Zamknięty przez: Delmus 01-01-14, 23:07 |
Propozycje na Zombie Moda |
Autor |
Wiadomość |
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 28-12-13, 15:51 Propozycje na Zombie Moda
|
|
|
Witam. Ten temat chciałbym poświęcić propozycjom dotyczącym zombie moda i jeżeli macie jakieś propozycje podajcie je tutaj ( prosił bym o przypięcie tematu). Tak więc może ja zacznę:
1. Pierwszą propozycja jaką chciałbym dodać to przechodzenie humana przez humana ( można też na przycisk) aby każdy mógł wejść spokojnie do kampy
2. Druga propozycja jest dodanie zamiast jakiejś tam muzyczki na początek to muzykę taką z
paczki Vivy bo była naprawdę świetna.
3. Trzecia to dodanie spadających paczek w których były by bronie takie jak ( to też paczka Vivy) Dual criss, STG, bazooka itp.
4.Dodanie do wyboru noży-młotów które zagościły w wcześniejszym projekcie Guzika I Fd Goda.
5. Dodanie klasy zm-vip Sting Finger ( ta klasa jest na jakimś ruskim hostingu jak coś mogę podać link)
6. ( Opcjonalne) dodać system zabić tz. Human zabije zm dostaje wiesze dmg. Zombie zarazi humana np. +600 hp
No to tyle z mojej strony. |
|
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 28-12-13, 16:25
|
|
|
Ja nie chce zrobić z tego cso... ale niektóre ELEMENTY z cso są świetne i pasują do gry |
|
_________________
|
|
|
|
|
FabeK
Nick w grze: FabeK
Wiek: 27 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 14 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Daleko
|
Wysłany: 28-12-13, 17:55
|
|
|
LM'y muszą być na pewno ;P |
|
|
|
|
|
budyniowy
Wieszak
Nick w grze: Wieszak
Dołączył: 02 Kwi 2013 Posty: 207 Piwa: 69/145 Skąd: Zduńska-Wola
|
|
|
|
|
FD^GoD
Streetworkout<3
Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 2246 Piwa: 254/240 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 28-12-13, 19:36
|
|
|
Bugi do naprawienia:
1) Brak obrażeń u zombie przy zamrożeniu ich lodowym granatem,
2) Brak odpychania przy zadawaniu obrażeń klasie zombie mumia (po prostu strzela się do niego i zero zatrzymania),
Co można jeszcze dodać? otóż:
1) Dodać graczom 100 ap na początek, bo od zera nikt nie chce zaczynać,
2) Dodać możliwość wyboru trybu granatów,
3) Dodać coś z lvl i exp, aby rozgrywka miała jakiś sens po tym zabijaniu zombich.
Do reszty nie mam zastrzeżeń, bo jak na razie tylko to udało mi się wychwycić jak i to co było przed tym otwarciem oficjalnym. Resztę opisali koledzy wyżej. |
|
_________________ Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click
|
|
|
|
|
TiGeR
loVe :*
Nick w grze: TiGeR
Wiek: 29 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 805 Piwa: 412/81 Skąd: Kulesze
|
Wysłany: 28-12-13, 19:57
|
|
|
dobry pomysł FD^GoD dodać jakiś lvl bo na razie to zabija się zombie tylko dla ap lecz to się szybko znudzi |
