Zamknięty przez: Gruszka 26-12-13, 19:38 |
Klasy |
Autor |
Wiadomość |
CcrsH
Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 8 Skąd: warszawa/gdansk
|
Wysłany: 27-02-13, 20:34
|
|
|
Moja propozycja co do klas to:
Zwinny żołnierz
dostaje deagle, podwójny skok i najważniejsze: przebranie wroga. Troche zamętu w grze wprowadziłaby taka klasa dzięki właśnie przebraniu. Jako fan deagla byłbym ujarany taką klasą na tym serwerze. I pewnie nie tylko ja. Co do statystyk to mialby trochę życia(30?) na start oraz może troszke kondycji.(20?) |
|
|
|
|
|
K.
Nick w grze: >.=
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 73 Piwa: 19/16 Skąd: Te brawa ,?
|
Wysłany: 01-03-13, 07:49
|
|
|
Skioro, nie ma juz nano, a to on powodowal utrate widzialnosci na Dziki/Ninji. Proponuje wgrac klase Predator.
Predator [SuperPremium]
INT:0
HP: 20
Wytrzy:20
Kond:20
Bronie:Famas
Opis: Posiada 3 sekundy niewidzialnosci co runde, widzi niewidzilanych, mniejsza gravitacj
a.., |
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 01-03-13, 12:20
|
|
|
Spotkałem się kiedyś z taka fajna klasą Premium:
Terminator (S.premium)
INT:10
HP: 10
Wytrzymałość: 20
Kond: 20
Bronie: Farms / AWP
Opis: Zmniejszona widzialność z AWP oraz 1/3 z niej + 1 rakieta |
|
_________________
|
|
|
|
|
CcrsH
Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 8 Skąd: warszawa/gdansk
|
Wysłany: 02-03-13, 15:14
|
|
|
Moja propozycja to zmiana czegokolwiek w klasie Myśliwy. 1/3 ze scouta naprawde czesto nie wchodzi, a nie jest to bron szybkostrzelna. No i jeszcze trzeba trafic. Ma zupełnie nieprzydatną pułapkę... Totalna pomyłka. Glockiem nieraz ciężko jest sie ratować. Statystyki ma naprawde słabe na starcie. Klasa 99% nieprzydatna. Ja bym mu dodał ubranie wroga lub trochę mniejszą widoczność, a zabrał tą pułapkę. Ewntualnie dmg większy wraz z INT bo zadawać po 40 naprawde nie jest fajnie ze scouta. Co sądzicie? |
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 02-03-13, 15:26
|
|
|
CcrsH, Chciałem ci tylko przypomnieć że to nie jest klasa płatna ani vip ani żadna z premek mało tego 1/3 z scouta powinno wystarczyć jak na klasę normal tak na marginesie każda klasa jest do bani jak się nie umie strzelać. |
|
_________________
|
|
|
|
|
SajmoN
Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/1 Skąd: RDM
|
Wysłany: 02-03-13, 17:37
|
|
|
Nazwa: Malysz
Skill: posiada 4 skoki w powietrzu
Inteligencja: 5
Życie: 20
Wytrzymałość: 0
Szybkość: 10
Broń: bron taka jaka ma saper (czarna) i dgl
klasa zwykla |
|
_________________ http://i1.kwejk.pl/site_m....gif?1366828097 |
|
|
|
|
-= B l e e
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 64 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: to pytanie?
|
Wysłany: 02-03-13, 23:16
|
|
|
A gdyby taki Terrorsyta?
Kod: |
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/3 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "m A e s t r o");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[terrorysta] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,2) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
|
|
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 03-03-13, 12:13
|
|
|
Badziew Badziew Badziew wystarczy ze na respie zaczną strzelać do każdego i przebranie nie pomoże!!! |
|
_________________
|
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 09-03-13, 21:11
|
|
|
Witajcie. Wpadł mi do głowy pomysł na klasę. Jest to klasa Super Premium.
Mianowicie:
Rodzaj Klasy: Super Premium
Nazwa: [Tu jeszcze nie wymyśliłem]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50 (Startowe hp - 50/100)
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 40
Bronie: Nóż (1/1 na zabicie z niego) + Glock
Opis : Dostaje nóż, wygląd tak jak perk nóż komandosa. Słabo widoczny na nożu. Rówież, dostaje skin Glocka, prześwitujący 'widmo' (później dodam) na którym jest słabo widoczny [xx/255]. Gdy jest w ct, nie dostaje UPS. Ma 400-500 grawitacji.
