U zarania, bóg Aion czuwał nad swoim nowym światem Atreią. Wtedy był to zamknięty świat, a sam Aion oświetlał swoją mocą jego wnętrze. By uczynić to miejsce piękniejszym postanowił stworzyć ludzi oraz rasę drakan, która miała ich strzec. Pokój nie trwał długo, gdyż drakan opanowała żądza władzy i chęć podporządkowania sobie wszystkich istot. Pięciu największych Drakan zwiększało swoje siły i rozmiar, aż zamienili się w smoczych lordów, pierwszych Balaur. Gdy bóg Aion odmówił im nadania władzy i kontroli nad innymi, zbuntowali się i wypowiedzieli mu wojnę. Będący pod naciskiem Aion, stworzył dwunastu lordów Empyrean, istoty boskie mające za zadanie strzec pokoju i Wieży Wieczności.
Niektórzy ludzie dostąpili zaszczytu stania się Daeva i tak jak lordowie Empyrean, otrzymali skrzydła oraz możliwość latania by walczyć z Balaur. Z czasem, pojawiło się ich wystarczająco dużo, aby móc stworzyć armię. Lordowie poprowadzili ich do walki. Po toczącej się przez milenium wojnie, pojawiła się w końcu szansa na zawarcie pokoju. Pięciu smoczych lordów zostało zaproszonych na rozmowy pokojowe, jednak nie doszły one do skutku gdyż jeden z nich został zabity przez nieznanego napastnika. W walkach, które nastąpiły później, zniszczona została Wieża Wieczności a Atreia w wyniku ogromnego kataklizmu rozpadła się w pół.
Ci Lordowie Empyrean, którzy opowiedzieli się przeciwko pokojowi przeszli na górną część świata, zdobyli władzę i nazwali się lordami Shedim. Ci pragnący pokoju, obwołali się lordami Seraphim, przeszli na dolną część Atrei i obięli ją we władanie.
Elyosi - Żyjący po jasnej stronie świata nie odczuli na sobie żadnch zmian. Byli oni zwolennikami lordów Seraphim stworzyli wraz z nimi miasto Sanctum.
Asmodianie - mieszkający po ciemnej stronie zmienili się bardzo; ich dłonie upodobniły się do szponów, na palcach u stóp pojawiły się pazury. Brak dostępu do światła spowodował też, że ich skóra stała się ciemniejsza a oczy dostosowały się do widzenia w ciemności, nabierając czerwonej poświaty. Asmodianie stworzyli miasto Pandaemonium, żyjąc w nim wraz z lordami Shedim.
Charakterystyka gry :
Otóż z fabuły wynika iż mamy trzy strony konfliktu są nimi: Elyosi Asmodianie oraz Bularowie.
Gracz ma do wyboru dwie rasy Elyosów i Asmodianian ponieważ trzecia klasa jest kontrolowana przez system. Tak więc przejdźmy do opisu naszych przyszłych ras:
Asmodianie to dzielni i wytrzymali ludzie, oddzieleni od Elyosów poprzez Epicki Kataklizm i zrzuceni do świata ciemności i rozpaczy. Aby przetrwać w takim spustoszeniu to jedno, ale aby przetrwać i prosperować to zupełnie coś innego.
Blizny historii są nadal widoczne dla wszystkich, jak Asmodianie pogrążyli się w swoim zimnym i ponurym świecie,a ich ciała zaczęły się zmieniać. W ciemności, ich skóra pobladła, a ich oczy dostosowując się do ciemności owiła nieziemska poświata.
Wobec siebie Asmodianie są całkowicie wielkoduszni i lojalni – są gotowi poświęcić wcześniej swoje życie w bitwie, niż dopuścić, aby ich towarzysz poległ. Jednakże, obcy strzeżcie się; Asmodianie są coraz bardziej wrogo nastawieni do innych frakcji i nie będą zastanawiać się dwa razy przed użyciem swojej kolosalnej mocy w starciu. Podobne do ich odpowiedników Elyos, Asmodiańskie Daevy są obdarzone siłą i zdolnością do latania, choć ich skrzydła stały się ciemne po przeżyciu wielu trudnych lat w Asmodae’i
Elyos zajmują dolną połowę Atrei, znaną jako Elysea. Elyosi po Epickim Kataklizmie,który podzielił świat, żyją od 750 lat skąpani słońcem, w rezultacie czego, przekształcili się w pięknych, świetlistych ludzi. Jednak ich świetność doprowadziła ich do arogancji, widzą siebie jako błogosławionych przez Aiona, natomiast Asmodianie, zrzuceni do ciemności przez Epicki Kataklizm, są postrzegani przez Elyosów jako przeklęte istoty.
