Zombie 4 Darkness [CSO] propozycja zmiany moda |
Czy ten mod ma zostać wgrany. |
Tak |
|
87% |
[ 14 ] |
Nie |
|
12% |
[ 2 ] |
|
Głosowań: 16 |
Wszystkich Głosów: 16 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 08-06-14, 13:21 Zombie 4 Darkness [CSO] propozycja zmiany moda
|
|
|
Witam
Od dłuższego czasu jak każdy wie zombie mod stoi pusty. Była reklama na wiaderku nic, było wielkie reklamowanie i nadal pusto. Chciałbym temu zaradzić i proponuje wgrać całkiem nowego zombie moda tutaj zamieszczę cały opis ( trochę tego będzie ale myślę że warto )
Jak będzie wyglądać rozgrywka
1. Będzie to 3 minutowa runda z czego 2/3 rundy to dzień a reszta to noc.
a) Dzień będzie trwał od początku rundy aż do 1 minuty 50 sek potem nastąpi noc i będzie trwał do 50 sekundy rundy czasami 40 sek.
b) W dzień ludzie będą mocniejsi i zombi będą umierać. W 2 części dnia czyli po przetrwaniu nocy zaraz po rozjaśnieniu się słońca zombi będą na 5 sekund wolno chodzić ( można powiedzieć że oślepi ich blask słońca ) i ludzie otrzymają pełny zapas amunicji do każdej swojej broni.
c) Kiedy wybije 1 minuta 50 sek czasu rundy następuje noc podczas nocy zombi szybciej regeneruje się hp i jest nieśmiertelne. Nieśmiertelność polega na tym że po spadku hp zombie do 1 hp zombie zasypia w miejscu i czeka 5 sekund aż będzie gotowe znowu do walki.
Pasek zdolności i moc
1. Chodzi tu oto że zombie jak i ludzie mają swój pasek który po naładowaniu daje różne zdolności i moce. Pasek ładuje się sam w przypadku dnia szybciej u ludzi w przypadku nocy
szybciej u zombie.
a) Jeśli pasek człowieka się naładuje będzie miał zdolność pod przyciskiem T ta zdolność to
tryb koncentracji będzie polegała na tym że człowiek po uaktywnieniu jej będzie miał no recoil i większe dmg.
b) W przypadku zombie jeśli pasek się naładuje będzie miał dość ciekawe zdolności ale to niżej.
Klasy zombie i ich zdolności
1. Regular zombie
a) Pierwsza zdolność jaką posiada regular zombie jest wchodzenie po ścianach ( PPM)
każde jedne machnięcie ręką dzięki którym wejdziemy po ścianie spowoduje zabranie 10 % naszego paska czyli przy pełnym naładowaniu możemy wejść na jakiś hard dach
b) Druga umiejętność jest taka że po naciśnięciu 2 razy "W" jest wstanie szybciej biec przez
pewien czas tu tak samo odpowiada pasek zdolności. Minusem jest to że jeśli szybciej biegniemy przyjmujemy większe dmg na siebie.
2. Light Zombie
a) Pierwszą zdolnością Light zombie jest bardzo wysoki i daleki skok który pomaga dostać się na wysokie balkony, dachy, mosty. Aktywacja przyciskiem PPM. Zużycie paska mocy na jeden skok to 60 %.
b) Druga umiejętność tej klasy jest niewidzialność aktywujemy ją klikając 2 razy "W" z tego co pamiętam zużywa 7 % mocy paska na sekundę. Już nie pamiętam ale jakoś tak było
3. Heavy zombie
a) Pierwsza jego zdolność jest niski skok w górę a następnie z ogromną mocą spada na ziemie odrzucając od siebie pobliskich ludzi, standardowo przycisk [PPM]. Przydatne do zrzucania ludzi z dachów podestów i rozbijania grup ludzi. Aha tutaj też nie pamiętam ale ileś tam zużywa mocy
b) Druga zdolność jest taka "bariera" która chroni częściowo od dmg. Po prostu ma zmniejszone zadawane dmg. Tutaj klikamy 2 razy "W" aby aktywować moc. Tu też nie pamiętam ile paska mocy zabiera na sekundę
Broń i inne dla ludzi
To może zacznę od ekwipunku:
Broń główna:
Tutaj nastąpi szereg zmian niż w zombie plague na pewno będą podstawowe bronie ale
najprawdopodobniej wystąpi też:
1. Jansu-7
2. Chainsaw
3. Plasmagun
4. Barlog 11
5. Skull 5
6. M95
7. Gatling
8. Janus 5
9. Cannon
10. Sfsniper
11. Speargun
Dalej z głównych nie mogę przeczytać bo jakieś dziwne nazwy w tych plikach
Pistolety:
1. Barlog-1
2. Dual infinity [ Nie wiem czy sama wersja czy razem z finałowa]
3. Waterpistol
Noże:
1. Skull axe
2. Dual katanad
3. Dragon sword
Granaty:
He - zwykłe he
Flash - tutaj działa to tak że jak rzucimy flash on odpycha pobliskie zombie
Smoke - Tutaj nie wiem jakie on ma działanie
Zdolność:
Human będąc blisko zombiaka może go kopnąć przyciskiem "E" spowoduje to dalekie odepchniecie zombiaka.
Inne
- Dźwięki zostały wymienione na te z zombie darkness.
