Zamknięty przez: Kawior 06-04-13, 19:13 |
Poprawki |
Autor |
Wiadomość |
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 09-03-13, 12:40 Poprawki
|
|
|
Przydało by się poprawić kilka spraw związane z serwerem oto one:
1. HE samo się wybiera na początku rundy (zwłaszcza u dzikiego i ninja)
2. Rusher przebija betonowe ciało / złoty chełm
3. Usunąć rusher'owi 1/10 (PROBLEM ROZWIĄZANY)
4. Zmniejszyć czas do użycia rakiet HE do 5 sek
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje pisać. |
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Droper 19-03-13, 13:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Celka
COD MOD żądzi :D
Nick w grze: LastChance
Wiek: 27 Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 09-03-13, 12:45
|
|
|
Np kupuje perki i wypadnie przed 10 sec Granat Generała to zanim zmienie to mnie zabije, niech będzie tylko żeby nie można było wyrzucać HE przed 10 sec i żeby nie zabierało hp jak się go weźmie w łape. |
|
_________________
|
|
|
|
|
` M4rlbrodo h0w ?!
Wiek: 28 Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 372 Otrzymał 89 piw(a)
|
Wysłany: 09-03-13, 12:46
|
|
|
1. Ten błąd występuje mogę się zgodzić.
2. Nie wiem, nie dostrzegłem tego jeszcze.
3. Ostatnio usuwali mu 1/7 i zmieniali na mniejszy, więc nie ma sensu jak dla mnie znowu tego zmniejszać.
4. Myślę, że 10 sekund wystarczy, bo nie raz i tak za szybko leci gdzieś granat. |
|
_________________
|
Autor postu otrzymał 1 piw(a) |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): kuba123214 |
|
Guzik
Wiek: 27 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 504 Piwa: 95/57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-03-13, 12:46
|
|
|
Mi się podoba. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 09-03-13, 13:00
|
|
|
M4lbruskowy ?!, HE może 10s ok ale dla rakietek to trochę przesada przez 10s pewne klasy są bezbronne wtedy wpada dziki oraz rusher i pozamiatane zwłaszcza na max office. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Celka
COD MOD żądzi :D
Nick w grze: LastChance
Wiek: 27 Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 09-03-13, 13:03
|
|
|
HE 10 sec ale żeby hp nie zabierało. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Szalony Miś
Nick w grze: Szalony Mis
Wiek: 28 Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 671 Piwa: 84/198 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: 09-03-13, 13:48
|
|
|
1. Jeśli masz nóż i granat to wiadomo, że wybierze Ci granat.
2. Naprawić, za.
3. Zostawić, to umiejętność klasy. Porównajmy, M4a1 + Ak47 + 1/25 z oby dwu (Strzelec wyborowy), mogą się równać Shotgunowi + 1/10 + szybkość.
4. Zdążysz w 5 sek uciec z respa, gdzie jeszcze jest Frezetime, wchodzisz do sklepu Itp? Jeśli biegniesz na chama raszując, to zmień styl gry, a uda Ci się wypuścić rakietki przed zgonem. |
|
_________________
|
|
|
|
|
-= B l e e
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 64 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: to pytanie?
|
Wysłany: 09-03-13, 15:56
|
|
|
Co do poprawek to jestem za nowa paczka klas! |
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 09-03-13, 16:15
|
|
|
Cytat: | 4. Zdążysz w 5 sek uciec z respa, gdzie jeszcze jest Frezetime, wchodzisz do sklepu Itp? Jeśli biegniesz na chama raszując, to zmień styl gry, a uda Ci się wypuścić rakietki przed zgonem. | Make.Believe,
pisałem wyżej że chodzi mi głównie o małe mapy gdzie w 5 sek się raszuje typu office lub max tam ograniczenie 10s jest dość duże i nie mówię że mi to przeszkadza tylko graczom gdyż ja gram dzikim i bez trudu ubije takiego z wsparcia ogniowego. |
|
_________________
|
|
|
|
|
karpuś
Nick w grze: carpie diem
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 179 Piwa: 12/7 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 09-03-13, 16:44
|
|
|
jestem za zmianą. popieram Dropersa |
|
_________________
|
|
|
|
|
CREATIVE
Nick w grze: ->CreAtive<-
Wiek: 27 Dołączył: 23 Lut 2013 Posty: 12 Postawił 2 piw(a) Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-03-13, 16:56
|
|
|
nie bede spamował tak jak kolega wyzej jestem:) |
|
_________________ CREATIVE to nie tylko Sluchawki to takze SKILL |
|
|
|
|
Lupy1905
Nick w grze: Lupy1905
Wiek: 31 Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 515 Piwa: 37/223 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-03-13, 21:04
|
|
|
Klasa: Inzynier
Nie wiem czy tak ma być, aczkolwiek w pierwszej rundzie nie można postawić działka. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 09-03-13, 21:53
|
|
|
5. Poprawy wymaga także VIP czasami gracze zgłaszają iż mogą używać granatów lub mieć klasę VIP (też mi się to zdarza) |
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Droper 10-03-13, 09:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 09-03-13, 22:22
|
|
|