Niewidzialność na nożu niech będzie efektywna, a na Glocku tak z 60-80/255 by było wydać. |
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Szalony Miś 09-03-13, 21:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 09-03-13, 21:15
|
|
|
Make.Believe, dziwna bardzo dziwna klasa chyba nie przejdzie bo nie widke ma już dziki i 1/1 z noża. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 09-03-13, 21:17
|
|
|
Droper, Właśnie chciałbym nią zastąpić dzikiego. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Chojnas
Sasuke!
Nick w grze: Sasuke!
Wiek: 27 Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 23 Piwa: 3/4 Skąd: Golub-Dobrzyn
|
Wysłany: 09-03-13, 22:57
|
|
|
Ja nadal mam nadzieje że będzie premka z np 1/7 wyrzucenie broni. |
|
_________________ Tyle spojrzeń ile par oczu
|
|
|
|
|
karpuś
Nick w grze: carpie diem
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 179 Piwa: 12/7 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 09-03-13, 23:51
|
|
|
Dziki już lepszy jest . |
|
_________________
|
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 10-03-13, 18:27
|
|
|
Myśliwy od teraz ma UPS x1.5 |
|
_________________
|
|
|
|
|
Celka
COD MOD żądzi :D
Nick w grze: LastChance
Wiek: 27 Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 15-03-13, 18:11
|
|
|
Premium:
Terminator[P] - Posiada trzy rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP
Kondycja: 30
Życie: 20
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 10
Nazwa Klasy: Szatan
Opis: Ak+USP+DGL + 5dmg(ak) +10dmg(DGL+USP) +apteczka
Bronie: Ak,USP,DGL
Kondycja:10
Życie:10
Wytrzymałość:15
Inteligencja:5
Nazwa Klasy:Dyrektor
Opis:1/10 na natychmiastowe zabicie z pompy
Bronie:pompa,degle,
Kondycja:10
Życie:50
Wytrzymałość:25
Inteligencja:35
Super Premium:
Zawodowy Rusher: 1/5 shotgun(Szybki), 1/1 z noża (PPM), niewidzialność na nożu.
Kucacz: 1/10 z shotguna(Szybki) gdy kuca to go nie widać
Jak coś wpadnie do głowy, będę dopisywał. |
|
_________________
|
|
|
|
|
urker00
Not Happening
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
Wysłany: 16-03-13, 08:48
|
|
|
Dobre te klasy up:D Fajnie jak były by na serwie:)
Edit:
Żeby nie nawbijać se postów ten edytuje.
Mam pomysł na nową klasę:
Zielony - Premium
Niebieski - Super Premium
Brązowy - Zwykłe
Żółty - V.I.P
Klasa: Super Premium
Nazwa Klasy: speeder (czytać. spider. Mój angielski jest słaby)
Inteligencja: 0
HP: 20 (80 hp po starcie rundy)
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 50
Broń: Uzi, usp, nóż
Opis: Na nożu ma ograniczoną niewidzialność 100/255, ale nie zabija jednym atakiem. Ma mniejszą grawitacje. Z usp ma 1/20 na natychmiastowe zabicie.
Klasa: Super Premium
Nazwa Klasy: Elitarny Wojownik
Inteligencja: 5
HP: 35 (135 HP po starcie rundy)
Wytrzymałość: 15
Kondycja: -15
Broń: M4A1, awp, deagle, nóż
Opis: Dostaje deagla z którego ma 1/10 na natychmiastowe zabicie. Jest wolny. Z M4A1 ma 1/20 na natychmiastowe zabicie. Nożem ma 1/2 na natychmiastowe zabicie.
Klasa: Premium
Nazwa Klasy: Rabuś
Inteligencja: 0
HP: 20 (100 hp po starcie rundy)
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Broń: M4A1, AK47, nóż
Opis: Ma 1/10 na ukradnięcie 100 exp'a przeciwnika. Ogranicznik Rozrzutu.
