Witaj na Classic-Zone.pl
Dziś jest

Mod IP Status Protokół Połącz
4Fun / BF2 Mod - - S/NS
Only DD2 - - S/NS
COD Mod - - S/NS
Zombie Mod - - S/NS
TeamSpeak 3 - - TS 3

Sponsorzy
Hosting serwerów - Pukawka.pl Hosting WWW - Mintshost.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Delmus
01-01-14, 23:07
Propozycje na Zombie Moda
Autor Wiadomość
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 28-12-13, 15:51   Propozycje na Zombie Moda

Witam. Ten temat chciałbym poświęcić propozycjom dotyczącym zombie moda i jeżeli macie jakieś propozycje podajcie je tutaj :) ( prosił bym o przypięcie tematu). Tak więc może ja zacznę:
1. Pierwszą propozycja jaką chciałbym dodać to przechodzenie humana przez humana ( można też na przycisk) aby każdy mógł wejść spokojnie do kampy
2. Druga propozycja jest dodanie zamiast jakiejś tam muzyczki na początek to muzykę taką z
paczki Vivy bo była naprawdę świetna.
3. Trzecia to dodanie spadających paczek w których były by bronie takie jak ( to też paczka Vivy) Dual criss, STG, bazooka itp.
4.Dodanie do wyboru noży-młotów które zagościły w wcześniejszym projekcie Guzika I Fd Goda.
5. Dodanie klasy zm-vip Sting Finger ( ta klasa jest na jakimś ruskim hostingu jak coś mogę podać link)
6. ( Opcjonalne) dodać system zabić tz. Human zabije zm dostaje wiesze dmg. Zombie zarazi humana np. +600 hp
No to tyle z mojej strony.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-12-13, 16:16   

Nie dam z tego zrobić drugiego CSO :D to ma być stary dobry ZP Advance....
Co do propozycji nr 3. absolutnie na nie :D jeśli już to do sklepu AP
Ode mnie:
-Więcej klas zombie ( klasyczne klasy na ZM Plague , skoczny , gruby , szybki itp.)
-Przede wszystkim Laserminy , nic tak nie nadaje nastroju
-Poprawić ceny w sklepie bo jedne bronie są po 15-30 ap a inne po 4 :)
-Nuty do danego trybu rozgrywki:
Assassin - http://www.youtube.com/watch?v=UBSKSIxnGjI
Nemesis - http://www.youtube.com/watch?v=P6e3aLrzSQ8
Assassins vs Snipers - http://www.youtube.com/watch?v=x7cVjoz8wSM
Armageddon - http://www.youtube.com/watch?v=AUvw_Wk_KB4
Survivor - http://www.youtube.com/watch?v=bMO9GyrnhzU
Sniper - http://www.youtube.com/watch?v=1C-mNOYoXHI
Plague Mode - http://www.youtube.com/watch?v=9L7mZH2u3Qc

http://www.youtube.com/watch?v=wZ4JoovKWCU - Ten jest wybrany przeze mnie bo idealnie pasuję do zwykłej rozgrywki kiedy wszyscy się chowają a kogoś tam wybiera na Zombie :) - jeśli się gdzieś powtarza to sorry , tamte nuty brałem ze starych propozycji.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 28-12-13, 16:25   

Ja nie chce zrobić z tego cso... ale niektóre ELEMENTY z cso są świetne i pasują do gry
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FabeK



Nick w grze: FabeK
Wiek: 27
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 14
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Daleko
Wysłany: 28-12-13, 17:55   

LM'y muszą być na pewno ;P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
budyniowy
Wieszak


Nick w grze: Wieszak
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 207
Piwa: 69/145
Skąd: Zduńska-Wola
Wysłany: 28-12-13, 18:38   

No to ja dodam że przydałoby się zwiększyc moc flar dac lm'y i mapy typowo dla ZM :P (Wiem że są ale mało)
_________________
Gość ZAPAMIĘTAJ: Dobry kisiel jest gorszy od budyniu

--> http://steamcommunity.com/id/wi3szak/ <--

http://forumemjot.wordpre...l-media-milcza/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FD^GoD
Streetworkout<3


Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 2246
Piwa: 254/240
Skąd: Gdansk
Wysłany: 28-12-13, 19:36   

Bugi do naprawienia:

1) Brak obrażeń u zombie przy zamrożeniu ich lodowym granatem,
2) Brak odpychania przy zadawaniu obrażeń klasie zombie mumia (po prostu strzela się do niego i zero zatrzymania),

Co można jeszcze dodać? otóż:
1) Dodać graczom 100 ap na początek, bo od zera nikt nie chce zaczynać,
2) Dodać możliwość wyboru trybu granatów,
3) Dodać coś z lvl i exp, aby rozgrywka miała jakiś sens po tym zabijaniu zombich.

Do reszty nie mam zastrzeżeń, bo jak na razie tylko to udało mi się wychwycić jak i to co było przed tym otwarciem oficjalnym. Resztę opisali koledzy wyżej.
_________________
Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
TiGeR
loVe :*



Nick w grze: TiGeR
Wiek: 29
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 805
Piwa: 412/81
Skąd: Kulesze
Wysłany: 28-12-13, 19:57   

dobry pomysł FD^GoD dodać jakiś lvl bo na razie to zabija się zombie tylko dla ap lecz to się szybko znudzi
_________________
A woman is like a computer game - the better, the greater the demands.
Głosuj codziennie: || COD || DD2 || ZM || (Daj łapkę w górę)
Steam: arturo31533
GG: 24638199
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FabeK



Nick w grze: FabeK
Wiek: 27
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 14
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Daleko
Wysłany: 28-12-13, 21:10   

Ja bym jeszcze proponował jakieś podświetlenie tych zoombie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Biedronkarz



Nick w grze: Biedronkarz
Wiek: 26
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 310
Piwa: 40/61
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-12-13, 22:08   

FabeK, jestem na NIE, masz po to latarkę, żeby znaleźć tego zombie, a wtedy człowiek będzie nie podświetlony i będzie problem tylko.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FD^GoD
Streetworkout<3


Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 2246
Piwa: 254/240
Skąd: Gdansk
Wysłany: 28-12-13, 22:50   

FabeK, bezsens to zombie mod, a nie diablo mod :D
_________________
Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FabeK



Nick w grze: FabeK
Wiek: 27
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 14
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Daleko
Wysłany: 28-12-13, 22:55   

Hmmm, może jakieś klasy dla humana np. Zbrojny dostaje więcej kamizelki na początek, Sprinter: szybciej biga itd
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Guzik



Wiek: 27
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 504
Piwa: 95/57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-13, 23:56   

Dla mnie wszystko jest ok, jedyne co by się przydało dodać to laser mina. Chyba że już jest to zwracam honor, może przeoczyłem. ;p
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 29-12-13, 09:20   

Nie wiem czy to dobre na zm. Ale łapcie http://amxx.pl/topic/80935-oberon-boss/ :D
Ten mod jest trochę zbugowany ALE ! Co 2-3 komentarz są to ludzie którzy robią łatki żeby dało się normalnie grać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-12-13, 09:55   

Widzisz cholero miałeś nie robić z tego CSO a to jest jeden z bossów w CSO... :/

Jestem na NIE , mamy starego dobrego Nemesisa tylko przydałby się lepszy zamiast Predatora :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Biedronkarz



Nick w grze: Biedronkarz
Wiek: 26
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 310
Piwa: 40/61
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29-12-13, 12:30   

Jak dla mnie wszystko jest ok i nie należy nic zmieniać !
Pewnie wiele osób też ma takie zdanie.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Cykor
GameMaster



Nick w grze: Cykor
Wiek: 29
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 50
Piwa: 14/20
Skąd: Wola Uhruska
Wysłany: 29-12-13, 12:33   

Jak dla mnie Zombie jest ok. Ale zamiast zmieniania mocy flar można by dać noktowizor na całą mapkę a nie na jedną rundę tylko . A tak poza ty to wszystko jest bardzo dobrze a zwłaszcza rs'y :D
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 29-12-13, 12:41   