|
_________________ A woman is like a computer game - the better, the greater the demands.
Głosuj codziennie: || COD || DD2 || ZM || (Daj łapkę w górę)
Steam: arturo31533
GG: 24638199
|
|
|
|
|
FabeK
Nick w grze: FabeK
Wiek: 27 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 14 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Daleko
|
Wysłany: 28-12-13, 21:10
|
|
|
Ja bym jeszcze proponował jakieś podświetlenie tych zoombie. |
|
|
|
|
|
Biedronkarz
Nick w grze: Biedronkarz
Wiek: 26 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 310 Piwa: 40/61 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28-12-13, 22:08
|
|
|
FabeK, jestem na NIE, masz po to latarkę, żeby znaleźć tego zombie, a wtedy człowiek będzie nie podświetlony i będzie problem tylko. |
|
_________________
|
|
|
|
|
FD^GoD
Streetworkout<3
Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 2246 Piwa: 254/240 Skąd: Gdansk
|
|
|
|
|
FabeK
Nick w grze: FabeK
Wiek: 27 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 14 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Daleko
|
Wysłany: 28-12-13, 22:55
|
|
|
Hmmm, może jakieś klasy dla humana np. Zbrojny dostaje więcej kamizelki na początek, Sprinter: szybciej biga itd |
|
|
|
|
|
Guzik
Wiek: 27 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 504 Piwa: 95/57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-12-13, 23:56
|
|
|
Dla mnie wszystko jest ok, jedyne co by się przydało dodać to laser mina. Chyba że już jest to zwracam honor, może przeoczyłem. |
|
_________________
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 29-12-13, 09:20
|
|
|
Nie wiem czy to dobre na zm. Ale łapcie http://amxx.pl/topic/80935-oberon-boss/
Ten mod jest trochę zbugowany ALE ! Co 2-3 komentarz są to ludzie którzy robią łatki żeby dało się normalnie grać. |
|
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-12-13, 09:55
|
|
|
Widzisz cholero miałeś nie robić z tego CSO a to jest jeden z bossów w CSO...
Jestem na NIE , mamy starego dobrego Nemesisa tylko przydałby się lepszy zamiast Predatora |
|
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
Biedronkarz
Nick w grze: Biedronkarz
Wiek: 26 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 310 Piwa: 40/61 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 29-12-13, 12:30
|
|
|
Jak dla mnie wszystko jest ok i nie należy nic zmieniać !
Pewnie wiele osób też ma takie zdanie. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Cykor
GameMaster
Nick w grze: Cykor
Wiek: 29 Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 50 Piwa: 14/20 Skąd: Wola Uhruska
|
Wysłany: 29-12-13, 12:33
|
|
|
Jak dla mnie Zombie jest ok. Ale zamiast zmieniania mocy flar można by dać noktowizor na całą mapkę a nie na jedną rundę tylko . A tak poza ty to wszystko jest bardzo dobrze a zwłaszcza rs'y |
|
_________________
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 29-12-13, 12:41
|
|
|
Nyah ale taki boss to nic złego a własnie odwrotnie polepszy grę. Bo np warto się czasami wyżyć na takim gigancie i przy okazji ap za pokonanie by wypadało. (Oczywiście te paczki z ap po pokonaniu bossa trzeba najpierw zrobić myślę że delma lub fd dadzą rade)
[ Dodano: 29-12-13, 16:56 ]
A więc tak niektórzy mówią o klasach ludzi i exp więc wymyśliłem takie klasy + exp będzie to polegało na 30 lvl systemie co 10 lvl będzie się dostawać " coś " a więc tak:
0lvl-Podstawowa bron
1lvl-Zabij 10 zombie- Nagroda +1hp + dostajesz 50 ap
2lvl-Zabij 20 zombie- Nagroda +1hp
3lvl-Zabij 30 zombie- Nagroda +1hp
4lvl-Zabij 40 zombie- Nagroda +1hp
5lvl-Zabij 50 zombie- Nagroda- darmowy 2-rugi zamrażacz na początku rundy
6lvl-Zabij 60 zombie- Nagroda +1hp
7lvl-Zabij 70 zombie- Nagroda +1hp
8lvl-Zabij 80 zombie- Nagroda +1hp
9lvl-Zabij 90 zombie- Nagroda +1hp
10lvl-Zabij 150 zombie- Nagroda darmowy noktowizor na początku rundy + 1hp
11lvl-Zabij 170 zombie- Nagroda +2hp
12lvl-Zabij 200 zombie- Nagroda +2hp
13lvl-Zabij 235 zombie- Nagroda +2hp
14lvl-Zabij 275 zombie- Nagroda +2hp
15lvl-Zabij 320 zombie- Nagroda- darmowa 2-ruga flara na początek rundy
16lvl-Zabij 370 zombie- Nagroda +2hp
17lvl-Zabij 425 zombie- Nagroda +2hp
18lvl-Zabij 485 zombie- Nagroda +2hp
19 lvl-Zabij 550 zombie
20lvl-Zabij 620 zombie-Nagroda Darmowe Dual Infinity na początek rundy
21lvl-Zabij 700 zombie
22lvl-Zabij 750 zombie
23lvl-Zabij 800 zombie Nagroda +2hp
24lvl-Zabij 900 zombie
25lvl-Zabij 950 zombie
26lvl-Zabij 1000 zombie Nagroda +2hp
27lvl-Zabij 1100 zombie
28lvl-Zabij 1200 zombie
29lvl-Zabij 1300 zombie Nagroda +2hp
30 lvl-Zabij 1500 zombie Nagroda- Darmowa Auto-Lama+ Bazooka na początek rundy.