Klasa: Premium
Nazwa: Mistrz Broni
Inteligencja: 0
HP: 10 (90 hp po starcie rundy)
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 0
Broń: M4A1, Famas, usp, nóż
Opis: Ma o 38 % większą szybkostrzelność. 1/10 na natychmiastwoe zabicie z usp, m4a1 i famas'a. 1/5 na natychmiastowe zabicie nożem.
Klasa: Zwykła
Nazwa: Tropiciel
Inteligencja: 0
HP: 5 (85 hp po starcie rundy)
Wytrzymałość: 5
Kondycja: -5
Broń: scout, deagle, uzi, nóż
Opis: Ze scouta ma 1/12 szanse na natychmiastowe zabicie i 1/10 na krytyczne trafienia.
Klasa: Zwykła
Nazwa: Talib
Inteligencja: 0
HP: 5 (85 hp po starcie rundy)
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Broń: Glock, Usp, Deagle, Noż
Opis: Dostaje 3 pistolety i dodatkowe 5 obrażeń z nich (+inteligencja). Z noża ma 1/10 na natychmiastowe zabicie.
Klasa: Zwykła
Nazwa: Saper
Inteligencja: 0
HP: 20 (100 po starcie rundy)
Wytrzymałość: 10
Kondycja: -10
Broń: M4A1, P90, usp, nóż
Opis: Dostaje 2 miny, które zadają 50 obrażeń (+inteligencja). Rozbraja miny.
Klasa: V.I.P
Nazwa: Pirat
Inteligencja: 5
HP: 30 (110 hp po starcie rundy)
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Broń: Ak-47, MSG, usp, nóż
Opis: Kradnie 85 expa, ma na to 1/6 szansy. Z ak-47 zadaje dodatkowe 10 obrażeń. Ma 1 rakietę.
Klasa: Premium
Nazwa Klasy: Wojownik
Inteligencja: 5
HP: 25 (125 HP po starcie rundy)
Wytrzymałość: 5
Kondycja: -15
Broń: M4A1, scout, deagle, nóż
Opis: Jest wolny. Z M4A1 ma 1/25 na natychmiastowe zabicie. Ma podwójny skok. Z scouta ma 1/5 na natychmiastowe zabicie.
Klasa: V.I.P
Nazwa: Elitarny Talib
Inteligencja: 0
HP: 20 (100 hp po starcie rundy)
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Broń: Glock, Usp, Deagle, Uzi, Noż
Opis: Dostaje 3 pistolety i dodatkowe 15 obrażeń z nich (+inteligencja). Z noża ma 1/5 na natychmiastowe zabicie. Ma 1/8 na natychmiastowe zabicie z Deagle. Auto BH. Dostaje dodatkowe 10 expa i 20 za strzał w głowę.
Klasa: Super Premium
Nazwa: Topornik
HP: 40 (140 HP po rozpoczęciu rundy)
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Broń: Toporek, USP
Opis: Dostaje toporek z którego ma 1/1 (lpm i ppm). Usp z którego ma 1/8 na natychmiastowe zabicie.
Toporek to nóż, z inną teksturą:
http://cs.gamebanana.com/skins/125030
To na razie koniec jak coś jeszcze wykombinuje to dopisze;) |
|
_________________
Not Happening
|
Ostatnio zmieniony przez urker00 16-03-13, 16:00, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 16-03-13, 13:06
|
|
|
Rodzaj klasy: Super Premium
Nazwa: Profesjonalista
Bronie: M4a1, Usp/Glock
Opis: Dodatkowe 10 obrażeń z M4a1, widzi niewidzialnych, cichy chód, 1/7 na wyrzucenie broni wroga, nie traci życia po upadku z dużych wysokości, 2 skoki.
Inteligencja:0
Życie:25
Wytrzymałość:0
Kondycja:10 |
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Szalony Miś 16-03-13, 13:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Celka
COD MOD żądzi :D
Nick w grze: LastChance
Wiek: 27 Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 16-03-13, 13:32
|
|
|
Nazwa: Terminator (Premium)
Opis: Posiada Famasa, AWP, HE, 3 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP.
Nazwa: Profesjonalny Strzelec (Premium)
Opis: Posiada Deagle, AK, podwójny skok i 4 rakiety.
Nazwa: Phantom (Premium)
Opis: Posiada AK i dodatkowe 25 procent obrażeń z AK.