Nyah ale taki boss to nic złego a własnie odwrotnie polepszy grę. Bo np warto się czasami wyżyć na takim gigancie i przy okazji ap za pokonanie by wypadało. (Oczywiście te paczki z ap po pokonaniu bossa trzeba najpierw zrobić myślę że delma lub fd dadzą rade)

[ Dodano: 29-12-13, 16:56 ]
A więc tak niektórzy mówią o klasach ludzi i exp więc wymyśliłem takie klasy + exp będzie to polegało na 30 lvl systemie co 10 lvl będzie się dostawać " coś " a więc tak:

0lvl-Podstawowa bron
1lvl-Zabij 10 zombie- Nagroda +1hp + dostajesz 50 ap
2lvl-Zabij 20 zombie- Nagroda +1hp
3lvl-Zabij 30 zombie- Nagroda +1hp
4lvl-Zabij 40 zombie- Nagroda +1hp
5lvl-Zabij 50 zombie- Nagroda- darmowy 2-rugi zamrażacz na początku rundy
6lvl-Zabij 60 zombie- Nagroda +1hp
7lvl-Zabij 70 zombie- Nagroda +1hp
8lvl-Zabij 80 zombie- Nagroda +1hp
9lvl-Zabij 90 zombie- Nagroda +1hp
10lvl-Zabij 150 zombie- Nagroda darmowy noktowizor na początku rundy + 1hp
11lvl-Zabij 170 zombie- Nagroda +2hp
12lvl-Zabij 200 zombie- Nagroda +2hp
13lvl-Zabij 235 zombie- Nagroda +2hp
14lvl-Zabij 275 zombie- Nagroda +2hp
15lvl-Zabij 320 zombie- Nagroda- darmowa 2-ruga flara na początek rundy
16lvl-Zabij 370 zombie- Nagroda +2hp
17lvl-Zabij 425 zombie- Nagroda +2hp
18lvl-Zabij 485 zombie- Nagroda +2hp
19 lvl-Zabij 550 zombie
20lvl-Zabij 620 zombie-Nagroda Darmowe Dual Infinity na początek rundy
21lvl-Zabij 700 zombie
22lvl-Zabij 750 zombie
23lvl-Zabij 800 zombie Nagroda +2hp
24lvl-Zabij 900 zombie
25lvl-Zabij 950 zombie
26lvl-Zabij 1000 zombie Nagroda +2hp
27lvl-Zabij 1100 zombie
28lvl-Zabij 1200 zombie
29lvl-Zabij 1300 zombie Nagroda +2hp
30 lvl-Zabij 1500 zombie Nagroda- Darmowa Auto-Lama+ Bazooka na początek rundy.

O to mój pomysł na lvl na zombie modzie. I czekam na wasze pomysły ;)

Ps: Gdyby ktoś nie zrozumiał zabij np.1000 zombie to łącznie a nie że za każdym razem po tyle.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
-Jacek-
Twój Adwokat .



Nick w grze: i
Wiek: 27
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 469
Piwa: 77/89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-12-13, 17:17   

Może przydała by sie jakieś wydarzenia na steam związane z otwartym już serwem bo gra się spoko lecz zwykle nikogo nie ma :/ zapraszać all ze steama
_________________
http://jajco.pl/pic/1331555586-PpoqRk.jpg
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 29-12-13, 17:21   

Klasy ludzi na zombie moda:

1. Medyk
Broń: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 antidotum na rundę

2. Skoczek
Broń: Tak samo jak medyk
Specjalna umiejętność: Ma zmniejszoną grawitacje z 800 na 600

3. Saper
Broń: Ak47, 1 molotów, 1 zamrażacz, 1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 lasermine

4.Grenadier
Broń: M4A1, 3 mołotowy, 1 zamrażacz, 1 flara

5.Latarnik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada noktowizor

6.Pancernik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 30 armora

7.X-men(VIP)
Broń: M4A1, 2 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 2 skoki, ma noktowizor , osiada 50 armoru