- System dmg u ludzi czyli jak zadajesz obrażenia dla zombie to twoje dmg wzrasta
- Mapki będą tylko z cso czyli nie będzie kampienia w kwadratowej kampie ( wyjątek cs_assault
Myślę że to wszystko liczę na waszą wypowiedz
PS. Mam tą paczkę na kompie więc gdy delma się zgodzi po prostu mu ją dam lub dam link więc bez zbędnych pytań czy masz paczkę |
|
|
|
|
|
TiGeR
loVe :*
Nick w grze: TiGeR
Wiek: 29 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 805 Piwa: 412/81 Skąd: Kulesze
|
Wysłany: 08-06-14, 14:25
|
|
|
Nom ten mod zapowiada się ciekawie jestem za wgraniem go |
|
_________________ A woman is like a computer game - the better, the greater the demands.
Głosuj codziennie: || COD || DD2 || ZM || (Daj łapkę w górę)
Steam: arturo31533
GG: 24638199
|
Autor postu otrzymał 1 piw(a) |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): DeeJay |
|
-_-.Tiesto.-_-
~Upadniesz I Ty~
Nick w grze: -_-.Tiesto.-_-/~System-Upadl~
Wiek: 26 Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 348 Piwa: 46/72 Skąd: Gdańsk-Orunia
|
|
|
|
|
budyniowy
Wieszak
Nick w grze: Wieszak
Dołączył: 02 Kwi 2013 Posty: 207 Piwa: 69/145 Skąd: Zduńska-Wola
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
|
|
|
|
Netia
Nick w grze: Netia
Wiek: 29 Dołączyła: 09 Sie 2013 Posty: 110 Piwa: 32/63 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 08-06-14, 20:42
|
|
|
Przyznam że fajne |
|
_________________
|
|
|
|
|
Taka Sytuacja.^^
lubie banować :D
Nick w grze: ExxreSSioN
Wiek: 99 Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 528 Piwa: 64/112 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-06-14, 08:31
|
|
|
i tak zombiak pusty paczka zajebista :P |
|
_________________
|
|
|
|
|
MONTE
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 99 Piwa: 11/29 Skąd: Mińsk Maz
|
Wysłany: 09-06-14, 09:57
|
|
|
no paczka jest zajebista nie ma na co czekać |
|
_________________ E kolo skręć sobie lolo!!! |
|
|
|
|
Taka Sytuacja.^^
lubie banować :D
Nick w grze: ExxreSSioN
Wiek: 99 Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 528 Piwa: 64/112 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-06-14, 14:56
|
|
|
w temacie pojawi sie potem ip serwera na ktorym testujemy paczke i delmus bedziesz mial pewnosc ze dziala all albo bedziesz wiedzial co nie dziala |
|
_________________
|
|
|
|
|
TarQeN
TarQeN
Nick w grze: TarQeN.
Dołączył: 25 Kwi 2014 Posty: 27 Piwa: 3/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: 10-06-14, 18:28
|
|
|
bardzo ładnie o.0 jestem pod wrażeniem |
|
_________________ -masz sprawe pisz do mnie
gg-50498334
steam-TarQeN
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 12-06-14, 13:38
|
|
|
Ok mam wyniki z pierwszego testowania paczki są takie. Podzielę to na co nie działa i działa
Działa:
- Bronie główne ( janus, barlog itp)
- Dźwięki z zombie darkeness
- Modele i zdolności zombie
Nie działa:
- Tutaj jest tak że cała wklejona paczka nie działa powód brak sma więc tak jakby podstawy nie ma reszta działa
Ale ogólnie byłem przygotowany na taką sytuacje i mam pewien pomysł.
Nasz obecny zombie plague przerobimy na zombie darkeness. Będzie to wyglądało tak.
-Wyłączy się sklep całkowicie.
-Obecne granaty zamieni się na te podstawowe z cso czyli He flash i smoke
-Doda się broń z paczki Darkeness
-Doda się zombie z paczki i dźwięki też z paczki
Oczywiście ostateczny głos do delmy należy a z mojej strony to tyle |
|
|
|
|
|
Taka Sytuacja.^^
lubie banować :D
Nick w grze: ExxreSSioN
Wiek: 99 Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 528 Piwa: 64/112 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-06-14, 14:39
|
|
|
a mowilem ze plugi nie beda dzialac bez sma xD |
|
_________________
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 13-06-14, 13:59
|
|
|
Cała nie ale broń dźwięki i modele działają można zp przerobić na zombie darkeness |
|
|
|
|
|
h0w?!
Legenda
Nick w grze: Ładowanie..
Wiek: 26 Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 333 Piwa: 83/129 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-14, 22:12
|
|
|
TiGeR napisał/a: | Nom ten mod zapowiada się ciekawie jestem za wgraniem go |
Ja jestem tego samego zdania co TiGeR |
|
_________________
|
|
|
|
|
abuhazaa
Al-Muhadżir
Wiek: 27 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 260 Piwa: 32/31 Skąd: Miedzyrzec
|
Wysłany: 26-06-14, 13:37
|
|
|
Hmmm dziś pytałem Diasa ile kosztuje jego cała paczka z sma i pomocą w razie komplikacji wszystko to za niewielką cenę 32 $... chyba już lepiej samemu po części poskładać własnego moda. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Guzik
Wiek: 27 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 504 Piwa: 95/57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-06-14, 14:57
|
|
|
Bardzo ciekawe, i ja bym się skusił zagrać na takim modzie. Dla mnie to zbytnio się niczym nie różni od innych, jedyne co mnie tak kręci w tym to ten kopniak.. To jest to co ożywi niektóre aspekty gry na zm. |
|
_________________
|
|
|
|
|
|