O to mój pomysł na lvl na zombie modzie. I czekam na wasze pomysły
Ps: Gdyby ktoś nie zrozumiał zabij np.1000 zombie to łącznie a nie że za każdym razem po tyle. |
|
_________________
|
|
|
|
|
-Jacek-
Twój Adwokat .
Nick w grze: i
Wiek: 27 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 469 Piwa: 77/89 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-12-13, 17:17
|
|
|
Może przydała by sie jakieś wydarzenia na steam związane z otwartym już serwem bo gra się spoko lecz zwykle nikogo nie ma zapraszać all ze steama |
|
_________________ http://jajco.pl/pic/1331555586-PpoqRk.jpg
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 29-12-13, 17:21
|
|
|
Klasy ludzi na zombie moda:
1. Medyk
Broń: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 antidotum na rundę
2. Skoczek
Broń: Tak samo jak medyk
Specjalna umiejętność: Ma zmniejszoną grawitacje z 800 na 600
3. Saper
Broń: Ak47, 1 molotów, 1 zamrażacz, 1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 lasermine
4.Grenadier
Broń: M4A1, 3 mołotowy, 1 zamrażacz, 1 flara
5.Latarnik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada noktowizor
6.Pancernik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 30 armora
7.X-men(VIP)
Broń: M4A1, 2 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 2 skoki, ma noktowizor , osiada 50 armoru
To tyle z mojej strony |
|
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-12-13, 18:05
|
|
|
Ty chyba mimo rzadkiej obecności jakoś za długo na CoD grałeś Jak już to zrób przemyślane te klasy i zadania |
|
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 29-12-13, 18:17
|
|
|
To jest zombie mod a nie cod... klasy są dobre |
|
_________________
|
|
|
|
|
budyniowy
Wieszak
Nick w grze: Wieszak
Dołączył: 02 Kwi 2013 Posty: 207 Piwa: 69/145 Skąd: Zduńska-Wola
|
Wysłany: 29-12-13, 18:37
|
|
|
abuhazaa, ja bym dał tylko umiejętności, a broń do wyboru bo nie każdy lubi m4 :P Zgadzam się z Cykorem co do nokto, dał bym go na całą mapę, a podniósłbym cenę do np.20-25 ap. Kolejną rzeczą dosyc istotną jest dodanie ZM do komendy /servery ponieważ wielu graczom cod'a nie chciało się szukac ip na forum co wiąże się z utratą graczy. |
|
_________________ Gość ZAPAMIĘTAJ: Dobry kisiel jest gorszy od budyniu
--> http://steamcommunity.com/id/wi3szak/ <--
http://forumemjot.wordpre...l-media-milcza/
|
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-12-13, 18:51
|
|
|
No wy chyba na serio jesteście ułomni Nokto jest dla Zombie a dla ludzi do kupienia , jak dacie ludziom to na cholerę ta ciemność... musi być utrudnienie mózgi :P Ja ci potem takie klasy wymyśle że ho-ho |
|
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
FD^GoD
Streetworkout<3
Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 2246 Piwa: 254/240 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 29-12-13, 19:04
|
|
|
Mam koleje odnalezione problemy w tym zombie modzie wymienię parę:
Cytat: | 1) Granatnik zadaje zdecydowanie zbyt dużo hp czasami zabija nawet przy trybie szalonego zombie,
2) Panują egipskie ciemności przydałoby się je rozjaśnić o jakieś 10 % chodzi mi tylko o normalny tryb z matką zombie,
3) Ap zbyt wolno jest nabijane przez graczy proponuję zwiększyć szybkość ich otrzymywania o jakieś 20%,
4) Gruby zombie ma zbyt dużo HP z barierą i bez laser min jest to trudny przeciwnik do zniszczenia bez specjalnych broni ze sklepiku,
5) Na serwerze jest zbyt mało map, do tego nie potrzebne są mapy wzięte z ESL jedyna, która jest w miarę fajna i nadająca się do zombie moda to cs_assault.
