Na[z]aR
Wiek: 27 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 200 Piwa: 16/13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-09-12, 10:21 Jak zrobić roundsound?
|
|
|
Nie wiesz jak zrobić roundsound? Opiszę Wam dokładnie co trzeba zrobić. W razie jakichkolwiek pytań pisz w tym temacie a ja Nesty lub ktoś inny pomożemy Ci.
1. Wprowadzenie
2. Kod źródłowy sma.
3. Co zrobić kiedy nie działają Ci nuty?
4. kompilacja pliku amxx.
5. Wrzucenie na serwa
6. JAK ZMIENIĆ Z WAV. NA MP3??
7. Dlaczego ogrywa mi tylko 2 nuty?
1. Wprowadzenie
A więc , trzeba być cierpliwym ,aby coś wyszło z tego.Natomiast jeżeli Ci się nie udało masz prawo prosić o pomoc w tym temacie ... Pamiętaj ,że nutki mogą być w formacie mp3 oraz wav.
KOD ŹRÓDLOWY NA DOLE
Możemy zmieniać nazwy muzyczek jak chcemy byle by pozmieniać w kodzie źródłowym i byle by nic nie usuwać wszystko musi być tak jak tutaj tylko nazwy muzyczek innych
3. Co zrobić ,aby działały nutki poprawnie?
Przede wszystkim trzeba mieć do tego program ja preferuje ten dBpowerAMP Music Converter (dMC)
dBpoweramp Music Converter pobieramy ten program instalujemy .
Następnie konwertujemy muzykę (można również przerabiać ją z mp3 na wav. lub na odwrót)
Przed skonwertowaniem muzyki pamiętaj ,aby ustawić Channels na stereo bądź Mono (ja polecam Mono)
Potem częstotliwość czyli 44100 HZ bądź 24000 HZ. Zaś potem klikamy Convert i cierpliwie czekamy aż
muzyka się prze konwertuje. Gotową muzykę wrzucamy na serwer.
4. Kompilacja pliku amxx
Nasz gotowy kod wklejamy na podana stronę : AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
Plugin short name: tutaj wpisujemy nazwę czyli : roundsound
w polu gdzie jest dużo miejsca wklejamy nasz kod
dajemy COMPILE i pobieramy to już jest gotowe
5. Wrzucenie na serwa na serwa
Musimy mieć wszystko tak jak tutaj !! to jest ważne
1. Otwieramy program do wrzucania plików na serwer FTP. (ja używam Total Commandera)
2. Muzykę wrzucamy do cstrike/sound/misc
3. roundsound.amxx do wrzucamy cstrike/addons/amxmodx/plugins
4. Na koncu do cstrike/amxmodx/configs dopisujemy w : plugins.ini na końcu
roundsound.amxx
Gotowe !! Pod koniec zmieniamy mapę i działa
Kod
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win(id)
{
new rand = random_num(0,2) // wpisz tutaj ostatnią cyfrę znajdującą się w case 2: client_cmd ,gdyby było zamiast 2 , 5 to należy wpisać to tutaj!
client_cmd(id,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(id,"spk misc/nazwa_piosenki.wav")
case 1: client_cmd(id,"spk misc/nazwa_piosenki1.wav")
case 2: client_cmd(id,"spk misc/nazwa_piosenki2.wav")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win(id)
{
new rand = random_num(0,2) // wpisz tutaj ostatnią cyfrę znajdującą się w case 2: client_cmd ,gdyby było zamiast 2 , 5 to należy wpisać to tutaj!
client_cmd(id,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(id,"spk misc/twoja_nazwa_piosenki2.wav")
case 1: client_cmd(id,"spk misc/twoja_nazwa_piosenki3.wav")
case 2: client_cmd(id,"spk misc/twoja_nazwa_piosenki4.wav")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/twoja_nazwa_piosenki2.wav")
precache_sound("misc/twoja_nazwa_piosenki3.wav")
precache_sound("misc/twoja_nazwa_piosenki4.wav")
precache_sound("misc/nazwa_piosenki.wav")
precache_sound("misc/nazwa_piosenki1.wav")
precache_sound("misc/nazwa_piosenki2.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
} |
|
_________________ Piszę poprawnie po polsku |
|