Witaj na Classic-Zone.pl
Dziś jest

Mod IP Status Protokół Połącz
4Fun / BF2 Mod - - S/NS
Only DD2 - - S/NS
COD Mod - - S/NS
Zombie Mod - - S/NS
TeamSpeak 3 - - TS 3

Sponsorzy
Hosting serwerów - Pukawka.pl Hosting WWW - Mintshost.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kisielowaty
01-09-14, 19:23
Guild Wars 2 - Podstawowe Informacje
Autor Wiadomość
Majin Buu
Admin Bf2



Wiek: 27
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 240
Piwa: 13/4
Skąd: z Biedry <3
  Wysłany: 01-09-12, 00:12   Guild Wars 2 - Podstawowe Informacje




Guild Wars 2 to gra MMO, która nie wymaga uiszczania comiesięcznego abonamentu. Twórcy przygotowali wielki, otwarty świat fantasy Tyria, który – wspólnie z tysiącami innych użytkowników – przemierzamy wedle własnego uznania, wykonując zadania związane z głównym wątkiem fabularnym, misje poboczne bądź też walcząc z innymi użytkownikami w specjalnym trybie PvP.

Rasy
Człowiek • Charr • Asura • Sylvari • Norn

Profesje
Wojownik • Strażnik • Łowca • Inżynier • Złodziej
Nekromanta • Mesmer • Elementalista

Rzemiosło
Zbrojmistrz • Płatnerz • Kucharz • Jubiler
Krawiec • Łowczy • Artefaktor • Rymarz

Miasta
Divinity’s Reach • Czarna Cytadela
Rata Sum • Gaj • Hoelbrak • Lwie Wrota

Kontynenty
Kintaj • Elona • Tyria

Krainy
Kryta • Askalon • Orr






Rasy :

Asura
Alchemagiczni wynalazcy być może są niskiego wzrostu, są jednak intelektualnymi gigantami. Wśród asurów, ten, który przetrwa jest nie silny, a sprytniejszy. Przedstawiciele innych ras wierzą, że powinni rządzić z racji swej mocy i siły, ale zwodzą samych siebie. W odpowiednim czasie wszyscy będą służyć asurom.

Popielec
Rasa popielców została wykuta w bezlitosnym tyglu wojny. To wiedzą wszscy. Wojna określa ich, a dążenie do panowania pcha ciągle naprzód. Słaby i głupi nie mają miejsca wśród popielców. Zwycięstwo jest najistotniejsze i musi zostać osiągnięte bez względu na środki i za wszelką cenę.

Człowiek
Ludzie utracili swoją ojczyznę, ich bezpieczeństwa oraz dawną świetność. Nawet ich bogowie się wycofali. A jednak, duch ludzki pozostaje niezachwiany. Ci dzielni obrońcy Kryty nadal walczą z całej siły.

Norn
Rasa myśliwych poniosła wielką klęskę, gdy Lodowy Smok wygnał ich z zimnej ojczyzny. Mimo to nie oddali straconej bitwy – jakkolwiek wyniszczenie tłumi ich entuzjazm do życia i polowań. Wiedzą, że tylko ostateczny zwycięzca osiąga legendarne nagrody.

Sylvari
Sylvari nie rodzą się. Budzą się pod Bladodrzewem z wiedzą uzyskaną w Śnie. Te szlachetne istoty podróżują szukając przygód i wyzwań. Walczą, aby zrównoważyć ciekawość z obowiązkiem, zapał z rycerskością i wojowniczość z honorem. Magia i tajemnice splatając się kształtują przyszłość tej rasy, która pojawiła się tak niedawno.


Klasy/Profesje Postaci :

Strażnik
Strażnicy specjalizują się w magii ochronnej i defensywnej. Głębokie poczucie lojalności wobec swoich sojuszników napędza ich pasję i moc. Przeciwko wrogom doskonale posługują się wieloma rodzajami broni.
Wojownik
Wojownicy są mistrzami walki. Polegają na szybkości, sile, wytrzymałości i swych ciężkich zbrojach. Są uniwersalni w walce i korzystają z możliwości tak ofensywnych, jak i defensywnych. Inspirują sojuszników i demoralizują wrogów.

Awanturnicy

Awanturnicy noszą średnie zbroje.

Inżynier
Inżynierowie są technologicznymi i alchemicznymi mistrzami. Wykorzystują oni wieżyczki, granaty, eliksiry i wiele innych wspaniałych urządzeń i mikstur, by pokonać wrogów.
Łowca
Łowcy to biegli łucznicy. Opierają się na bystrym oku, pewnej ręce i mocy natury, by dopaść swe cele. Ich lojalne zwierzęta, które łowcy oswajają i szkolą, rozpraszają przeciwników, by łowca mógł uderzyć bezpiecznie z daleka.
Złodziej
Złodzieje biegli w sztuce skradania. Wykorzystują zaskoczenie i cień, by dostać się blisko swych wrogów i są śmiertelnie niebezpieczni w walce jeden na jednego. Posiadają umiejętność zakładania pułapek i pojawiania sie w najbardziej niespodziewanych miejscach.

Uczeni

Uczeni mogą nosić lekką zbroję.

Elementalista
Elementaliści wykorzystują naturalne siły Tyrii. Ich moce niszczenia pochodzą z wykorzystania z czterech żywiołów tworzących świat. Zaklinają powietrze, ogień, ziemię, lub wodę by pokonać wrogów.
Mesmer
Mesmerowie są mistrzami mirażu. Władają magią mentalną, która zaskakuje, kontroluje lub budzi emocje w ich wrogach. Machnięciem dłoni mogą zniszczyć swoje iluzje, by przysporzyć jeszcze większych efektów specjalnych.
Nekromanta
Nekromanci są mistrzami mrocznych sztuk. Przyzywają martwych by dla nich walczyli, kanalizują energię krwi i wydzierają dusze swoich wrogów. Nekromanci czerpią siły życiowe i wykorzystują je do wzmocnienia lub leczenia siebie i innych.






Źródło : guildwars2.com.pl
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Styl stworzony przez Style-SMS


Do góry