6) Brakuję opcji /daj lub /donate, która umożliwiałaby dawać komuś ap ze swojego konta.
|
|
|
_________________ Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click
|
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 29-12-13, 19:41
|
|
|
Proponuję dodać możliwość przenikania przez siebie ludzi, przyda to się w kampach, nikt nikogo nie zablokuje/zasłoni. |
|
_________________
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 29-12-13, 20:28
|
|
|
Tak dużo już napisałem tych propozycji więc zrobię wszystkie w 1 odpowiedzi to tak:
Dla humanów:
Klasy ludzi na zombie moda:
1. Medyk
Broń: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 antidotum na rundę
2. Skoczek
Broń: Tak samo jak medyk
Specjalna umiejętność: Ma zmniejszoną grawitacje z 800 na 600
3. Saper
Broń: Ak47, 1 molotów, 1 zamrażacz, 1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 lasermine
4.Grenadier
Broń: M4A1, 3 mołotowy, 1 zamrażacz, 1 flara
5.Latarnik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada noktowizor
6.Pancernik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 30 armora
7.X-men(VIP)
Broń: M4A1, 2 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 2 skoki, ma noktowizor , posiada 50 armoru
System expa dla humanów ( nieco ulepszony ) :
0lvl-Podstawowa bron
1lvl-Zabij 10 zombie- Nagroda +1hp + dostajesz 50 ap + 1dmg obrażeń
2lvl-Zabij 20 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
3lvl-Zabij 30 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
4lvl-Zabij 40 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
5lvl-Zabij 50 zombie- Nagroda- darmowy 2-rugi zamrażacz na początku rundy + 1dmg obrażeń
6lvl-Zabij 60 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
7lvl-Zabij 70 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
8lvl-Zabij 80 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
9lvl-Zabij 90 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
10lvl-Zabij 150 zombie- Nagroda darmowy noktowizor na początku rundy + 1hp + 1dmg obrażeń
11lvl-Zabij 170 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
12lvl-Zabij 200 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
13lvl-Zabij 235 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
14lvl-Zabij 275 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
15lvl-Zabij 320 zombie- Nagroda- darmowa 2-ruga flara na początek rundy + 1dmg obrażeń
16lvl-Zabij 370 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
17lvl-Zabij 425 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
18lvl-Zabij 485 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
19 lvl-Zabij 550 zombie + 1dmg obrażeń
20lvl-Zabij 620 zombie-Nagroda Darmowe Dual Infinity na początek rundy + 1dmg obrażeń
21lvl-Zabij 700 zombie + 1dmg obrażeń
22lvl-Zabij 750 zombie + 1dmg obrażeń
23lvl-Zabij 800 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
24lvl-Zabij 900 zombie + 1dmg obrażeń
25lvl-Zabij 950 zombie + 1dmg obrażeń
26lvl-Zabij 1000 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
27lvl-Zabij 1100 zombie + 1dmg obrażeń
28lvl-Zabij 1200 zombie + 1dmg obrażeń
29lvl-Zabij 1300 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
30 lvl-Zabij 1500 zombie Nagroda- Darmowa Auto-Lama+ Bazooka na początek rundy. + 1dmg obrażeń
UWAGA ! Dodatkowe obrażenia nie mogą być przyznawane dla klasy vipów ( bo i tak będą mieli 30 % dmg więcej)
Dla zombi:
1.Każde 1 zarażenie= 1 hp czyli 100 zarażeń to 100 dodatkowego hp ( przy każdym respawnie)
2. Skrócenie czasu trwania zombie madnass
3. Dodanie zombie vip klase Sting Finger
4. Za zarażenie humana dodatkowe 300 hp ( jedna runda)
Ogólne Propozycje:
1. Dodanie lm + licznika pokazującego "hp" lm
2. Większy zasięg oświetlenia przez flary i czas ich trwania do 2 minut
3. Usuniecie zwykłych map i dodanie map takich jak:
a) zm_happycamp
b) zm_poland
c) zm_fun_world_2
d) zm_criss
i wiele wiecej
4.Dodanie wyboru noży i młota dla vipa
5.Po zarażeniu gracza żeby było takie coś "Coraz więcej zombi się zbliża"
6. ( Opcjonalne) Dodanie Bossa Aliena ( jeżeli się da) i tej mapki na której był ( Alien był w paczce Vivy). Zawsze to było dobry sposób na szybkie ap. |
|
|
|
|
|
apis
Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 1 Skąd: pol
|
Wysłany: 29-12-13, 20:45
|
|
|
Kiedy start servera ?