Tutaj takie opisane z kondycją itd:
Nazwa: Tropek (Super Premium)
Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 55
Kondycja: 80
Bronie: XM1014, Dual-Elites, M4A1, Deagle
Opis: Posiada natychmiastowe przeładowanie, 1/1 z ppm, mniejsza widoczność na nożu i ma zmniejszoną grawitację
Nazwa: Shotter (Premium)
Inteligencja: 0
Życie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 100
Bronie: XM1014, Deagle
Opis: Bezlik ammo
Nazwa: Szpieg
Inteligencja: 15
Życie: 25
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 40
Bronie: MP5-NAVY, M4A1 ,deagle
Opis: Ma podwójny skok, ubranie wroga |
|
_________________
|
|
|
|
|
Guzik
Wiek: 27 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 504 Piwa: 95/57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-03-13, 15:58
|
|
|
urker00 napisał/a: |
Broń: Glock, Usp, Deagle, Noż
Opis: Dostaje wszystkie pistolety |
Wtf? Glock usp i deagle to nie wszystkie pistolety. |
|
_________________
|
|
|
|
|
urker00
Not Happening
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
Wysłany: 16-03-13, 15:59
|
|
|
Guzik wiem pomyliło mi się.xD A tak to co sądzisz o klasach? |
|
_________________
Not Happening
|
|
|
|
|
Guzik
Wiek: 27 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 504 Piwa: 95/57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-03-13, 18:37
|
|
|
Podoba mi się: Topornik, Talib, Elitarny Talib (E. Taliba dać do Super Premium) i Rabuś (jego też dać do SP). |
|
_________________
|
|
|
|
|
urker00
Not Happening
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
Wysłany: 16-03-13, 21:32
|
|
|
Nowe klasy:D
Zielony - Premium
Błękitny - Super Premium
Brązowy - Zwykłe
Żółty - V.I.P
Fioletowy - Różne
Klasa: Super Premium lub V.I.P
Nazwa: Elitarny Ciężkozbrojny
Inteligencja: 0
HP: 40 (140 po rozpoczęciu rundy)
Wytrzymałość: 15
Kondycja: -30
Broń: M249, Scout, Shootgun(Wolny), Five-SeveN
Opis: Dostaje Scouta z którego ma 1/6. Ma 1/15 na natychmiastowe zabicie z Five-SeveN. Dostaje shootguna (wolnego), ma na nim bezlik ammo.
Klasa: Premium
Nazwa: Skoczek
Inteligencja: 5
HP: 20 (100 hp po rozpoczęciu rundy)
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Broń: Five-SeveN, Deagle, Nóż
Opis: Ma zmniejszoną grawitacje (skacze tak jak ninja na diablo modach). Ma z Deage 1/6 na natychmiastowe zabicie. Ma z noża 1/3 na natychmiastowe zabicie.
Klasa: Zwykła
Nazwa: Rekrut
Inteligencja: 0
HP: 20 (100 hp po rozpoczęciu rundy)
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Broń: Aug, usp, nóż
Opis: Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie nożem. Z aug wali 5 obrażeń (+inteligencja) więcej. |
|
_________________
Not Happening
|
|
|
|
|
Bancer
Nick w grze: BaNceR
Wiek: 28 Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 21 Piwa: 2/2 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 17-03-13, 11:49
|
|
|
Witam .
Mam pytanie czy nie można by było zmienic klasy .
Nazwa klasy: Kapral
inteligencja :0
hp:10
wytrzymałośc:0
kondycja:0
bronie: famas
opis: 2 sekundy niewidzialności + pełny magazynek za fraga
ta niewidzialnośc jest nie potrzebna więc moje pytanie jest takie czy można jej dodac 2 x skok i +20hp za fraga + pełny magazynek za fraga |
|
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 17-03-13, 13:30
|
|
|
Rodzaj klasy:Super Premium
Nazwa: Heretyk
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: M4a1, startowy Usp/Glock 18
Opis: Dodatkowe 5(+ 1/4 inteligencji*) obrażeń z M4a1, 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika, Auto Bh
Opis2 (Druga propozycja, do tej samej klasy): Dodatkowe 5(+ 1/4 inteligencji*) obrażeń z M4a1, 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika, słaba widoczność na nożu.
