Wysłany: 24-06-13, 23:49 [COD MOD] Jak zmniejszyc widocznośc dla klasy.
W tym poradniku pokaze jak zmniejszyc widocznośc dla klasy :
1.ZMIANA WIDOCZNOSCI
Tworzymy przykladowa klase :
Kod:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
Zmieniamy widocznośc edytując liczbę 255 zmieniamy widocznosc klasy (od 1 do 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
2. ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU
Tworzymy przykladowa klase :
Kod:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
Zmieniamy widocznośc na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
3.ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA
Tworzymy przykladowa klase :
Kod:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
Zmieniamy widocznośc kucając edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
4.ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU lub innej broni
Tworzymy przykladowa klase :
Kod:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) //zamiast CSW_KNIFE wpisujemy dowolna bron na ktorej ma byc niewidzialnosc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum