Zamknięty przez: natsu. 11-04-13, 14:29 |
Reforma map - Podsumowanie |
Autor |
Wiadomość |
natsu.
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2012 Posty: 417 Piwa: 58/1 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 31-03-13, 21:22 Reforma map - Podsumowanie
|
|
|
Jak zapewne część z was już jakiś czas temu wiedziała, a inni dowiedzieli się dopiero teraz, zostałem opiekunem bf2. W moich obietnicach najwyższe miejsce posiadała reforma map, której nie mam zamiaru nie dokonać.
Oto wyłoniona przeze mnie lista map, które pojawią się na serwerze. Brałem pod uwagę zdanie wasze - tych, którzy udzielili się w tym - Reforma Map. - temacie. Pragnę również zachęcić do dalszego podawania tam map, o ile znajdziecie jakieś rozsądne, a nie takie znalezione na siłę.
Poniżej listy znajduje się legenda, która wszystko wyjaśnia.
de_westwood_big
cs_assault_upc
de_dust2_2x2 => de_dust2_long (?)
de_dustall2
cs_alpin
de_dust4ever
awp_ruins
awp_city
awp4one
cs_rats2 => cs_office_rats(?) - http://maps.cs-bg.info/maps/cs/1616/
de_rats4_final - http://maps.cs-bg.info/maps/cs/1689/
cs_mice_final - http://maps.cs-bg.info/maps/cs/1610/
cs_rio
de_dusferno2
de_rats_1337_32 => de_rats_1337
de_cpl_mill
cs_assault_1337
Kolor zielony oznacza, że mapa będzie wgrana na 80-100%.
Kolor limonkowy oznacza, że mapa będzie wgrana na 50-79%
Kolor żółty oznacza, że mapa będzie wgrana na 20-49%
mapa2 => mapa - Oznacza to, że wgrana zostanie "mapa2", która zastąpi "mapa"
de_rats_1337_32 będzie wgrana na 100%, ponieważ na zwykłym rats1337 występuje spawnkill spowodowany zbyt małą ilością respawnów (miejsc, gdzie "rodzą" się gracze).
cs_assault_1337 lub cs_assault_upc - tylko jedna będzie wgrana. Wy zdecydujcie. Ewentualnie można wyrzucić cs_assault, a wgrać obie te.
Opcja Assault A: assault i assault_1337
Opcja Assault B: assault i assault_upc
Opcja Assault C: assault_1337 i assault_upc
Pytanie do graczy, czy zostawić mapę de_dust2_long i dorobić jej respawnów (za pomocą pluginu), czy w jej miejsce dać de_dust2_2x2 ?
Opcja Dust2 A: dust2_long i dust2_2x2
Opcja Dust2 B: dust2_2x2
Kolejna sprawa to ratsy. Zostajemy przy cs_office_rats (który bądźmy szczerzy jest nudny) czy zmieniamy na cs_rats2?
Opcja Rats1 A: cs_office_rats
Opcja Rats1 B: cs_rats2
Jeśli chodzi o ratsy to jeszcze jest jedna sprawa. Są dwie mapy: de_rats4_final oraz cs_mice_final. Sęk w tym, że tylko jedna może być na serwerze.
Opcja Rats2 A: de_rats4_final
Opcja Rats2 B: cs_mice_final
Jeszcze pozostaje kwestia pool day'a. Jak dobrze wiecie, jest to mała mapa, a serwer w szczytowej formie potrafi mieć nawet 20 graczy. Jest to o wiele za dużo jak na tą mapę. Propozycja ode mnie: fy_new_pool_day - dwa piętra; fy_pool_day2 - poszerzony.
Opcja PoolDay A: fy_pool_day i fy_pool_day2
Opcja PoolDay B: fy_pool_day i fy_new_pool_day
Opcja PoolDay C: fy_pool_day2
Opcja PoolDay D: fy_new_pool_day
Ostatnia sprawa może budzić najwięcej kontrowersji. Nie dodałem tej mapy do listy powyżej, ale na n% zostanie ona wprowadzona na serwer. O liczbie n zdecydujecie wy, a mapa to 35hp_2 (knife only).
Opcja 35hp A: Tak, wprowadzić.
opcja 35hp B: Nie.
JAKI JEST CEL TEGO TEMATU?
Piszcie w odpowiedziach Opcje jakie wybieracie.
Przykładowy post:
Cytat: | assault b, dust2 a, rats1 b, rats2 b, pool day d, 35hp b
Dodatkowo można by.... |
Zmiany zostaną wprowadzone już na dniach, gdy otrzymam stosowną liczbe odpowiedzi - nie chcę, by 5 graczy zdecydowało, a pozostali narzekali i pytali "kto to wybrał??". Gdy Delma da mi coś więcej niż tylko kolor postaram się rozreklamować temat na serwerze.
Jeśli któraś z moich decyzji odnośnie map wam nie odpowiada piszcie, możecie dalej głosować na mapy, być może którejś nie chcecie jednak?
Tak czy siak KAŻDY POST musi zawierać opcje wyboru podane w przykładzie wyżej. |
|
_________________
|
Autor postu otrzymał 1 piw(a) |
Ostatnio zmieniony przez natsu. 11-04-13, 14:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): Szalony Miś |
|
ViruS
GTFO z domu Bożego
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 117 Piwa: 5/6 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 31-03-13, 21:56
|
|
|
assaulut i assault_1337, long i 2x2 , rats2 ( przyda się coś nowego) , ( tu się wstrzymam z ratsami) , pól dej - B
Co do 35hp będę neutralny Dlaczego zapytacie? oto sytuacja :
Gościu z expertem dziabnął jakiegoś nerda 60% z 55 to ok. 30coś hp więc ma już ~ 60 + kevlar
Dochodzi do pojedynku z nowym graczem , który go 1 dziabnął a tamten stoi dalej , nowy gracz się wku@!#! . Taki scenariusz , więc radziłbym to wszystkim przemyśleć |
|
_________________ Pompuj, pompuj, pompuj czlowieniu, trenuj.
Ujrzysz progres w oka mgnieniu.
Nawet gdy ktoś rzuci Ci wyzwanie,
jak spartanie vis-à-vis wygranej staniesz.
|
Autor postu otrzymał 1 piw(a) |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): Szalony Miś |
|
Inscore'
SMAGALAZ
Nick w grze: cziter
Wiek: 28 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 379 Piwa: 59/9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-03-13, 22:07
|
|
|
Co do assaulta: W mojej opinii nie ma sensu wprowadzać żadnej z tego rodzaju mapy.
Niejednokrotnie dostaje wpisy na u@ "zmien ten syf" "daj vote o zmiane". Gra na tej mapie nigdy nie toczy się dynamicznie i ciągle trzeba upominać graczy, aby wykonywali cele mapy. Wydaje mi się, że nawet jeśli zostanie wgrana na serwer to nie będzie grywana zbyt często.
Dust: Podstawowa mapa, nigdy nie widziałem, żeby ktoś skarżył się odnośnie jej zbyt częstego grania. według mnie najlepszą z możliwości będzie dorobienie respanów na longu i wgrania dust2x2.
(1) Rats: Lubie pograć na każdym więc jest to bez znaczenia, ale jeśli mam wybierać to rats2. Przyda się coś nowego na eksperyment.
(2) Rats: Nie mam zdania, obie mi pasują.
Poolday: Nie cierpie tej mapy, ale bez niej ciężko będzie wbić odznaki z shotgunów czy innych rzadko używanych broni. Jako iż nie lubie rzeźni jestem za tym aby wgrać większą.
35hp: Wprowadzić koniecznie! Bardzo przyjemnie się na niej gra
Dodatkowo: Polecam zastanowić się jeszcze zanim zostaną wgrane niektóre mapy np. cpl_mill. Bądźmy szczerzy, poziom serwera nie jest zbyt wysoki. Prawie nikt nie wybiera cbble bo jej nie zna, to samo bedzie z tą |
|
_________________
|
|
|
|
|
natsu.
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2012 Posty: 417 Piwa: 58/1 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 01-04-13, 00:05
|
|
|
Parę osób proponowało wyłączenie na mapach awp efektów niektórych odznak. W ten sposób nie było by dodatkowego HP, wampiryzmu noża, niewidzialności z shotguna. Może to samo na ów 35hp ? |
|
_________________
|
|
|
|
|
iMßa
Twój Anioł Stróż
Nick w grze: WilczeK#JCSK
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2012 Posty: 825 Piwa: 76/19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-04-13, 08:06
|
|
|
No to tak:
Będe pisał opcje które wybieram:
-Opcja Rats1 B: cs_rats2 (powód? TT często kampi w szybie i na respie)
-Opcja Rats2 A: de_rats4_final
-Opcja PoolDay C: fy_pool_day2
-Opcja 35hp A: Tak, wprowadzić. (jeśli zostaną wyłączone odznaki)
Myślę że można dodać ze 2 mapki awp i wywalić już Indię na której większość ludzi lata z nożami. Nawet jak to zostanie wyłączone to ta mapa jest już poprostu ... nudna?
