Propozycje pluginów. |
Autor |
Wiadomość |
iMßa
Twój Anioł Stróż
Nick w grze: WilczeK#JCSK
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2012 Posty: 825 Piwa: 76/19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-06-12, 14:41 Propozycje pluginów.
|
|
|
Tu wpisujemy propozycje pluginów. |
|
|
|
|
|
iMßa
Twój Anioł Stróż
Nick w grze: WilczeK#JCSK
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2012 Posty: 825 Piwa: 76/19 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 06-07-12, 12:16
|
|
|
Bardzo dobry plugin sam go uzywalem kiedy mialem serwer ty7lko trzeba wylaczyc to menu broni bo np. na aim_crazyjump wybierze sobie krowe+deagle i juz nikt nie ma szans
proponuje dodaćten plugin http://amxx.pl/topic/11477-colored-smokenades/
sa to kolorowe smoke mialem to na swoim bf2 gracza sie bardzo podobalo |
|
Ostatnio zmieniony przez Kawior 06-07-12, 12:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
`LoLeQ
:*
Wiek: 28 Dołączył: 22 Cze 2012 Posty: 48 Piwa: 2/1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-07-12, 12:21
|
|
|
Można zrobić, że nie będzie można wybrać krowy na mapie aim_crazyjump i po kłopocie. Ale znając życie n00bki i tak będą jej używać. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Nielegalny Sort
Ciemna Strefa
Wiek: 29 Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 274 Piwa: 24/15 Skąd: 32-300
|
Wysłany: 08-07-12, 23:00
|
|
|
Kolorowe granaty to bezsens. Tylko zaśmieci to serwer.
Nie wiem czy jest, ale jak nie ma to można by to wgrać - http://amxx.pl/topic/3945...-team-balancer/ |
|
_________________ Gość, masz problem? Pisz !
||||||||||
60%/40% |
|
|
|
|
`KoX
Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 127 Otrzymał 8 piw(a) Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 10-07-12, 12:57
|
|
|
Tomasz,
PTB jest |
|
_________________
|
|
|
|
|
$zef.
GANJA FARMER
Wiek: 32 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 638 Piwa: 75/35 Skąd: Mod-team
|
Wysłany: 10-07-12, 14:43
|
|
|
Kod: | #include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"
new bool: costam=true
new hejcz[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE && CSW_KNIFE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1
}
}
}
public runda() set_task(15.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "15 sekund minelo !")
}
}
}
public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
} |
na mapach fy/aim plugin na pewno się sprawdzi ! Już nikt nie będzie płakał, że ktoś rzuca he na resp zaraz po rozpoczęciu rundy. |
|
_________________ Chcesz ze mną porozmawiać? Przeczytaj! ZANIM NAPISZESZ...
http://banid.pl/kto?to=STEAM_0:1:26033021 |
|
|
|
|
KLATKER
Wiek: 26 Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 43 Piwa: 2/4 Skąd: z Empika
|
|
|
|
|
MNA
Dołączył: 13 Wrz 2012 Posty: 6 Postawił 1 piw(a) Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-09-12, 18:08
|
|
|
$zef. napisał/a: | Kod: | #include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"
new bool: costam=true
new hejcz[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE && CSW_KNIFE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1
}
}
}
public runda() set_task(15.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "15 sekund minelo !")
}
}
}
public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
} |
na mapach fy/aim plugin na pewno się sprawdzi ! Już nikt nie będzie płakał, że ktoś rzuca he na resp zaraz po rozpoczęciu rundy. |
Tego HE da się zbugować, nie chcę tutaj pisać jak, bo pewnie pojawi się więcej "bugowanych he" |
|
|
|
|
|
susaspawel
The_Fapcio
Nick w grze: The_Fapcio
Wiek: 29 Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 40 Piwa: 1/2 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 13-09-12, 19:33
|
|
|
Może plugin na asysty bo bardzo uciążliwe dla mnie jest to ze ja np. zabiorę komuś 120 hp a drugi gracz zabije go zabierając mu 23hp
Asysty by się przydały |
|
_________________ <obrazek usunięty z powodu zbyt wielkich rozmiarów> |
|
|
|
|
x__X
Wiek: 28 Dołączył: 05 Lip 2012 Posty: 55 Postawił 5 piw(a) Skąd: Góra
|
Wysłany: 13-09-12, 19:38
|
|
|
nom ja tez jestem za asystami |
|
_________________
|
|
|
|
|
susaspawel
The_Fapcio
Nick w grze: The_Fapcio
Wiek: 29 Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 40 Piwa: 1/2 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 13-09-12, 20:04
|
|
|
Nom fajnie by buło jak by Delma je wgrał |
|
_________________ <obrazek usunięty z powodu zbyt wielkich rozmiarów> |
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-09-12, 21:08
|
|
|
Nie będzie żadnych asyst, według mnie to jest słaby pomysł. Zbyt bardzo odróżniało by to system zabójstw od standardowego, do którego wszyscy się przyzwyczaili. Również gracze nie mieliby się już o co wyzywać . |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
ViruS
GTFO z domu Bożego
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 117 Piwa: 5/6 Skąd: Wieluń
|
|
|
|
|
Itachi
->Sharingan<-
Wiek: 28 Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 253 Piwa: 26/27 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 04-10-12, 22:53
|
|
|
Jestem za pomysłem PTB i interpem... |
|
_________________
Masz problem? Pisz !
GG: 40441547
Steam: Itachi
Pomogłem? Postaw browarka
|
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-10-12, 23:20
|
|
|
PTB i wymuszenie interpu jest na serwerach.
Ogranicz się w pisaniu niepotrzebnych postów na forum. |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
Taka Sytuacja.^^
lubie banować :D
Nick w grze: ExxreSSioN
Wiek: 99 Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 528 Piwa: 64/112 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Zielony
Ludek ;*
Wiek: 27 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 1 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-10-12, 19:14
|
|
|
Mam propozycje z pluginami :
-chodzenie z paką przy podkładaniu jej na bs
-mozliwosc położenia jej na skrzynce itp jej(paki)
-latarka
Dziekuje za przeczytanie pozdrawia Zielonkawy Ludek |
|
|
|
|
|
Shejk
Wiek: 31 Dołączył: 04 Kwi 2012 Posty: 561 Piwa: 32/17 Skąd: Mod-team
|
Wysłany: 26-10-12, 19:24
|
|
|
Co do chodzenia z paką po BS w trakcie podkładanie to nie jest zły pomysł.
Co do możliwości położenia jej na skrzynce to już gorszy co innego można by ją przykleić do skrzynki.
Latarka odpada laguje serwer. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Ludek
Wiek: 27 Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 31 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-11-12, 05:48
|
|
|
Dałem propozycje z tą paka na serwie
z chodzeniem podkładając i kładzenie np na skrzynkach
Zrobilibyście ja ?
Pozdrawiam Zielonkawy Ludek |
|
_________________ Pozdrawia Zielony Ludek )
|
|
|
|
|
Nielegalny Sort
Ciemna Strefa
Wiek: 29 Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 274 Piwa: 24/15 Skąd: 32-300
|
Wysłany: 01-11-12, 09:31
|
|
|
Ja jestem za Lucia Hallucination. Jeżeli uruchomimy plugin komendą to adminowi jak i graczowi który ma wh, pojawia się postać której tak na prawdę niema. Przydało by się to bo nawet nie wiecie ilu zaufanych graczy którzy grają tu długo ciśnie na wh Miałem admina na jednym takim serwerze na którym to było właśnie wgrane i bardzo to pomagało jak nie jesteśmy do końca pewni
Kod: | Liink do Pluginu http://amxx.pl/topic/1629...n-antywallhack/ |
|
|
_________________ Gość, masz problem? Pisz !
||||||||||
60%/40% |
|
|
|
|
Ludek
Wiek: 27 Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 31 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-11-12, 07:05
|
|
|
Moją kolejna propozycja jest zrobienie rundy rozgrzewkowej z kołem losu na bronie i
dodanie odznaki :
Odznaka za zabójstwo w rozgrzewce /rundzie rozgrzewkowej/pierwszej rundzie
za zdobycie tej odznaki można było by chodzić szybciej kucając
myślę że było by to fajne |
|
_________________ Pozdrawia Zielony Ludek )
|
|
|
|
|
ParowKa.
Ten zły i wredny.
Nick w grze: PAROWA 2014 LAT PRZERWY.