Jako naród, Elyos są w komfortowej sytuacji jako rasa ludzi życzliwych, żyjących w dobrobycie. Jednakże przeciwko wrogom nie znajdziesz u nich najmniejszego śladu życzliwości i dobroci – są bezlitośni. Posiadają wspaniałe, anielskie skrzydła które posiadają ogromną siłę, skrytą pod ich urokiem i wdziękiem.
]
KLASY POSTACI:
Warrior (wojownik) - Warrior opiera się na sile fizycznej i zwinności. Warrior dominuje na polu walki dzięki swojej żywotności. Jest to profesja dla graczy przyzwyczajonych do gry w zwarciu. Gra wojownikiem jest bardzo dynamiczna i szybka. Postać porusza się bardzo szybko, wykorzystując skomplikowane skille. Gra tą postacią jest bardzo widowiskowa. Warrior może wybrać dwie drogi swojego rozwoju. Jako Gladiator lub Templar. Obie cechują się dużą brutalnością i siłą.Po osiągnięciu 10 lev może wybrać profesie Więcej tutaj
Priest (kapłan) - to postać oparta na sile woli. Priest potrafi chronić zarówno siebie jak i towarzyszących graczy. Dobrze radzi sobie w walce na odległość. Potrafi też leczyć i wskrzeszać. Jest to postać supportu w party. Nie wymaga skomplikowanej taktyki podczas gry zespołowej. Gra samodzielna jest natomiast bardziej skomplikowana. Priest nie jest bardzo żywotny więc lepiej grać nim w party. Wybierając Priest mamy dwie drogi rozwoju postaci - jako Cleric lub Chanter.Więcej tutaj
Scout (zwiadowca) - to postać dla gracza lubiącego szybkość i zwinność. Postać ta wymaga dużej zręczności, ale w zamian oferuje bardzo rozbudowany system walki. Atak z odległości, zasadzka i przemyślana strategia. Scout daje dużo przyjemności z gry - wymaga jednak doświadczonego gracza który dokładnie przemyśli i zaplanuje rozwój postaci. Scout jest niewątpliwie najbardziej wszechstronną postacią w Aion Online. Wybierając Scout mamy do wyboru rozwój jako Ranger lub Assassin. Obie klasy są równie ciekawe i wymagające. Więcej tutaj
Mage (Mag) - jest dość słaby podczas samodzielnej walki 1 vs. 1. Posiada małą ilość życia, ale nadrabia to ogromnym atakiem magicznym. Jest to doskonała postać do gry zespołowej. Wraz z Warriorem tworzy doskonały duet. Mag dosięga swoich przeciwników na odległość. Wybierając grę Magiem możemy wybrać pomiędzy rozwojem postaci jako Sorcerer lub Spiritmaster (Summoner). Obie klasy są bardzo widowiskowe i sprawiają dużo przyjemności podczas gry. Więcej tutaj Wartym uwagi jest to iż WSZYSTKIE KLASY SĄ ZBALANSOWANE nie ma tu klas mocnych ani słabych każda posiada swoje plusy jak i minusy.
PVP w grze:
Jest wiele możliwości walki z innymi graczami wrogiej frakcji począwszy od Areny aż po Abyss (otchłań z jądrem planety znajdującej się pomiędzy rozdartymi światami)
Można dostać się tam dzięki teleportom znajdującym się nad każdym miastem lecz jest to bardzo niebezpieczne na małym lev nie trudno tam o śmierć. Istnieją także Rifty (pojawiają się na mapie z nikąd i przez określony czas można przedostać się nimi do map wroga)
Aion to gra zapewniająca wielki i bogaty świat umożliwiająca nam o wiele więcej niż tu ukazałem ponieważ aby pokazać wszystko gra ma nam do zaoferowania nie wyrobił bym się w 2 dni.