Rodzaj klasy: Zwykła
Nazwa: Kaskader
Inteligencja: 0
Życie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: Mp5, statrowy Usp/Glock 18
Opis: Brak obrażeń przy upadkach z wysokości, spadochron, 2 skoki
Opis2 (Druga propozycja, do tej samej klasy): Brak obrażeń przy upadkach z wysokości, spadochron, Auto Bh
1/4 inteligencji* - mając przykładowo 20 inteligencji zadamy (20 : 4/20 x 1/4) 5 obrażeń więcej. |
|
_________________
|
|
|
|
|
MeGusta
MrSkiLL
Nick w grze: MeGusta
Wiek: 27 Dołączył: 21 Gru 2012 Posty: 117 Piwa: 7/17 Skąd: mnie znasz?
|
Wysłany: 17-03-13, 13:49
|
|
|
Moje propozycje
Rodzaj klasy: SuperPremium
Nazwa: Marszałek Polski
Bronie: M4a1 + Usp + Famas + Deagl
Opis: Posiada 2 rakiety, jego widoczność jest zredukowana do 100/255, za zabicie HS +50hp +Pełny magazynek, za zwykłe zabicie +30hp, mniejsza grawitacja, 1/2 na zabicie z HE, 1/4 na oślepienie wroga.
Inteligencja: 10
Życie: 50
Wytrzymałość: 25
Kondycja: -10
Rodzaj klasy: SuperPremium
Nazwa: Wojak
Bronie: Famas + Glock + AWP
Opis: Ma 1/2 na zadanie podwójnych obrażeń z Glock'a, 1/4 na zadanie krytycznego obrażenia z AWP(210hp), posiada 2 podskoki w górze, na nożu ma 5 sec niewidzialności.
Inteligencja: 5
Życie: 15
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 5
Rodzaj klasy: Premium
Nazwa: Lekkozbrojny Wojak
Bronie: Famas + Usp
Opis:Posiada 2 podskoki w górze, 1/4 na zadanie podwójnych obrażen z Glock'a, na nożu ma 2x mini rakietki.
Inteligencja: 10
Życie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Rodzaj klasy: Premium
Nazwa: Elitarny Szturmowiec
Bronie: Ak47 + M4a1 + Glock/Usp
Opis: Na start dostaje +50hp, +20 kondycji +10 Inteligencji, otrzymuje 1 rakiete, widzi niewidzialnych, ma 1/8 na natychmiastowe zabicie z Glock/Usp, ciche kroki.
Inteligencja: 5
Życie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Rodzaj klasy: Vip
Nazwa klasy: EkstraSzpieg
Bronie: Deagl + Uzi
Opis: Ma 1/2 szans na zrespienie się u wroga, ma przebranie wroga(jak zwykły szpieg), Z Deagla + Uzi +10 wiecej zadawanych obrażeń, jego widoczność jest zredukowana na nożu 100/255, mniejsza grawitacja.
Inteligencja: 10
Życie: 25
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Rodzaj klasy: Vip
Nazwa klasy: Zawodowiec
Bronie: M4a1 + Famas + Usp + wszystkie granaty
Opis: +20 obrażeń z m4a1/famas, +10 obrażeń z Usp, 1/2 szansy na oślepienie wroga, posiada wszystkie granaty, ma 10sec niewidzialności, za każdego HS dostaje 10hp + pełny magazynek.
Inteligencja: 10
Życie: 20
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 20
To są moje propozycje, skoro ja miał bym kupic SP czy P to oczekiwał bym czegoś wartego wydanych pieniędzy. Wiem że nie ktróre są zbyt dobre ale napewno warte SP czy P.
