Witaj na Classic-Zone.pl
Dziś jest

Mod IP Status Protokół Połącz
4Fun / BF2 Mod - - S/NS
Only DD2 - - S/NS
COD Mod - - S/NS
Zombie Mod - - S/NS
TeamSpeak 3 - - TS 3

Sponsorzy
Hosting serwerów - Pukawka.pl Hosting WWW - Mintshost.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Gruszka
04-01-14, 10:18
[ZM] Propozycje & Bugi - część 2
Autor Wiadomość
DIDISkilled
Jestę Nolifę ..



Wiek: 28
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 20
Skąd: Classic-Zone
Wysłany: 22-01-14, 20:37   

Wy próbujecie z tego zm zrobić jakieś 4Fun XD , moim zdaniem przydałaby się większa możliwość AP w banku .. 300 to troszkę mało . Ale no cóż , to tylko moje zdanie.
_________________
Dla tych nieprzyjaznych zdrowym zwrotem odważnym
Jestem poważny aż nadto, więc sprawdźmy ... !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
-Jacek-
Twój Adwokat .



Nick w grze: i
Wiek: 27
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 469
Piwa: 77/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-01-14, 17:15   

ap to właśnie ktoś mi wytracił wszystkie 185 a zostało 26 nw jak ktoś to zrobił :/
_________________
http://jajco.pl/pic/1331555586-PpoqRk.jpg
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 23-01-14, 19:56   

Jacek to nie był żaden z graczy , to wina serwera. Ja , mimo hasła na nick również straciłem 300 AP :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kuba123214



Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 172
Piwa: 24/99
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 27-01-14, 23:06   

Proponuję też żeby dodać automatyczny baner który by wyświetlał czerwony lub zielony napis na środku ekranu, mniej więcej tak jak to Admin może zrobić, z treścią

CELE MAPY - ZOMBIE DO LUDZI !!!
NIE WYKONYWANIE CELÓW MAPY=BAN
KAMPIENIE NA NEMESIS/ASSAIN/SNIPER MODZIE ZAKAZANE

Pomyślałem o tym ponieważ nie zawsze admin jest, a większość nowicjuszy jako zombie kampi, lub pisze na say'u "nie kamp"(do humanów). Nie mam żadnej władzy na serwerze więc moje bezcelowe przypominanie o tym na say nic nie daje.
Napisy te wprowadzały by więcej dyscypliny dla nowych graczy. :) [/b]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 28-01-14, 19:02   

A tak na marginesie nyah to nie wina serwer :) tylko Pan Desting włamał się na moje i twoje konto i przetracał nam ap na szczęście Jacek mnie wezwał i go zbanowałem na gorącym uczynku :)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-01-14, 21:49   

A to fagas... :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MONTE


Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 99
Piwa: 11/29
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 10-02-14, 20:45   

Można by dodać jeszcze z parę mapek np.:
1. zm_colores
http://cs.gamebanana.com/maps/157483
2.zm_defense
http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2737/

[ Dodano: 10-02-14, 20:48 ]
3.zm_dust_world
http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2119/
_________________
E kolo skręć sobie lolo!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
DIDISkilled
Jestę Nolifę ..



Wiek: 28
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 20
Skąd: Classic-Zone
Wysłany: 10-02-14, 21:17   

Te dwie mapy "zm_defense , zm_dust_world" jak najbardziej , ale te zm_colores wydaję mi się że troszke mała .. dodana może być , ale to ewentualnie tylko na małą ilość graczy.

Jeśli chodzi o mnie poleciłbym :
"zm_crystal"
"zm_extream_day"
"zm_dust_jasionka"
naprawdę świetne mapy.. :)
_________________
Dla tych nieprzyjaznych zdrowym zwrotem odważnym
Jestem poważny aż nadto, więc sprawdźmy ... !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
-Jacek-
Twój Adwokat .



Nick w grze: i
Wiek: 27
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 469
Piwa: 77/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-02-14, 22:01   

DIDISkilled, male mapki dobre bo mało ludzi gra
_________________
http://jajco.pl/pic/1331555586-PpoqRk.jpg
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Delmus



Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1685
Piwa: 461/47
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-02-14, 04:57   

Dodane mapy:
- zm_crystal
- zm_extream_day
- zm_colores
- zm_dust_world

zm_dust_jasionka za duża według mnie, a z zm_defense jest problem techniczny, który raczej minie jak zrobię downgrade HLDS, co jest konieczne, gdyż najnowsza wersja pozwala wchodzić na nick mimo hasła. Stąd te znikające AP.

