Zamknięty przez: Delmus 29-07-12, 20:13 |
Propozycja Zmiany |
Autor |
Wiadomość |
Francuz
Nick w grze: Francuz
Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-07-12, 21:30 Propozycja Zmiany
|
|
|
am pomysł który wziąłem z bardzo dobrego COD'a, i będzie lepszy moim zdaniem. Otóż zamieniłbym w klasie komandos:
- Zamiast normalny Deagle: Deagle 140% dmg + usp-glock + dual elite.
Wiem, że taka zmiana polepszy grę i gracze walczący z komandosem będą też zadowoleni Mam nadzieję, że jest możliwa taka zmiana.
Ewentualnie mozna wprowadzić, tzw. tworzenie postaci czyli np. Komandos:
-od 30lvl srebrny deagle 130% dmg
-od 40lvl złoty deagle 140% dmg + 2x fleash
Na innych postaciach można zrobić to samo. Tzn. inne zdolności.
Pomimo tego proponuje perk Rewolwer(1/3-1/2 zabicia natychmiastowego z deagla) |
|
|
|
|
|
flaMaster
HeadSH00t ^^
Wiek: 28 Dołączył: 02 Lip 2012 Posty: 112 Piwa: 18/27 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 23-07-12, 21:38
|
|
|
Co do propozycji zmiany klasy jestem na TAK bo bardzo mało osób gra komandosem.
Natomiast do perka jestem na NIE ponieważ jest już taki, nazywa się Deagle Generała (?) i ma od 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z deagla. |
|
|
|
|
|
Francuz
Nick w grze: Francuz
Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-07-12, 21:41
|
|
|
No i dobra Taka zmiana wyjdzie na dobre tylko niech h@ ją zaakceptuje. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Sh00ter
Sh00ter
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 39 Piwa: 3/20 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 29-07-12, 04:04 Re: Propozycja Zmiany
|
|
|
Moim zdaniem mało osób gra komandosem, więc ulepszenie komandosa to dobry sposób ...TAK... |
|
_________________ Sh00ter |
|
|
|
|
` M4rlbrodo h0w ?!
Wiek: 28 Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 372 Otrzymał 89 piw(a)
|
Wysłany: 29-07-12, 09:21
|
|
|
Komandos to komandos, tak jak na każdych serwerach na małym expie. Ktoś chce zagrać sobie silniejszą postacią z nożem to niech kupi sobie Ninja czy Dzikiego Jumpera. Dla mnie zmiana nie konieczna, bo i tak parę osób gra komandosem i niektórzy mają nim dobre wyniki i poziomy. |
|
_________________
|
|
|
|
|
|