Może broń od lvl ? |
|
|
|
|
|
MONTE
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 99 Piwa: 11/29 Skąd: Mińsk Maz
|
|
|
|
|
FabeK
Nick w grze: FabeK
Wiek: 27 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 14 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Daleko
|
Wysłany: 29-12-13, 21:23
|
|
|
No dobrze byłoby wgrać nowe mapy i pousuwać te standardowe
[ Dodano: 29-12-13, 21:26 ]
Abuhazaa, dobrze byłoby zrobić te klasy tylko, żeby nie posiadały broni, aby każdy sobie mógł wybrać jaką broń chce. |
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-12-13, 22:20
|
|
|
abuhazaa napisał/a: | Tak dużo już napisałem tych propozycji więc zrobię wszystkie w 1 odpowiedzi to tak:
Dla humanów:
Klasy ludzi na zombie moda:
1. Medyk
Broń: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 antidotum na rundę
2. Skoczek
Broń: Tak samo jak medyk
Specjalna umiejętność: Ma zmniejszoną grawitacje z 800 na 600
3. Saper
Broń: Ak47, 1 molotów, 1 zamrażacz, 1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 1 lasermine
4.Grenadier
Broń: M4A1, 3 mołotowy, 1 zamrażacz, 1 flara
5.Latarnik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada noktowizor
6.Pancernik
Bron: M4A1, 1 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 30 armora
7.X-men(VIP)
Broń: M4A1, 2 mołotów, 1 zamrażacz,1 flara
Specjalna umiejętność: Posiada 2 skoki, ma noktowizor , posiada 50 armoru
System expa dla humanów ( nieco ulepszony ) :
0lvl-Podstawowa bron
1lvl-Zabij 10 zombie- Nagroda +1hp + dostajesz 50 ap + 1dmg obrażeń
2lvl-Zabij 20 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
3lvl-Zabij 30 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
4lvl-Zabij 40 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
5lvl-Zabij 50 zombie- Nagroda- darmowy 2-rugi zamrażacz na początku rundy + 1dmg obrażeń
6lvl-Zabij 60 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
7lvl-Zabij 70 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
8lvl-Zabij 80 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
9lvl-Zabij 90 zombie- Nagroda +1hp + 1dmg obrażeń
10lvl-Zabij 150 zombie- Nagroda darmowy noktowizor na początku rundy + 1hp + 1dmg obrażeń
11lvl-Zabij 170 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
12lvl-Zabij 200 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
13lvl-Zabij 235 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
14lvl-Zabij 275 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
15lvl-Zabij 320 zombie- Nagroda- darmowa 2-ruga flara na początek rundy + 1dmg obrażeń
16lvl-Zabij 370 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
17lvl-Zabij 425 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
18lvl-Zabij 485 zombie- Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
19 lvl-Zabij 550 zombie + 1dmg obrażeń
20lvl-Zabij 620 zombie-Nagroda Darmowe Dual Infinity na początek rundy + 1dmg obrażeń
21lvl-Zabij 700 zombie + 1dmg obrażeń
22lvl-Zabij 750 zombie + 1dmg obrażeń
23lvl-Zabij 800 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
24lvl-Zabij 900 zombie + 1dmg obrażeń
25lvl-Zabij 950 zombie + 1dmg obrażeń
26lvl-Zabij 1000 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
27lvl-Zabij 1100 zombie + 1dmg obrażeń
28lvl-Zabij 1200 zombie + 1dmg obrażeń
29lvl-Zabij 1300 zombie Nagroda +2hp + 1dmg obrażeń