Kilka rzeczy jeszcze zrobiłem co pisaliście tutaj:
- VIP survivor traci ethereal w nowej rundzie.
- Trochę wzmocniony nemesis (kilka dni temu)
- Survivor nie jest zwalniany obrażeniami
- Zombie madness trwa już jedynie 3,8sek i podrożało do 15AP (nie chcę przewyższyć ceny antidotum)
- Laserminy zostały wzmocnione i można je teraz od razu kupić poleceniem: /lm1

To oczywiście nie koniec, lecz początek poprawek.

Jeszcze kilka wyjaśnień do tego co pisaliście:
abuhazaa napisał/a:
Kurcze tak myślałem i myślałem czego tu brakuje vipowi bo jakoś tak i się domyśliłem dla vipa brakuje +30% zadawanego dmg.
Celowo nie dałem VIP'owi tego dawnego przywileju, według mnie był wtedy zbyt mocny.

abuhazaa napisał/a:
Gdy się kupuje bazooke to podmienia się ona za broń główną a nie za nóż proszę to naprawić.
Bazooka ma dużą szybkostrzelność, dlatego uznałem, że może całkowicie zastąpić broń główną.

DIDISkilled napisał/a:
moim zdaniem przydałaby się większa możliwość AP w banku .. 300 to troszkę mało . Ale no cóż , to tylko moje zdanie.
Trochę zwiększę gdy już nie będzie można wchodzić sobie na nicki.

nyah napisał/a:
Chodzi mi tutaj o sprawę o której dowiedziałem się od budynia , konkretnie to po nabyciu takiej broni ze sklepu gdy atakujemy Zombie AP nabija się bardzo wolno.
Ja nie widzę takiego problemu, a zwracałem na to uwagę. Przydałoby się wtedy dokładne info jaki zombie jest bity i z jakiej dokładnie broni.


Czy Zombie VIP - Banshee , podobny do tego z CSO Was zadowoli czy oczekujecie czegoś innego?
Również jest taki pomysł, by nowy nemesis/assassin/survivor/snajper był teleportowany na resp po wybraniu, by uniknąć blokad. Admin miałby też swoje menu od tego by móc teleportować ręcznie. Co sądzicie?

Nie powtarzajcie pomysłów co już były dopóki nie powiem, że skorzystał ze wszystkiego co chciałem.
_________________
    - Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
    - Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
    - Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
    - Nie dołączam serwerów do sieci.
Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Delmus



Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1685
Piwa: 461/47
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-02-14, 19:26   

Kolejne zmiany:
- Informacja o zakazie kampienia w trakcie nemesis/survivor/assassin/sniper/armageddon/sniper vs assassin round.
- Hasło na nick działa już poprawnie, nick AP nie skradnie tym co je mają.
- Limit w banku podniesiono do 400AP
- VIP pisze na niebiesko lub czerwono, zależnie od teamu. Taka zmiana, bo wcześniej prefix [VIP] kiepsko wyglądał z prefixem [HUMAN] , [Zombie] itd.
- Nemesis, Survivor, Assassin, sniper jest przenoszony na respawn po wybraniu go.

Informacja dla administracji: menu admina znajduje się pod klawiszem M i niewidzialną 9-tką.
_________________
    - Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
    - Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
    - Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
    - Nie dołączam serwerów do sieci.
Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
-Jacek-
Twój Adwokat .



Nick w grze: i
Wiek: 27
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 469
Piwa: 77/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-02-14, 19:27   

Za malo ap za obrażenia .. Wolno sie nabija ap i za infekowanie można ap zwiększyć do 2 .
_________________
http://jajco.pl/pic/1331555586-PpoqRk.jpg
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MacaczSkarpet
TUPAC WRÓCI



Wiek: 27
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 64
Piwa: 1/29
Skąd: Ełk
Wysłany: 24-02-14, 20:12   

Może nie grałem dużo na ZM, ale też mam takie wrażenie, że coś mało tych AP. Albo to po prostu ja słabo grałem :P
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MONTE


Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 99
Piwa: 11/29
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 24-02-14, 21:53   

1.Zgodzę się z wami że ap się wolno ładuje(nabija).

2.Dodał bym jeszcze te o to mapki:
1.zm_dust2_2x2
http://cs.gamebanana.com/maps/144927
2.zm_snowbase
http://cs.gamebanana.com/maps/139858
3.zm_toksyczna_kopalnia
http://cs.gamebanana.com/maps/179164
4.zm_office_b2
http://cs.gamebanana.com/maps/178012
5.zm_nuke_kamp
http://cs.gamebanana.com/maps/175728

3.Można by było jeszcze zwiększyć życie Nemesis.