Wymagania sprzętowe:
Minimum:
- Windows 98SE/2000/XP/Vista (Wsparcie dla Windows 98 nie jest ostatecznie potwierdzone)
- AMD Athlon 2800 lub Intel Pentium 4 2,8 GHz
- 1 GB RAM
- Karta graficzna ATI X1550 128 MB lub GeForce 6600 128MB
- Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9
- DirectX 9.0c
- 4x DVD-ROM lub 16x CD-ROM
- 30 GB wolnego miejsca na dysku
- Szerokopasmowe łącze z downlink 512kbps
Zalecane:
- Windows 2000/XP/Vista
- AMD Athlon 64 X2 lub Intel Dual Core
- 2 GB RAM
- Karta graficzna ATI Radeon HD2600 256 MB lub GeForce 7600 256 MB
- Karta dzwiękowa Sound Blaster Audigy
- DirectX 9.0c
- 16x DVD lub 32x CD-ROM
- 30 GB wolnego miejsca na dysku
- Szerokopasmowe łącze z uplink 256Kbps, downlink 1024kbps
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
Wysłany: 24-01-13, 21:31
Szczerze przyznam, napisałeś tyle tego, a mi się czytać nie chciało. Nie jest to jakoś szczególnie oryginalne, wiele gier jest podobne. Mimo, fajnie to przedstawiłeś i pewnie wiele w to pracy włożyłeś.
Nick w grze: PAROWA 2014 LAT PRZERWY.
Wiek: 27 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 580 Piwa: 119/13 Skąd: tyle postów ;oo
Wysłany: 25-01-13, 18:05
grałem kiedyś w tą gre, polecam jak cholera jest bardzo dobrze grywalną grą mmorpg )
Bardzo dobrze rozbudowany świat jak i grafika, wiele osób w to gra w tym także polaków.
Zagramy może ekipą z classic-zone w Aniona?? )
co Wy na to ?? :P
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
Wysłany: 25-01-13, 20:18
Najpierw to ja muszę czekać, aż rodzinka zgra pliki z kompa, potem robię formata. Tak jak mówisz zrobię i będzie Ok, ale z tym formatem to sb poczekam..
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 377 Otrzymał 16 piw(a) Skąd: Grudziądz
Wysłany: 25-01-13, 22:46
ParowKa. napisał/a:
chyba że masz DDR2 /3 to spokojnie możesz dokupić 1 gb ramu ddr2 kosztuja niecałe 30/40 zł za 1 gb )
emm no to nie umiesz sformatować dowolnego dysku ??
a na jednym dysku sobie zostawiasz potrzebne informacje a drugą partycje formatujesz
ramy dokupic nie problem. Problemem jest, jak taki ktoś nie ma zielonego pojecia na jakiej szynie ma te ramy, i np kupi 667Mhz (bo mega tanie, a kusza cena i napisaem DDRII) a ma 800 a wtedy ten dolozony 1Gb ramu tylko mu kompa zamuli. (co prawda efekt ten byl bardziej widoczny przy starych ddrach 1 i malych iloscach rzedu 512-1024MB - wtedy miedzy 400 a 333 bylo czuc roznice, a o 266 lepiej nie mowic) jak kupowac ramy to najlepiej jakies high-endowem, dzialajace w dualu markowych firm (geil, corsair, ocz itp) - na 3 rzeczach w kompie sie nie oszczedza - płyta, ramy i zasilacz.
Nick w grze: PAROWA 2014 LAT PRZERWY.
Wiek: 27 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 580 Piwa: 119/13 Skąd: tyle postów ;oo
Wysłany: 26-01-13, 10:26
SUPERCUCUMBER napisał/a:
ParowKa. napisał/a:
chyba że masz DDR2 /3 to spokojnie możesz dokupić 1 gb ramu ddr2 kosztuja niecałe 30/40 zł za 1 gb )
emm no to nie umiesz sformatować dowolnego dysku ??
a na jednym dysku sobie zostawiasz potrzebne informacje a drugą partycje formatujesz
ramy dokupic nie problem. Problemem jest, jak taki ktoś nie ma zielonego pojecia na jakiej szynie ma te ramy, i np kupi 667Mhz (bo mega tanie, a kusza cena i napisaem DDRII) a ma 800 a wtedy ten dolozony 1Gb ramu tylko mu kompa zamuli. (co prawda efekt ten byl bardziej widoczny przy starych ddrach 1 i malych iloscach rzedu 512-1024MB - wtedy miedzy 400 a 333 bylo czuc roznice, a o 266 lepiej nie mowic) jak kupowac ramy to najlepiej jakies high-endowem, dzialajace w dualu markowych firm (geil, corsair, ocz itp) - na 3 rzeczach w kompie sie nie oszczedza - płyta, ramy i zasilacz.
oj to jak nie wie jaką ma maszynę i jakiej wartości ma te ramy to niech się nawet nie zabiera za majsterkowanie przy niej )
Ja osobiście wszystko wiem o mojej maszynie więc mogę być spokojny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum