Witam.
Napiszę wam małą zmianę, którą bym widział na serverze.
1. Frakcje: Zmieniłbym, aby wyglądało to tak.
Standardowe:
Nowe:
Premium:
SuperPremium:
Co się za tym kryje? Były propozycje o przywrócenie klasy Saper. Jest to klasa podstawowa, która jest automatycznie przypisana do nowej wersji CoDMoD. Więc w frakji "Standardowe", znajdowały by się klasy takie jak:
KLASY:
Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Komandos
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.
Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -30
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.
Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.
Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.
Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 2 miny.
Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.
W punkcie Nowe wszystkie klasy dodane przez H@/Opiekuna (Darmowe). Moja propozycja tych klas (nie mialem zbytnio pomyslu):
Barbarzyńca
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 0
Bronie: Galil, smoke.
Dodatkowy opis: Co 10 sekund regeneruje mu się 5HP.
Amadeusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Mp5Navy
Dodatkowy opis: Dodatkowe 5(+Inteligencja) obrażeń z Mp5.
Telegrafista
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: ak47
Dodatkowy opis: Widzi wroga na radarze
Rabuś
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Za zabojstwo dostaje dodatkowe 100$.
Kapral
Inteligencja: 0
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 0
Bronie: Famas, HE
Dodatkowy opis: 10% na zamrożenie wroga.
Szturmowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie: M4A1
Dodatkowy opis: Nie słychać jego kroków.
Zwiadowca
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie: SSG-500 Commando
Dodatkowy opis: Nie traci HP spadajac na ziemie.
Szeryf
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie: Deagle
Dodatkowy opis: 1/6 na ntychmiastowe zabicie z Deagl'a.
Magazynier
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: MAC10
Dodatkowy opis: Nie musi przeładowywać. (Zwinne palce)
Granatnik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: HE, flesh, smoke, usp/glock
Dodatkowy opis: Dostaje po 5 wszystkich granatow.
Skrytobójca
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: TMP
Dodatkowy opis: Gdy stoi w miejscu, widocznosc spada. (Gdzies okolo polowy moze)
Zamachowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: xm1014
Dodatkowy opis: 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika.
Pablo
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie: AUG
Dodatkowy opis: Odbija 2 pociski na runde.
Marynarz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Podwojny skok.
No to przechodzimy do
Premium. Usunąć Syberyjskiego, a w jego miejsce. Reszta jest ok.
Osama
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: 15% wiecej z AK47 + MulitJump
Transfer:
Powstaniec SuperPremium --> Premium
Sabotazysta (Edit) Premium --> SuperPremium
Sabotazysta
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: M4, ak
Dodatkowy opis: Przebranie wroga + Natychmiastowe zabicie z noza.
SuperPremium
1. Elitarny Snajper - Jest dobrze.
2. Terrorysta - Jest dobrze.
3. Dziki Jumper - Jest dobrze.
4. Famaster - Jest dobrze.
5. Generał Broni (New: Scouter) - Edit.
Scouter (General Broni)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie: Scout, elite
Dodatkowy opis: 1/1 ze scouta + Ciche Kroki + MulitJump.
CichoCiemny (New)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20
Bronie: M4A1
Dodatkowy opis: Moze sie czolgac + Mniejsza Grawitacja + Sekunda niewidzialnosci co runde
2. Perki
Powinny zostac dodane nowy perki, i to duzo bo jest naprawde ich malo.
3. Pluginy.
Tutaj nie jestem w stanie dobrze nic powiedziec, poniewaz nie wiem jakie sa dokladnie wgrane na server.
- Edycja sklepu. Dodanie w sklepie, wyboru płacenia monetami, oraz $$ (Dolarami). Cena za EXP, Perk, itp. mogła, by byc wtedy powiekszona,
- Dodanie opcji /sell - /sprzedaj. Wywalamy perki na marne, a w tym wypadku dostawaliśmy by za niego: Monetę, lub 3000 $.
Każdemu pomysł i tak się pewnie nie spodoba, ale warto spróbować, może nie wszystko, ale chociaż coś zaczerpnięte zostanie z tego tematu, i wgrane na server. Mam nadzieje, ze chociaz cos się komus spodoba.
@EDIT.
Zapomanilem...
Jeszcze spadachron dla wszystkich.