Otwarty przez: Gruszka 04-01-14, 10:18 |
[ZM] Propozycje & Bugi - część 2 |
Autor |
Wiadomość |
DIDISkilled
Jestę Nolifę ..
Wiek: 28 Dołączył: 01 Lip 2012 Posty: 20 Skąd: Classic-Zone
|
Wysłany: 22-01-14, 20:37
|
|
|
Wy próbujecie z tego zm zrobić jakieś 4Fun XD , moim zdaniem przydałaby się większa możliwość AP w banku .. 300 to troszkę mało . Ale no cóż , to tylko moje zdanie. |
|
_________________ Dla tych nieprzyjaznych zdrowym zwrotem odważnym
Jestem poważny aż nadto, więc sprawdźmy ... !
|
|
|
|
|
-Jacek-
Twój Adwokat .
Nick w grze: i
Wiek: 27 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 469 Piwa: 77/89 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 23-01-14, 19:56
|
|
|
Jacek to nie był żaden z graczy , to wina serwera. Ja , mimo hasła na nick również straciłem 300 AP |
|
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
kuba123214
Wiek: 27 Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 172 Piwa: 24/99 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 27-01-14, 23:06
|
|
|
Proponuję też żeby dodać automatyczny baner który by wyświetlał czerwony lub zielony napis na środku ekranu, mniej więcej tak jak to Admin może zrobić, z treścią
CELE MAPY - ZOMBIE DO LUDZI !!!
NIE WYKONYWANIE CELÓW MAPY=BAN
KAMPIENIE NA NEMESIS/ASSAIN/SNIPER MODZIE ZAKAZANE
Pomyślałem o tym ponieważ nie zawsze admin jest, a większość nowicjuszy jako zombie kampi, lub pisze na say'u "nie kamp"(do humanów). Nie mam żadnej władzy na serwerze więc moje bezcelowe przypominanie o tym na say nic nie daje.
Napisy te wprowadzały by więcej dyscypliny dla nowych graczy. [/b] |
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 28-01-14, 19:02
|
|
|
A tak na marginesie nyah to nie wina serwer tylko Pan Desting włamał się na moje i twoje konto i przetracał nam ap na szczęście Jacek mnie wezwał i go zbanowałem na gorącym uczynku |
|
_________________
|
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 28-01-14, 21:49
|
|
|
A to fagas... |
|
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
MONTE
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 99 Piwa: 11/29 Skąd: Mińsk Maz
|
|
|
|
|
DIDISkilled
Jestę Nolifę ..
Wiek: 28 Dołączył: 01 Lip 2012 Posty: 20 Skąd: Classic-Zone
|
Wysłany: 10-02-14, 21:17
|
|
|
Te dwie mapy "zm_defense , zm_dust_world" jak najbardziej , ale te zm_colores wydaję mi się że troszke mała .. dodana może być , ale to ewentualnie tylko na małą ilość graczy.
Jeśli chodzi o mnie poleciłbym :
"zm_crystal"
"zm_extream_day"
"zm_dust_jasionka"
naprawdę świetne mapy.. |
|
_________________ Dla tych nieprzyjaznych zdrowym zwrotem odważnym
Jestem poważny aż nadto, więc sprawdźmy ... !
|
|
|
|
|
-Jacek-
Twój Adwokat .
Nick w grze: i
Wiek: 27 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 469 Piwa: 77/89 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12-02-14, 04:57
|
|
|
Dodane mapy:
- zm_crystal
- zm_extream_day
- zm_colores
- zm_dust_world
zm_dust_jasionka za duża według mnie, a z zm_defense jest problem techniczny, który raczej minie jak zrobię downgrade HLDS, co jest konieczne, gdyż najnowsza wersja pozwala wchodzić na nick mimo hasła. Stąd te znikające AP.
Kilka rzeczy jeszcze zrobiłem co pisaliście tutaj:
- VIP survivor traci ethereal w nowej rundzie.
- Trochę wzmocniony nemesis (kilka dni temu)
- Survivor nie jest zwalniany obrażeniami
- Zombie madness trwa już jedynie 3,8sek i podrożało do 15AP (nie chcę przewyższyć ceny antidotum)
- Laserminy zostały wzmocnione i można je teraz od razu kupić poleceniem: /lm1
To oczywiście nie koniec, lecz początek poprawek.
Jeszcze kilka wyjaśnień do tego co pisaliście:
abuhazaa napisał/a: | Kurcze tak myślałem i myślałem czego tu brakuje vipowi bo jakoś tak i się domyśliłem dla vipa brakuje +30% zadawanego dmg. | Celowo nie dałem VIP'owi tego dawnego przywileju, według mnie był wtedy zbyt mocny.
abuhazaa napisał/a: | Gdy się kupuje bazooke to podmienia się ona za broń główną a nie za nóż proszę to naprawić. | Bazooka ma dużą szybkostrzelność, dlatego uznałem, że może całkowicie zastąpić broń główną.
DIDISkilled napisał/a: | moim zdaniem przydałaby się większa możliwość AP w banku .. 300 to troszkę mało . Ale no cóż , to tylko moje zdanie. | Trochę zwiększę gdy już nie będzie można wchodzić sobie na nicki.
nyah napisał/a: | Chodzi mi tutaj o sprawę o której dowiedziałem się od budynia , konkretnie to po nabyciu takiej broni ze sklepu gdy atakujemy Zombie AP nabija się bardzo wolno. | Ja nie widzę takiego problemu, a zwracałem na to uwagę. Przydałoby się wtedy dokładne info jaki zombie jest bity i z jakiej dokładnie broni.
Czy Zombie VIP - Banshee , podobny do tego z CSO Was zadowoli czy oczekujecie czegoś innego?
Również jest taki pomysł, by nowy nemesis/assassin/survivor/snajper był teleportowany na resp po wybraniu, by uniknąć blokad. Admin miałby też swoje menu od tego by móc teleportować ręcznie. Co sądzicie?
Nie powtarzajcie pomysłów co już były dopóki nie powiem, że skorzystał ze wszystkiego co chciałem. |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12-02-14, 19:26
|
|
|
Kolejne zmiany:
- Informacja o zakazie kampienia w trakcie nemesis/survivor/assassin/sniper/armageddon/sniper vs assassin round.
- Hasło na nick działa już poprawnie, nick AP nie skradnie tym co je mają.
- Limit w banku podniesiono do 400AP
- VIP pisze na niebiesko lub czerwono, zależnie od teamu. Taka zmiana, bo wcześniej prefix [VIP] kiepsko wyglądał z prefixem [HUMAN] , [Zombie] itd.
- Nemesis, Survivor, Assassin, sniper jest przenoszony na respawn po wybraniu go.
Informacja dla administracji: menu admina znajduje się pod klawiszem M i niewidzialną 9-tką. |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
-Jacek-
Twój Adwokat .
Nick w grze: i
Wiek: 27 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 469 Piwa: 77/89 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
MacaczSkarpet
TUPAC WRÓCI
Wiek: 27 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 64 Piwa: 1/29 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 24-02-14, 20:12
|
|
|
Może nie grałem dużo na ZM, ale też mam takie wrażenie, że coś mało tych AP. Albo to po prostu ja słabo grałem :P |
|
_________________
|
|
|
|
|
MONTE
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 99 Piwa: 11/29 Skąd: Mińsk Maz
|
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): -Jacek- |
|
-Jacek-
Twój Adwokat .
Nick w grze: i
Wiek: 27 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 469 Piwa: 77/89 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-02-14, 22:01
|
|
|
nowe mapki się przydadzą
A życie nemesis z reguły przegrywa .. dobry pomysł z tym hp
Można by było jeszcze nowe bronie dodać i możliwość kupna norecoil (ogranicznik rozrzutu )
Wszystko to się przyda bo zaczynają tam grać ludzie i zombiaki |
|
_________________ http://jajco.pl/pic/1331555586-PpoqRk.jpg
|
Autor postu otrzymał 1 piw(a) |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): MONTE |
|
MONTE
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 99 Piwa: 11/29 Skąd: Mińsk Maz
|
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 2 piw(a): -Jacek-, budyniowy |
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-03-14, 15:09
|
|
|
Nowości:
- Lepsza widoczność w normalnym trybie zombie
- Zbalansowano klasy zombie
- Nemesis ma większą możliwość ruchu przy ostrzale, survivor przy drapaniu to samo. Polepszono te dwie postacie również w pozostałych wartościach.
- Dodano "Brak Rozrzutu" w sklepiku i zastosowałem swój pomysł, by ten extra item i "Nieskoczonosc Ammo" nie siały zbyt wielkiego pogromu razem. "Brak Rozrzutu" zmniejsza DMG o 10%, a "Nieskoczonosc Ammo" o 20%, przy czym te extra itemy nie są już tak drogie.
- Dodano 4 nowe mapki:
zm_dust2_2x2
zm_snowbase
zm_toksyczna_kopalnia
zm_nuke_kamp
CDN. |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-03-14, 01:23
|
|
|
Wspólnie z MONTE wprowadziłem kolejne nowości:
- Tym razem Nemesis lekko osłabiony (To już chyba finalne balansowanie)
- Plasma Rifle, która prezentuje się mniej więcej tak: (To nie nasz serwer)
- T-Viurs do kupienia dla ludzi. Tzn. człowiek łyka wirusa, robi się zielona poświata na nim, a po 3 sekundach staje się zombie.
- Granatnik M32 trochę osłabiony.
- Jaśniej ogółem i mniej mgły (dalsza widoczność) w normalnej rundzie.
- Więcej mgły w rundzie Assassin vs Snipers.