To tyle z mojej strony :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-12-13, 18:05   

Ty chyba mimo rzadkiej obecności jakoś za długo na CoD grałeś :D Jak już to zrób przemyślane te klasy i zadania :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 29-12-13, 18:17   

To jest zombie mod a nie cod... klasy są dobre
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
budyniowy
Wieszak


Nick w grze: Wieszak
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 207
Piwa: 69/145
Skąd: Zduńska-Wola
Wysłany: 29-12-13, 18:37   

abuhazaa, ja bym dał tylko umiejętności, a broń do wyboru bo nie każdy lubi m4 :P Zgadzam się z Cykorem co do nokto, dał bym go na całą mapę, a podniósłbym cenę do np.20-25 ap. Kolejną rzeczą dosyc istotną jest dodanie ZM do komendy /servery ponieważ wielu graczom cod'a nie chciało się szukac ip na forum co wiąże się z utratą graczy.
_________________
Gość ZAPAMIĘTAJ: Dobry kisiel jest gorszy od budyniu

--> http://steamcommunity.com/id/wi3szak/ <--

http://forumemjot.wordpre...l-media-milcza/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-12-13, 18:51   

No wy chyba na serio jesteście ułomni :D Nokto jest dla Zombie a dla ludzi do kupienia , jak dacie ludziom to na cholerę ta ciemność... musi być utrudnienie mózgi :P Ja ci potem takie klasy wymyśle że ho-ho :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FD^GoD
Streetworkout<3


Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 2246
Piwa: 254/240
Skąd: Gdansk
Wysłany: 29-12-13, 19:04   

Mam koleje odnalezione problemy w tym zombie modzie wymienię parę:

Cytat:
1) Granatnik zadaje zdecydowanie zbyt dużo hp czasami zabija nawet przy trybie szalonego zombie,

2) Panują egipskie ciemności przydałoby się je rozjaśnić o jakieś 10 % chodzi mi tylko o normalny tryb z matką zombie,

3) Ap zbyt wolno jest nabijane przez graczy proponuję zwiększyć szybkość ich otrzymywania o jakieś 20%,

4) Gruby zombie ma zbyt dużo HP z barierą i bez laser min jest to trudny przeciwnik do zniszczenia bez specjalnych broni ze sklepiku,

5) Na serwerze jest zbyt mało map, do tego nie potrzebne są mapy wzięte z ESL jedyna, która jest w miarę fajna i nadająca się do zombie moda to cs_assault.

6) Brakuję opcji /daj lub /donate, która umożliwiałaby dawać komuś ap ze swojego konta.
_________________
Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Szalony Miś



Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 671
Piwa: 84/198
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: 29-12-13, 19:41   

Proponuję dodać możliwość przenikania przez siebie ludzi, przyda to się w kampach, nikt nikogo nie zablokuje/zasłoni.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 29-12-13, 20:28   

Tak dużo już napisałem tych propozycji więc zrobię wszystkie w 1 odpowiedzi to tak:

Dla humanów:
Klasy ludzi na zombie moda:

1. Medyk
Broń: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 antidotum na rundę

2. Skoczek
Broń: Tak samo jak medyk
Specjalna umiejętność: Ma zmniejszoną grawitacje z 800 na 600

3. Saper
Broń: Ak47, 1 molotów, 1 zamrażacz, 1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 lasermine

4.Grenadier
Broń: M4A1, 3 mołotowy, 1 zamrażacz, 1 flara

5.Latarnik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada noktowizor

6.Pancernik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 30 armora

7.X-men(VIP)
Broń: M4A1, 2 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 2 skoki, ma noktowizor , posiada 50 armoru

System expa dla humanów ( nieco ulepszony :D ) :
0lvl-Podstawowa bron
1lvl-Zabij 10 zombie- Nagroda +1hp + dostajesz 50 ap + 1dmg obrażeń
2lvl-Zabij 20 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
3lvl-Zabij 30 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
4lvl-Zabij 40 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
5lvl-Zabij 50 zombie- Nagroda- darmowy 2-rugi zamrażacz na początku rundy + 1dmg obrażeń
6lvl-Zabij 60 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
7lvl-Zabij 70 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
8lvl-Zabij 80 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
9lvl-Zabij 90 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
10lvl-Zabij 150 zombie- Nagroda darmowy noktowizor na początku rundy + 1hp + 1dmg obrażeń
11lvl-Zabij 170 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
12lvl-Zabij 200 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
13lvl-Zabij 235 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
14lvl-Zabij 275 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
15lvl-Zabij 320 zombie- Nagroda- darmowa 2-ruga flara na początek rundy + 1dmg obrażeń
16lvl-Zabij 370 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
17lvl-Zabij 425 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
18lvl-Zabij 485 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
19 lvl-Zabij 550 zombie + 1dmg obrażeń
20lvl-Zabij 620 zombie-Nagroda Darmowe Dual Infinity na początek rundy + 1dmg obrażeń
21lvl-Zabij 700 zombie + 1dmg obrażeń
22lvl-Zabij 750 zombie + 1dmg obrażeń
23lvl-Zabij 800 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
24lvl-Zabij 900 zombie + 1dmg obrażeń
25lvl-Zabij 950 zombie + 1dmg obrażeń
26lvl-Zabij 1000 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
27lvl-Zabij 1100 zombie + 1dmg obrażeń
28lvl-Zabij 1200 zombie + 1dmg obrażeń
29lvl-Zabij 1300 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
30 lvl-Zabij 1500 zombie Nagroda- Darmowa Auto-Lama+ Bazooka na początek rundy. + 1dmg obrażeń
UWAGA ! Dodatkowe obrażenia nie mogą być przyznawane dla klasy vipów ( bo i tak będą mieli 30 % dmg więcej)


Dla zombi:
1.Każde 1 zarażenie= 1 hp czyli 100 zarażeń to 100 dodatkowego hp ( przy każdym respawnie)
2. Skrócenie czasu trwania zombie madnass
3. Dodanie zombie vip klase Sting Finger
4. Za zarażenie humana dodatkowe 300 hp ( jedna runda)

Ogólne Propozycje:
1. Dodanie lm + licznika pokazującego "hp" lm
2. Większy zasięg oświetlenia przez flary i czas ich trwania do 2 minut
3. Usuniecie zwykłych map i dodanie map takich jak:
a) zm_happycamp
b) zm_poland
c) zm_fun_world_2
d) zm_criss
i wiele wiecej
4.Dodanie wyboru noży i młota dla vipa
5.Po zarażeniu gracza żeby było takie coś "Coraz więcej zombi się zbliża"
6. ( Opcjonalne) Dodanie Bossa Aliena ( jeżeli się da) i tej mapki na której był ( Alien był w paczce Vivy). Zawsze to było dobry sposób na szybkie ap.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
apis



Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 1
Skąd: pol
Wysłany: 29-12-13, 20:45   

Kiedy start servera ?


Może broń od lvl ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MONTE


Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 99
Piwa: 11/29
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 29-12-13, 20:58   

Znalazłem parę fajnych mapek na serwa bo jak widzieliście mało jest wgranych.

1.zm_snowbase3
http://cs.gamebanana.com/maps/163426

2.zm_dusthorror
http://cs.gamebanana.com/maps/178035

3.zm_inferno
http://cs.gamebanana.com/maps/156206

4.zm_poland


5.zm_ice_attack

6.zm_ice_attack3
http://cs.gamebanana.com/maps/175951

7.zm_aztec_kamp
http://cs.gamebanana.com/maps/175729

8.zm_adminzone_beta

9.zm_toronto_v3

10.zm_bunkiery_v2

11.zm_dust_winter
http://cs.gamebanana.com/maps/172077

12.zm_dust_kamp2

13.zm_fortuna
http://cs.gamebanana.com/maps/169548

14.zm_catle_siege

15.zm_anekin_house_v2

16.zm_dust_word

17.zm_fun_world_2
http://cs.gamebanana.com/maps/170418

18.zm_creep
http://cs.gamebanana.com/maps/151053

19.zm_kopalnia_v2
http://cs.gamebanana.com/maps/176752

20.zm_nuke_kamp
http://cs.gamebanana.com/maps/175728

21.zm_winterdust_mini
http://cs.gamebanana.com/maps/171014

22.zm_caca
http://cs.gamebanana.com/maps/159452

23.zn_energy_neon
http://cs.gamebanana.com/maps/145900

24.zm_poison2
http://cs.gamebanana.com/maps/145578
_________________
E kolo skręć sobie lolo!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FabeK



Nick w grze: FabeK
Wiek: 27
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 14
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Daleko
Wysłany: 29-12-13, 21:23   

No dobrze byłoby wgrać nowe mapy i pousuwać te standardowe

[ Dodano: 29-12-13, 21:26 ]
Abuhazaa, dobrze byłoby zrobić te klasy tylko, żeby nie posiadały broni, aby każdy sobie mógł wybrać jaką broń chce.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 29-12-13, 21:27   

Kolejne mody:
1.Jest to bomba która po rzuceniu przez humana leczy ludzi w jego promieniu cena 50 ap
http://zombie-mod.ru/coun...renade-v11.html
2.Model dla admina
http://zombie-mod.ru/coun...-cheloveka.html
3.Boss Oberon
http://amxx.pl/topic/80935-oberon-boss/
a) I arena do jego bicia
http://zombie-mod.ru/coun...eron_arena.html


Fabek to już tam Delma zadecyduje jak będzie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-12-13, 22:20   

abuhazaa napisał/a:
Tak dużo już napisałem tych propozycji więc zrobię wszystkie w 1 odpowiedzi to tak:

Dla humanów:
Klasy ludzi na zombie moda:

1. Medyk
Broń: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 antidotum na rundę

2. Skoczek
Broń: Tak samo jak medyk
Specjalna umiejętność: Ma zmniejszoną grawitacje z 800 na 600

3. Saper
Broń: Ak47, 1 molotów, 1 zamrażacz, 1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 lasermine

4.Grenadier
Broń: M4A1, 3 mołotowy, 1 zamrażacz, 1 flara

5.Latarnik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada noktowizor

6.Pancernik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 30 armora

7.X-men(VIP)
Broń: M4A1, 2 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 2 skoki, ma noktowizor , posiada 50 armoru

System expa dla humanów ( nieco ulepszony :D ) :
0lvl-Podstawowa bron
1lvl-Zabij 10 zombie- Nagroda +1hp + dostajesz 50 ap + 1dmg obrażeń
2lvl-Zabij 20 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
3lvl-Zabij 30 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
4lvl-Zabij 40 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
5lvl-Zabij 50 zombie- Nagroda- darmowy 2-rugi zamrażacz na początku rundy + 1dmg obrażeń
6lvl-Zabij 60 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
7lvl-Zabij 70 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
8lvl-Zabij 80 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
9lvl-Zabij 90 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
10lvl-Zabij 150 zombie- Nagroda darmowy noktowizor na początku rundy + 1hp + 1dmg obrażeń
11lvl-Zabij 170 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
12lvl-Zabij 200 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
13lvl-Zabij 235 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
14lvl-Zabij 275 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
15lvl-Zabij 320 zombie- Nagroda- darmowa 2-ruga flara na początek rundy + 1dmg obrażeń
16lvl-Zabij 370 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
17lvl-Zabij 425 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
18lvl-Zabij 485 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
19 lvl-Zabij 550 zombie + 1dmg obrażeń
20lvl-Zabij 620 zombie-Nagroda Darmowe Dual Infinity na początek rundy + 1dmg obrażeń
21lvl-Zabij 700 zombie + 1dmg obrażeń
22lvl-Zabij 750 zombie + 1dmg obrażeń
23lvl-Zabij 800 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
24lvl-Zabij 900 zombie + 1dmg obrażeń
25lvl-Zabij 950 zombie + 1dmg obrażeń
26lvl-Zabij 1000 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
27lvl-Zabij 1100 zombie + 1dmg obrażeń
28lvl-Zabij 1200 zombie + 1dmg obrażeń
29lvl-Zabij 1300 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
30 lvl-Zabij 1500 zombie Nagroda- Darmowa Auto-Lama+ Bazooka na początek rundy. + 1dmg obrażeń
UWAGA ! Dodatkowe obrażenia nie mogą być przyznawane dla klasy vipów ( bo i tak będą mieli 30 % dmg więcej)