Pozdrawiam |
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez MeGusta 23-03-13, 14:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 17-03-13, 15:37
|
|
|
MeGusta, jeśli chciałbyś dodać te klasy P i SP to obecne trza było by wzmocnić dla utrzymania równowagi w P i SP. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Bancer
Nick w grze: BaNceR
Wiek: 28 Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 21 Piwa: 2/2 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 17-03-13, 17:15
|
|
|
a co z moją propozycją? |
|
|
|
|
|
MeGusta
MrSkiLL
Nick w grze: MeGusta
Wiek: 27 Dołączył: 21 Gru 2012 Posty: 117 Piwa: 7/17 Skąd: mnie znasz?
|
Wysłany: 17-03-13, 22:22
|
|
|
Droper nie rozumiem:) Możesz jaśniej... |
|
_________________
|
|
|
|
|
urker00
Not Happening
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
Wysłany: 18-03-13, 21:45
|
|
|
Cytat: | Rodzaj klasy: Premium
Nazwa: Elitarny Szturmowiec
Bronie: Ak47 + M4a1 + Glock/Usp
Opis: Na start dostaje +50hp, +20 kondycji +10 Inteligencji, otrzymuje 1 rakiete, widzi niewidzialnych, ma 1/8 na natychmiastowe zabicie z Glock/Usp.
Inteligencja: 5
Życie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15 |
Zapomniałeś o jednej rzeczy, o tym by nie wydawał odgłosów roków:) A ogólnie było by super gdyby dodali przynajmiej tą klasę:) |
|
_________________
Not Happening
|
|
|
|
|
-= B l e e
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 64 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: to pytanie?
|
Wysłany: 18-03-13, 22:33
|
|
|
Jest perk:
~ Deagle Generala,
~ Granat Generała,
To neich bedzie taka klasa : ]
minanowiscie w sp.
General
int;0
hp;0
wytrzy;50
kond;30
opis; posiada 1/4 za zabicie z deagla i he.
xxx
int;10
hp;10
wytrzy;0
kond;20
opis; az do otrzymania obrazen jest widoczwny w 30%, posiasa bezlik ammo, all granaty
bronie; m4 |
|
|
|
|
|
urker00
Not Happening
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
Wysłany: 20-03-13, 07:42
|
|
|
-= B l e e napisał/a: | Jest perk:
~ Deagle Generala,
~ Granat Generała,
To neich bedzie taka klasa : ]
minanowiscie w sp.
General
int;0
hp;0
wytrzy;50
kond;30
opis; posiada 1/4 za zabicie z deagla i he.
xxx
int;10
hp;10
wytrzy;0
kond;20
opis; az do otrzymania obrazen jest widoczwny w 30%, posiasa bezlik ammo, all granaty
bronie; m4 |
Ale się rozpisałeś :P
Nawet nie powiedziałeś czy to klasa premium, s premium, zwykła czy v.i.p.
Powinieneś to napisać tak:
Klasa: (v.i.p, zwykła, super premium, premium)
Nazwa: Generał
Inteligencja: 10
HP: 10 (NP. 110 po rozpoczęciu rundy)
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20 (Za szybki według mnie jak na generała)
Broń: M4A1, Deagle
Opis: Jest niewidzialny w 30% do puki nie otrzyma obrażeń. Posiada bezlik amunicji i wszystkie granaty.
Pozdrawiam...
Z innej bańki:
Proponuje dodać wzór:
Kod: | Klasa: (V.I.P, Premium, Super Premium, Zwykła)
Nazwa Klasy: (Nazwa Klasy)
Inteligencja: (Od 0 do 100)
HP: (Od 0 do 100)
Wytrzymałość: (Od 0 do 100)
Kondycja: (Od -100 do 100)
Broń: (Wpisujemy bronie. Link do wszystkich broni: http://www.grajkownia.com/topic/1841-poradnik-wszystkie-bronie-w-csie/)
Opis: (Wpisujemy opis) |
|
|
_________________
Not Happening
|
|
|
|
|
kuba123214
Wiek: 27 Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 172 Piwa: 24/99 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 23-03-13, 13:18 Powstaniec
|
|
|
Siema, można by było zamienić powstańcowi bronie. Z AUG na M4A1. No i żeby wyrównoważyć odjąć 5 HP. AUG nie jest dobrą bronią dla powstańca z super premium bo jest trochę za słaba.
Mam nadzieje że to dobry pomysł. |
|
|
|
|
|
urker00
Not Happening
Wiek: 24 Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 158 Piwa: 43/18 Skąd: Great Britain
|
Wysłany: 24-03-13, 13:26
|
|
|
Aug'a zostawić a za to dodać mu dual-elite i do tego + 7 obrażeń i by było ok. |
|
_________________
Not Happening
|
|
|
|
|
|