Nowe mapy:
- zm_dusthorror
- zm_toxic_house
- zm_infantry
- zm_cpl_mill_kamp
- zm_crazy_house
- zm_ivoka
- zm_toronto_v3 |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
Autor postu otrzymał 3 piw(a) |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 3 piw(a): MONTE, kuba123214, Szalony Miś |
|
-_-.Tiesto.-_-
~Upadniesz I Ty~
Nick w grze: -_-.Tiesto.-_-/~System-Upadl~
Wiek: 26 Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 348 Piwa: 46/72 Skąd: Gdańsk-Orunia
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 30-03-14, 20:09
|
|
|
Tiesto mogę się założyć że tego nie będzie bo spadające paczki są bardziej do "CSO" czyli modem który tu już nie będzie a szkoda bo ten mod gry ma wielki potencjał który został wywalony
[ Dodano: 26-04-14, 16:35 ]
1.Moja kolejna propozycja jest trochę o udoskonalenie zombie mod będzie to polegało na tym że:
- Matka zombie będzie zaczynać z 10000 hp !
- Zwykłe zombie będzie miało po 4000 k hp i więcej (np. w przypadku grubego zm. 7000)
- Zombie będą mniej zatrzymywane przez kule tz naboje nie będą zatrzymywać tak mocno jak teraz zombie w miejscu.
ALE UWAGA:
- Na początku rundy human tradycyjnie ma wybór broni ALE ma nieskończoność ammo bez przeładowywania ( Nawala i nawala )
Myślę że to jest dobre rozwiązanie ponieważ i zombie ma dużo hp a i human ma szanse ( ewentualnie gdyby już był kategoryczny sprzeciw można obniżyć zadawane dmg o 10 % przez humana)
Dziś reklamując zombie widziałem to na innym serwer i było bardzo dużo osób, gra była przyjemna bo zombie i human i mieli równe szanse.
2. Dodać worki z piaskiem aby zatrzymać takie zombie co idzie i się nie zatrzymuje
3. Gdyby pomysł nr.1 wypalił to można by dodać system rundowego expa tz. Za każde zabicie zombie cała grupa humanów dostaje 0,1 % dmg aż dojdzie do 10 % i koniec.
Oczywiście zombie też za każde zarażenie humana +100 hp ( i tak mają dużo :P) |
|
|
|
|
|
Taka Sytuacja.^^
lubie banować :D
Nick w grze: ExxreSSioN
Wiek: 99 Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 528 Piwa: 64/112 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 27-04-14, 12:13
|
|
|
http://amxx.pl/topic/1107...y-do-amx-mod-x/ moze by boty na serwer tak to bedzie ktos widzial ze na serwerze "ktoś gra" i wbije na serwer i ludzie się sami zejdą a boty usuną
PS. nie wiem czy dobry temat dalem z amxx.pl |
|
_________________
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 27-04-14, 12:22
|
|
|
Dobry pomysł 10 botów i ludzie się zlecą |
|
_________________
|
|
|
|
|
MONTE
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 99 Piwa: 11/29 Skąd: Mińsk Maz
|
Wysłany: 27-04-14, 13:03
|
|
|
Nom mona by bylo dodac z 10 botkow |
|
_________________ E kolo skręć sobie lolo!!! |
|
|
|
|
Guffy.
1000 Postów chcę
Nick w grze: {W}eteran{P}layer|Guffy.
Wiek: 28 Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 378 Piwa: 29/89 Skąd: Jesteście?
|
Wysłany: 27-04-14, 13:27
|
|
|
Good idea good good
Nie no dobry pomysł, przynajmniej serwer nie będzie pusty ;d
I może boty będą w top serwera xD
[ Dodano: 27-04-14, 14:29 ]
A może zrobić żeby ap się na IP zapisywało ?
Wtedy nawet podszywka wiele by nie dała ;d |
|
_________________ Gość Masz Problem ? Chcesz Się Coś Dowiedzieć ? Chętnie Pomogę, Napisz Do Mnie.
Głosuj Codziennie ! || COD || DD2 || ZM || |
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 27-04-14, 14:30
|
|
|
Boty nie będą wchodziły do kamp, taki paradoks.
Jak dla mnie to można by dodać więcej extra broni do sklepu.
_ |
|
_________________
|
|
|
|
|
Guffy.
1000 Postów chcę
Nick w grze: {W}eteran{P}layer|Guffy.
Wiek: 28 Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 378 Piwa: 29/89 Skąd: Jesteście?
|
Wysłany: 27-04-14, 14:32
|
|
|
Właśnie boty będą jako zombie, będą miały only knife i ustawi im się "tok myślenia z mapek only knife" wtedy powinny wchodzić wszędzie :P |
|
_________________ Gość Masz Problem ? Chcesz Się Coś Dowiedzieć ? Chętnie Pomogę, Napisz Do Mnie.
Głosuj Codziennie ! || COD || DD2 || ZM || |
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 28-04-14, 08:29
|
|
|
Guffy może na razie poczekajmy. Na pewno wiesz co się święci w kąciku admina wszystko jest |
|
_________________
|
|
|
|
|
FD^GoD
Streetworkout<3
Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 2246 Piwa: 254/240 Skąd: Gdansk
|
|
|
|
|
|