Dla zombi:
1.Każde 1 zarażenie= 1 hp czyli 100 zarażeń to 100 dodatkowego hp ( przy każdym respawnie)
2. Skrócenie czasu trwania zombie madnass
3. Dodanie zombie vip klase Sting Finger
4. Za zarażenie humana dodatkowe 300 hp ( jedna runda)

Ogólne Propozycje:
1. Dodanie lm + licznika pokazującego "hp" lm
2. Większy zasięg oświetlenia przez flary i czas ich trwania do 2 minut
3. Usuniecie zwykłych map i dodanie map takich jak:
a) zm_happycamp
b) zm_poland
c) zm_fun_world_2
d) zm_criss
i wiele wiecej
4.Dodanie wyboru noży i młota dla vipa
5.Po zarażeniu gracza żeby było takie coś "Coraz więcej zombi się zbliża"
6. ( Opcjonalne) Dodanie Bossa Aliena ( jeżeli się da) i tej mapki na której był ( Alien był w paczce Vivy). Zawsze to było dobry sposób na szybkie ap.


Człowieku w ogóle tego nie przemyślałeś , to 1 i ten sam quest ze zwiększonymi liczbami zabójstw do wykonania :D Jak by już to Robić To z podziałem na Zabójstwa:
-Headshotem
-Shotgunem
-Pistoletem
-Nożem
-SMG itd. itp. ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MONTE


Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 99
Piwa: 11/29
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 29-12-13, 22:33   

Ale po co to jak to ma byc zombie plague . Piekno tkwi w prostocie
_________________
E kolo skręć sobie lolo!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-12-13, 23:10   

Na pewno nie w tym przypadku... Tu trzeba wyzwań , bo zabijać tak po prostu to każdy potrafi i po maksymalnie miesiącu te wyzwania u wszystkich będą zrobione. :/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FD^GoD
Streetworkout<3


Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 2246
Piwa: 254/240
Skąd: Gdansk
Wysłany: 29-12-13, 23:53   

abuhazaa, dałeś jak na jakiś predator mod :D . Nie fajna opcja tylko bym trochę to zmienił, ale idziesz w dobrym kierunku. Monte fajne mapki myślę, że przejdą jak i te twoje dźwięki nyah. Fajna byłaby też opcja, aby na mapie spadały skrzynki z broniami tak jak na starym cso akurat to było w miarę ogarnięte :D .
_________________
Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
abuhazaa
Al-Muhadżir



Wiek: 27
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 260
Piwa: 32/31
Skąd: Miedzyrzec
Wysłany: 30-12-13, 12:00   

No może trochę przesadziłem z tym ale to wasza w tym głowa aby to sprostować.

[ Dodano: 30-12-13, 14:47 ]
1.http://zombie-mod.ru/counter-strike/11407-cso-balrog-iii-2013.html
Broń do sklepu za ap
2.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/extra_items/11345-zp-43-50-extra-item-cart-blue-2-huds-2-modes.html
Kolejna broń też za ap do sklepu
3.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/server_addons/11339-zp-extra-item-laser-mine-282.html
Upragnione laser miny
4.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/server_addons/11230--zp-addon-knifes.html
Zestaw noży
5.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/extra_items/11217-zp-dual-infinity.html
Ładniejsza wersja dual-infinity
6.http://zombie-mod.ru/counter-strike/models/modeli-oruzhiya/11095-mdl-weapon-ak-47-ice-new-texture-and-skin.html
Bardzo fajny ak to podmienienia.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Styl stworzony przez Style-SMS


Do góry