30 lvl-Zabij 1500 zombie Nagroda- Darmowa Auto-Lama+ Bazooka na początek rundy. + 1dmg obrażeń
UWAGA ! Dodatkowe obrażenia nie mogą być przyznawane dla klasy vipów ( bo i tak będą mieli 30 % dmg więcej)
Dla zombi:
1.Każde 1 zarażenie= 1 hp czyli 100 zarażeń to 100 dodatkowego hp ( przy każdym respawnie)
2. Skrócenie czasu trwania zombie madnass
3. Dodanie zombie vip klase Sting Finger
4. Za zarażenie humana dodatkowe 300 hp ( jedna runda)
Ogólne Propozycje:
1. Dodanie lm + licznika pokazującego "hp" lm
2. Większy zasięg oświetlenia przez flary i czas ich trwania do 2 minut
3. Usuniecie zwykłych map i dodanie map takich jak:
a) zm_happycamp
b) zm_poland
c) zm_fun_world_2
d) zm_criss
i wiele wiecej
4.Dodanie wyboru noży i młota dla vipa
5.Po zarażeniu gracza żeby było takie coś "Coraz więcej zombi się zbliża"
6. ( Opcjonalne) Dodanie Bossa Aliena ( jeżeli się da) i tej mapki na której był ( Alien był w paczce Vivy). Zawsze to było dobry sposób na szybkie ap. |
Człowieku w ogóle tego nie przemyślałeś , to 1 i ten sam quest ze zwiększonymi liczbami zabójstw do wykonania Jak by już to Robić To z podziałem na Zabójstwa:
-Headshotem
-Shotgunem
-Pistoletem
-Nożem
-SMG itd. itp. |
|
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
MONTE
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 99 Piwa: 11/29 Skąd: Mińsk Maz
|
Wysłany: 29-12-13, 22:33
|
|
|
Ale po co to jak to ma byc zombie plague . Piekno tkwi w prostocie |
|
_________________ E kolo skręć sobie lolo!!! |
|
|
|
|
nyah
Living Legend =)
Nick w grze: nyah
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 457 Piwa: 52/7 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-12-13, 23:10
|
|
|
Na pewno nie w tym przypadku... Tu trzeba wyzwań , bo zabijać tak po prostu to każdy potrafi i po maksymalnie miesiącu te wyzwania u wszystkich będą zrobione. |
|
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
FD^GoD
Streetworkout<3
Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 2246 Piwa: 254/240 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 29-12-13, 23:53
|
|
|
abuhazaa, dałeś jak na jakiś predator mod . Nie fajna opcja tylko bym trochę to zmienił, ale idziesz w dobrym kierunku. Monte fajne mapki myślę, że przejdą jak i te twoje dźwięki nyah. Fajna byłaby też opcja, aby na mapie spadały skrzynki z broniami tak jak na starym cso akurat to było w miarę ogarnięte . |
|
_________________ Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 30-12-13, 12:00
|
|
|
No może trochę przesadziłem z tym ale to wasza w tym głowa aby to sprostować.
[ Dodano: 30-12-13, 14:47 ]
1.http://zombie-mod.ru/counter-strike/11407-cso-balrog-iii-2013.html
Broń do sklepu za ap
2.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/extra_items/11345-zp-43-50-extra-item-cart-blue-2-huds-2-modes.html
Kolejna broń też za ap do sklepu
3.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/server_addons/11339-zp-extra-item-laser-mine-282.html
Upragnione laser miny
4.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/server_addons/11230--zp-addon-knifes.html
Zestaw noży
5.http://zombie-mod.ru/counter-strike/zombie-plague/extra_items/11217-zp-dual-infinity.html
Ładniejsza wersja dual-infinity
6.http://zombie-mod.ru/counter-strike/models/modeli-oruzhiya/11095-mdl-weapon-ak-47-ice-new-texture-and-skin.html
Bardzo fajny ak to podmienienia. |
|
_________________
|
|
|
|
|
|