Wiek: 27 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 580 Piwa: 119/13 Skąd: tyle postów ;oo
|
Wysłany: 02-11-12, 10:40
|
|
|
była wspominka już o rozgrzewkach na serwerze.
i jak widać do dzisiaj nie przeszło aczkolwiek przydałoby się 150 sekund solidnej rozgrzewki przed grą ;P
na tak . |
|
_________________ ]https://www.youtube.com/playlist?list=PL_zsvJYdWZy4RiHdLZ1sXywPmE-hdbDrL
|
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-11-12, 16:56
|
|
|
Rozgrzewki nie będzie.
Za to została wgrana 2 sekundowa ochrona na początku rundy, aby uniemożliwić bicie z respa. Również na COD zostało to wgrane, ale w innym celu- aby nie zostać zranionym przez kogoś, kto strzelił rakietę na respa przeciwnika pod koniec rundy, która doleci w nowej. |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
Tarantino ;*
Wiek: 27 Dołączył: 03 Wrz 2012 Posty: 45 Piwa: 1/1 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 09-11-12, 15:18
|
|
|
Proponuje wgrać fajny plugin są trzy opcje granata i możemy podkładać go jako mine
Jak będzie trzeba to podam link do tego pluginu |
|
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-11-12, 01:30
|
|
|
Na bf2 z pewnością takie coś nie wejdzie, możesz wejść na ZM to zobaczyć . |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
Batmann
Wiek: 28 Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 39 Piwa: 2/5 Skąd: ScK
|
|
|
|
|
Z KlaSa
Mistrz Hello Kity
Nick w grze: Hello Kity
Wiek: 27 Dołączył: 05 Lis 2012 Posty: 152 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Biedronka
|
Wysłany: 02-12-12, 16:58
|
|
|
przsypomniałem sobie
amx_bancfg żeby tępić neonowców |
|
_________________ CO SIĘ PACZYSZ ?!
|
|
|
|
|
Power Line
Posta chcę nabić
Nick w grze: Power Line
Wiek: 28 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 924 Piwa: 97/62 Skąd: Starokrzepice
|
Wysłany: 02-12-12, 18:20
|
|
|
Proponuje plugin w którym po zabiciu gracza pozostają granaty które miał zabity gracz |
|
_________________
|
|
|
|
|
MeGusta
MrSkiLL
Nick w grze: MeGusta
Wiek: 27 Dołączył: 21 Gru 2012 Posty: 117 Piwa: 7/17 Skąd: mnie znasz?
|
Wysłany: 29-12-12, 17:49
|
|
|
Dodajcie też plugin, który ogranicza granaty na runde.
Linku nie mogłem znaleść. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 24-01-13, 20:18
|
|
|
Możecie zmienić opcję respawnu w czasie trwania rundy? Pewnie wielu w Was przytrafiło się przejść na respo wroga. Wtem respi się ktoś nowy i dzięki ochronce na początek rundy zabija nas. Możecie zmienić opcję respawnu w czasie rundy, ewentualnie niech ochrona działa na początek rundy, a nie po wejściu do gry. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Harsay
Harsayus Pospolitus
Wiek: 28 Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 73 Piwa: 12/11 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-01-13, 10:57
|
|
|
Cytat: | Możecie zmienić opcję respawnu w czasie trwania rundy? |
Jak Delmus zechce to niech weźmie mój plugin ochrony respa z serwera 4FUN, działa tak jak opisałeś. |
|
|
|
|
|
Delmus
Nick w grze: Tester Bieli
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1685 Piwa: 461/47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-01-13, 23:47
|
|
|
Mandarynkaa napisał/a: | ewentualnie niech ochrona działa na początek rundy, a nie po wejściu do gry. |
Gracze, którzy dołączają na serwer mogą być tylko respieni na początku rundy, a to jest jakieś do 15-20sek po starcie rundy. Jeżeli na mapkach fy już jesteś na respie w taki czas to właśnie po to jest ta ochrona by noworespieni gracze nie byli zabijani jak bydło tylko mieli czas chociaż się odwrócić. |
|
_________________
- Sprawy banów wyjaśniaj na forum.
- Pamiętaj, że wiele spraw możesz załatwić u moderatorów.
- Odradzam kontakt poprzez STEAM i fanpage na facebooku, a zalecam PW na forum i GG.
- Nie dołączam serwerów do sieci. Głosuj codziennie: || COD || DD2 || (Daj łapkę w górę) |
|
|
|
|
|