Witaj na Classic-Zone.pl
Dziś jest

Mod IP Status Protokół Połącz
4Fun / BF2 Mod - - S/NS
Only DD2 - - S/NS
COD Mod - - S/NS
Zombie Mod - - S/NS
TeamSpeak 3 - - TS 3

Sponsorzy
Hosting serwerów - Pukawka.pl Hosting WWW - Mintshost.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ciermpie
22-01-15, 22:58
[COD MOD] Jak zmniejszyc widocznośc dla klasy.
Autor Wiadomość
Kawior



Wiek: 27
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 1215
Piwa: 199/74
Skąd: Opatkowice
Wysłany: 24-06-13, 23:49   [COD MOD] Jak zmniejszyc widocznośc dla klasy.

W tym poradniku pokaze jak zmniejszyc widocznośc dla klasy :

1.ZMIANA WIDOCZNOSCI



Tworzymy przykladowa klase :

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

Pod standardowymi bibliotekami:

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];


Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}



Tam gdzie jest napisane :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


A dokładniej :
Kod:

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

Zmieniamy widocznośc edytując liczbę 255 zmieniamy widocznosc klasy (od 1 do 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)




2. ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU



Tworzymy przykladowa klase :

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


I pod :

Kod:


#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];


Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Oraz :
Kod:

public client_PreThink(id)
{
                if(!ma_klase[id])
                                return;
                         
                if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else
                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


I tutaj :
Kod:

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else


Zmieniamy widocznośc na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)


3.ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA


Tworzymy przykladowa klase :

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

Pod tym :

Kod:


#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];


Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Oraz :
Kod:

public client_PreThink(id)
{
                if(!ma_klase[id])
                                return;
                         
                new button = get_user_button(id);
                if(button & IN_DUCK)

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else
                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


I tutaj :
Kod:

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else


Zmieniamy widocznośc kucając edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)




4.ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU lub innej broni


Tworzymy przykladowa klase :

Kod:


#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


Pod tym :
Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];



Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Oraz :
Kod:

public client_PreThink(id)
{
                if(!ma_klase[id])
                                return;
                         
                new button = get_user_button(id);
                if(button & IN_DUCK)
                if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) //zamiast  CSW_KNIFE wpisujemy dowolna bron na ktorej ma byc niewidzialnosc

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else
                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


I tutaj :
Kod:

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else

Zmieniamy widocznośc kucając na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)

_________________

 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
wirrtex O.o
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Styl stworzony przez Style-SMS


Do góry