Zamknięty przez: Gruszka 26-12-13, 09:59 |
Prosta ranga graficzna. |
Autor |
Wiadomość |
DantePL
Uchiha 4Ever !
![](images/avatars/47588099951db194093c06.png)
Wiek: 27 Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 39 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Jesteś ?
|
Wysłany: 27-01-13, 19:35 Prosta ranga graficzna.
|
|
|
Rangi na forum typu Counter Strike
1. Tworzymy nowy obraz o wymiarach 200x100
2. Wybieramy zaznaczenie prostokątne, zaznaczamy opcję "zaokrąglanie rogów" o promieniu 5,0 i zaznaczamy interesujący nas kształt, w moim przypadku rozmiary zaznaczenia wynosiły 176x35.
3. Na kolor pierwszoplanowy ustawiamy czarny (000000) a na drugoplanowy czerwony(ff0000).
4. Przyszła pora na wypełnienie gradientem( wybieramy gradient kolor pierwszoplanowy na kolor tła (RGB)), przeciągamy krótkim ruchem od góry do dołu.
5. Duplikujemy uzyskany do tej pory efekt i używamy na nim rozmycie gaussa o promieniu "pionowo-5,00 ; poziomo-5,00", następnie ponownie duplikujemy. Tym razem warstwę z rozmyciem. Obydwie rozmyte warstwy ustawiamy pod początkowy efekt.
6. Pora na napis, ja użyłem czcionki "Sans" o rozmiarze 20. Powielamy warstwę z napisem i rozmywamy (rozmycie gaussa, ustawienia te same co poprzednio) a następnie na rozmytej warstwie używamy filtru "inwersja" w zakładce "kolory". Koniec.
Efekt końcowy:
|
|
_________________
|
|
|
|
![](templates/CSsky/images/spacer.gif) |
natsu.
![](http://i831.photobucket.com/albums/zz238/natsu69/av_natsu-1.png)
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2012 Posty: 417 Piwa: 58/1 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 27-01-13, 20:12
|
|
|
Gradient mogles dac nieco mniej kontrastowy, np. #ff0000 i #aa0000, same rangi wygladaja calkiem dobrze. Proste i bez zbednych dodatkow, chociaz na Twoim miejscu na koniec zdublowalbym wszystkie warstwy, te nowe zdublowane splaszczyl i usunal blask na dole - przez to avatar jest odsuniety od rangi, a imo powinien sie z nia stykac, reszte ukryć w celu ewentualnych modyfikacji (o ile zapisujemy psd). Blask zewnetrzy w rangach jest klopotliwy ;f
Poradnik spojny, wszystko ladnie opisane.
tutorial: 7/10
outcome: 6/10 |
|
_________________
![](http://natsu.ct8.pl/steam/sygnatura.php?id=STEAM_0%3A1%3A27140855&typ=5&rok=1) |
|
|
|
![](templates/CSsky/images/spacer.gif) |
DantePL
Uchiha 4Ever !
![](images/avatars/47588099951db194093c06.png)
Wiek: 27 Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 39 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Jesteś ?
|
Wysłany: 27-01-13, 20:17
|
|
|
Wiem, ten poradnik jest tylko na podstawową rangę, są Tutoriale na bardziej
zaawansowane rangi, ale narazie takie wystarczą |
|
_________________
|
|
|
|
![](templates/CSsky/images/spacer.gif) |
urker00
Not Happening
![](images/avatars/13480126655a20437b1ac39.png)
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
|
|
|
![](templates/CSsky/images/spacer.gif) |
DantePL
Uchiha 4Ever !
![](images/avatars/47588099951db194093c06.png)
Wiek: 27 Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 39 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Jesteś ?
|
Wysłany: 05-06-13, 20:08
|
|
|
urker00, podaj aktualny obrazek, to może będę w stanie pomóc. |
|
_________________
|
|
|
|
![](templates/CSsky/images/spacer.gif) |
urker00
Not Happening
![](images/avatars/13480126655a20437b1ac39.png)
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
|
|
|
![](templates/CSsky/images/spacer.gif) |
natsu.
![](http://i831.photobucket.com/albums/zz238/natsu69/av_natsu-1.png)
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2012 Posty: 417 Piwa: 58/1 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-06-13, 23:55
|
|
|
czarne tło, visitor tt2 brk z czarnym obrysem 1px, do tego stock / pattern / brush tego pioruna czy jak to nazwać i fragment białej elipsy o zmniejszonym kryciu... to jest jedna z podstawowych rang, pamiętam jak parę lat temu była podjarka na takie |
|
_________________
![](http://natsu.ct8.pl/steam/sygnatura.php?id=STEAM_0%3A1%3A27140855&typ=5&rok=1) |
|
|
|
![](templates/CSsky/images/spacer.gif) |
|