Ponadto zmiana RS`ów i kolego bugowanie sie broni przez scouta.:> |
|
|
|
|
|
forumowicz.
Dołączył: 11 Sty 2013 Posty: 61 Piwa: 6/10 Skąd: z serwera :D
|
Wysłany: 01-04-13, 08:12
|
|
|
Hmmm ;
-Assault opcja A
-dust a
-rats2
-Fy_new_pool+day
-35 hp jezeli mówisz o wyłączeniu odznak to na tak |
|
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 01-04-13, 09:15
|
|
|
Jestem za opcjami
Opcja Assault A: assault i assault_1337
Assault upc można podziwiać na CoD, a 1337 nie ma nigdzie.
Opcja Dust2 A: dust2_long i dust2_2x2
Opcja Rats1 B: cs_rats2
Opcja Rats2 A: de_rats4_final
Opcja PoolDay B: fy_pool_day i fy_new_pool_day
Opcja 35hp B: Nie.
Dodatkowo zwiększyć recentmaps.
Dla urozmaicenia proponuję wprowadzić jedną z map he_ i jeszcze komendę /maps z mapami na serwerze.
Wybacz, że nie zastosowałem się do wzoru, ale dla mnie tak będzie bardziej przejrzyście. |
|
_________________
|
|
|
|
|
SK8
twój adwokat
Nick w grze: SK8
Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 434 Piwa: 84/32 Skąd: Zielsko-Biała
|
Wysłany: 01-04-13, 09:28
|
|
|
-jestem za Twoją wersją A assaulta
-co do pool_day'a wersja C najbardziej mi odpowiada
-opcje A dla "dastów" oraz "ratsów"
-co do 35_hp również ZA, pod warunkiem wyłączenia w tym momencie wszystkich odznak
oraz dodatkowo jestem skłonny do wgrania następujących map czyt. od najważniejszych:
-cs_rio
-awp_ruins
-de_dustall2
-de_westwood_big
PS. na opiekuna chyba nie mógł się trafić nikt lepszy od natsu. i teraz wiem, że to ożyje pozdrawiam |
|
_________________ Głosuj codziennie: || COD || DD2 || ZM || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
Pan Zyleta
...
Nick w grze: Pan Zyleta
Wiek: 27 Dołączył: 16 Lut 2013 Posty: 18 Postawił 2 piw(a) Skąd: Daleko
|
Wysłany: 01-04-13, 20:40
|
|
|
Opcja Assault - brak zdania
Opcja Dust2 B: dust2_2x2 [dodam ze dust2_long to najgorsza mapa tego serwa ]
Opcja Rats1 B: cs_rats2
Opcja Rats2 A: de_rats4_final
Opcja PoolDay B: fy_pool_day i fy_new_pool_day
Opcja 35hp A: Tak, wprowadzić.
POZDRO... |
|
_________________ ... |
|
|
|
|
natsu.
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2012 Posty: 417 Piwa: 58/1 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 07-04-13, 20:39
|
|
|
Prosze o dalsze wypowiadanie się ! Reforma zależy od was, a nie chcę później wysłuchiwać, że mogły być inne mapy wybrane. |
|
_________________
|
|
|
|
|
slims
STEAM_0:0:54163076
Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 704 Piwa: 44/22 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 07-04-13, 21:31
|
|
|
Wszędzie opcja A (assault, dust, rats, pool_day, 35hp) |
|
|
|
|
|
jarek
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 15 Postawił 2 piw(a) Skąd: z raju
|
Wysłany: 08-04-13, 11:40
|
|
|
OD siebie proponowałbym jeszcze mapke de_prodigy i ten duży pool_day |
|
|
|
|
|
natsu.
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2012 Posty: 417 Piwa: 58/1 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 11-04-13, 14:29
|
|
|
No cóż, ile można czekać na czyjąs opinię. Bez niepotrzebnego przedłużania postanowiłem uporać się z tym już teraz. Własnie wgrywam nowe mapy na serwer, oto lista: Cytat: | de_westwood_big
cs_assault_1337
de_dust2_2x2
de_dustall2
cs_alpin
de_dust4ever
awp_ruins
awp_city
awp4one
cs_rats2
cs_rio
de_dusferno2
de_rats1337_32
de_cpl_mill
35hp_2
fy_new_pool_day |
Mapy, które usunąłem: Cytat: | de_rats_1337
de_office_rats
fy_pool_day |
Zmiany zostaną wprowadzone dziś do godziny 16:00. |
|
_________________
|
|
|
|
|
|