4.Przydało by się też rozjaśnić trochę grę bo wydaje mi się że jest trochę za ciemno.
_________________
E kolo skręć sobie lolo!!!
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
-Jacek-
-Jacek-
Twój Adwokat .



Nick w grze: i
Wiek: 27
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 469
Piwa: 77/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-02-14, 22:01   

nowe mapki się przydadzą
A życie nemesis z reguły przegrywa .. dobry pomysł z tym hp
Można by było jeszcze nowe bronie dodać i możliwość kupna norecoil (ogranicznik rozrzutu )
Wszystko to się przyda bo zaczynają tam grać ludzie <haha> i zombiaki <haha>
_________________
http://jajco.pl/pic/1331555586-PpoqRk.jpg
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
MONTE
MONTE


Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 99
Piwa: 11/29
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 26-02-14, 16:47   

Można dodać te 3 itemy do sklepu:

1.Katana samurai:
http://amxx.pl/topic/91816-katana-samurai/

2.No recoil:
http://amxx.pl/topic/91748-no-recoil/

3. Electro MP5
http://amxx.pl/topic/43851-extra-item-electro-mp5/

[ Dodano: 01-03-14, 21:04 ]
Nie otwiera się mapka zm_dust2_2x2 , reszta mapek jest ok .

[ Dodano: 01-03-14, 21:06 ]
Nie otwiera się mapka zm_dust2_2x2 , reszta mapek jest ok .
_________________
E kolo skręć sobie lolo!!!
 Autor postu otrzymał 2 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
-Jacek-, budyniowy
Delmus



Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1685
Piwa: 461/47
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-03-14, 15:09   

Nowości:
    - Lepsza widoczność w normalnym trybie zombie
    - Zbalansowano klasy zombie
    - Nemesis ma większą możliwość ruchu przy ostrzale, survivor przy drapaniu to samo. Polepszono te dwie postacie również w pozostałych wartościach.
    - Dodano "Brak Rozrzutu" w sklepiku i zastosowałem swój pomysł, by ten extra item i "Nieskoczonosc Ammo" nie siały zbyt wielkiego pogromu razem. "Brak Rozrzutu" zmniejsza DMG o 10%, a "Nieskoczonosc Ammo" o 20%, przy czym te extra itemy nie są już tak drogie.
    - Dodano 4 nowe mapki:

      zm_dust2_2x2
      zm_snowbase
      zm_toksyczna_kopalnia
      zm_nuke_kamp


CDN.
_________________
    - Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
    - Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
    - Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
    - Nie dołączam serwerów do sieci.
Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Delmus



Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1685
Piwa: 461/47
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-03-14, 01:23   

Wspólnie z MONTE wprowadziłem kolejne nowości:
    - Tym razem Nemesis lekko osłabiony (To już chyba finalne balansowanie)
    - Plasma Rifle, która prezentuje się mniej więcej tak: (To nie nasz serwer)


    - T-Viurs do kupienia dla ludzi. Tzn. człowiek łyka wirusa, robi się zielona poświata na nim, a po 3 sekundach staje się zombie. ;)
    - Granatnik M32 trochę osłabiony.
    - Jaśniej ogółem i mniej mgły (dalsza widoczność) w normalnej rundzie.
    - Więcej mgły w rundzie Assassin vs Snipers.


Nowe mapy:
    - zm_dusthorror
    - zm_toxic_house
    - zm_infantry
    - zm_cpl_mill_kamp
    - zm_crazy_house
    - zm_ivoka
    - zm_toronto_v3
_________________
    - Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
    - Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
    - Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
    - Nie dołączam serwerów do sieci.
Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę)
 Autor postu otrzymał 3 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
MONTE, kuba123214, Szalony Miś
-_-.Tiesto.-_-
~Upadniesz I Ty~



Nick w grze: -_-.Tiesto.-_-/~System-Upadl~
Wiek: 26
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 348
Piwa: 46/72
Skąd: Gdańsk-Orunia
Wysłany: 30-03-14, 18:16   

Jestem za tym żeby dodac spadajace paczki z super broniami tak jak kiedys.? D:
_________________


Smierć konfidentom tak zostałem wychowany


Głosuj codziennie: || COD || DD2 || ZM || (Daj łapkę w górę)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 30-03-14, 20:09   

Tiesto mogę się założyć że tego nie będzie bo spadające paczki są bardziej do "CSO" czyli modem który tu już nie będzie a szkoda bo ten mod gry ma wielki potencjał który został wywalony :(

[ Dodano: 26-04-14, 16:35 ]
1.Moja kolejna propozycja jest trochę o udoskonalenie zombie mod będzie to polegało na tym że:
- Matka zombie będzie zaczynać z 10000 hp !
- Zwykłe zombie będzie miało po 4000 k hp i więcej (np. w przypadku grubego zm. 7000)
- Zombie będą mniej zatrzymywane przez kule tz naboje nie będą zatrzymywać tak mocno jak teraz zombie w miejscu.
ALE UWAGA:
- Na początku rundy human tradycyjnie ma wybór broni ALE ma nieskończoność ammo bez przeładowywania ( Nawala i nawala :D )

Myślę że to jest dobre rozwiązanie ponieważ i zombie ma dużo hp a i human ma szanse ( ewentualnie gdyby już był kategoryczny sprzeciw można obniżyć zadawane dmg o 10 % przez humana)

Dziś reklamując zombie widziałem to na innym serwer i było bardzo dużo osób, gra była przyjemna bo zombie i human i mieli równe szanse.

2. Dodać worki z piaskiem aby zatrzymać takie zombie co idzie i się nie zatrzymuje :D

3. Gdyby pomysł nr.1 wypalił to można by dodać system rundowego expa tz. Za każde zabicie zombie cała grupa humanów dostaje 0,1 % dmg aż dojdzie do 10 % i koniec.
Oczywiście zombie też za każde zarażenie humana +100 hp ( i tak mają dużo :P)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Taka Sytuacja.^^
lubie banować :D



Nick w grze: ExxreSSioN
Wiek: 99
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 528
Piwa: 64/112
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-04-14, 12:13   

http://amxx.pl/topic/1107...y-do-amx-mod-x/ moze by boty na serwer tak to bedzie ktos widzial ze na serwerze "ktoś gra" i wbije na serwer i ludzie się sami zejdą a boty usuną

PS. nie wiem czy dobry temat dalem z amxx.pl
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 27-04-14, 12:22   

Dobry pomysł 10 botów i ludzie się zlecą :D
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MONTE


Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 99
Piwa: 11/29
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 27-04-14, 13:03   

Nom mona by bylo dodac z 10 botkow
_________________
E kolo skręć sobie lolo!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Guffy.
1000 Postów chcę



Nick w grze: {W}eteran{P}layer|Guffy.
Wiek: 28
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 378
Piwa: 29/89
Skąd: Jesteście?
Wysłany: 27-04-14, 13:27   

Good idea good good :D
Nie no dobry pomysł, przynajmniej serwer nie będzie pusty ;d
I może boty będą w top serwera xD

[ Dodano: 27-04-14, 14:29 ]
A może zrobić żeby ap się na IP zapisywało :D ?
Wtedy nawet podszywka wiele by nie dała ;d
_________________
Gość Masz Problem ? Chcesz Się Coś Dowiedzieć ? Chętnie Pomogę, Napisz Do Mnie.


Głosuj Codziennie ! || COD || DD2 || ZM ||
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Szalony Miś



Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 671
Piwa: 84/198
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: 27-04-14, 14:30   

Boty nie będą wchodziły do kamp, taki paradoks.

Jak dla mnie to można by dodać więcej extra broni do sklepu.


_
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Guffy.
1000 Postów chcę



Nick w grze: {W}eteran{P}layer|Guffy.
Wiek: 28
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 378
Piwa: 29/89
Skąd: Jesteście?
Wysłany: 27-04-14, 14:32   

Właśnie boty będą jako zombie, będą miały only knife i ustawi im się "tok myślenia z mapek only knife" wtedy powinny wchodzić wszędzie :P
_________________
Gość Masz Problem ? Chcesz Się Coś Dowiedzieć ? Chętnie Pomogę, Napisz Do Mnie.


Głosuj Codziennie ! || COD || DD2 || ZM ||
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 28-04-14, 08:29   

Guffy może na razie poczekajmy. Na pewno wiesz co się święci w kąciku admina wszystko jest :D
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FD^GoD
Streetworkout<3


Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 2246
Piwa: 254/240
Skąd: Gdansk
Wysłany: 06-09-14, 21:17   

Naprawcie hltv, bo nie da nawet się z dema filmu zrobić.
_________________
Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Styl stworzony przez Style-SMS


Do góry