Lupy1905, w pierwszej rundzie nie mozma stawiac dzialka to jest normalne
1. To jest normalne, ponieważ granat jest "nadrzędny" nad nożem
2. Robi to każda klasa która ma 1/x natychmiastowe zabicie
3. Dopiero co był osłabiany
4. Pogadam o tym z Delmusiem |
|
_________________
|
|
|
|
|
Celka
COD MOD żądzi :D
Nick w grze: LastChance
Wiek: 27 Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 10-03-13, 15:44
|
|
|
Ja bym zmienił tego Myśliwego, dał bym go jako klasę premium bo ona jest za dobra jak na Normalne... |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 10-03-13, 15:48
|
|
|
w sumie 2x z usp i do tego 40+ dmg z scouta to trochę dużo. (zmień te pustaki bo nie mogę)
@ Matix_96
Myśliwy nie ma +40 dmg ze scouta |
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Kawior 10-03-13, 17:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
CcrsH
Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 8 Skąd: warszawa/gdansk
|
Wysłany: 10-03-13, 16:10
|
|
|
Jedyne przegięcie w Myśliwym to te USP. Przesunięcie do premium to głupota. |
|
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 10-03-13, 18:28
|
|
|
Myśliwy juz nie ma x2 tylko x1.5 z USP wiec powinno być dobrze :P |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 10-03-13, 19:31
|
|
|
Można by było jeszcze usunąć takie mapy jak paintball czy office_rats gracze ciągle na nie narzekają i uciekają z serwera. A paintball w ogóle nie nadaje się na COD'a. |
|
_________________
|
Autor postu otrzymał 1 piw(a) |
|
|
|
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): `Despero. |
|
Celka
COD MOD żądzi :D
Nick w grze: LastChance
Wiek: 27 Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 11-03-13, 21:13
|
|
|
Można też usunąć Mape cs_max, cs_mario_b2 czy jakoś tak, na cs_max jest caly czas rash, grać się nie da, a cs_mario jest za mała i głupia. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 11-03-13, 21:16
|
|
|
Celka, mario jest mala ? Chyba sobie żartujesz |
|
_________________
|
|
|
|
|
Celka
COD MOD żądzi :D
Nick w grze: LastChance
Wiek: 27 Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 48 Piwa: 2/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 11-03-13, 21:18
|
|
|
No tak mi się wydaje, nie wiem, zawsze wychodziłem jak ona była. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 12-03-13, 18:13
|
|
|
Co do Rusher'a nie dość że obrażenia z broni są duże tak samo i prędkość to jeszcze 1/10 i każdy pada bez względu na wszystko (perk itp) a jak wygląda gra Rusherem ??? o wiele lepiej niż premkami bije z odległości w nadziei że wpadnie 1/10 a wpada dość często mam już tego dość albo usuńcie 1/10 albo dajcie mu coś extra i przenieście go do jakiś premek!!! |
|
_________________
|
|
|
|
|
` M4rlbrodo h0w ?!
Wiek: 28 Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 372 Otrzymał 89 piw(a)
|
Wysłany: 12-03-13, 20:59
|
|
|
Droper Ty zawsze jak coś Ciebie zabije składasz temat o pogorszenia klasy, to się robi monotonne, daj już że no spokój, naucz się jakiejś taktyki żeby te klasy Ciebie nie zabijały i skończ prosić o pogarszanie klas. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 12-03-13, 22:16
|
|
|
M4lbruskowy ?!, O czym ty gadasz!!! według mnie tylko 2 klasy z nromal są przesadzone w tym rusher uzasadnienie tego dałem wyżej |
|
_________________
|
|
|
|
|
karpuś
Nick w grze: carpie diem
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 179 Piwa: 12/7 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 12-03-13, 22:28
|
|
|
Rusherowi zmienić broń a wycwiczonemu zwrócić stary wygląd broni |
|
_________________
|
|
|
|
|
` M4rlbrodo h0w ?!
Wiek: 28 Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 372 Otrzymał 89 piw(a)
|
Wysłany: 12-03-13, 22:47
|
|
|
No, ale znając Ciebie zaraz znowu jakaś klasa będzie za dobra dla Ciebie. Rusher był już zmieniany i tyle w temacie. Nie gram nim, ale wiem że na przykład Rybnicki tym gra i na pewno nie chce kolejnej zmiany, dajcie no że spokój. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 14-03-13, 16:36
|
|
|
Co do perka betonowe ciało z opisu wynika że użytkownika można zabić tylko strzałem w głowę to można go zabić także rakietą. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 14-03-13, 16:53
|
|
|
Droper, ale kazda klasa ktora ma 1/x przbije perk betownwe cialo lub zloty helm |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 14-03-13, 16:56
|
|
|
Matix_96, No ale ja o rakiecie mówię np: terrorysty lub wsparcia ogniowego. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 14-03-13, 17:11
|
|
|
Rakiety tez przebijaja, miny, dynamit to dziala tylko na strzaly z broni |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 14-03-13, 17:21
|
|
|
To trzeba zmienić opis bo kłamie i naprawdę zrobić coś z tym rusher'em 30lev jest w stanie 50% graczy zabić tym 1/10 |
|
_________________
|
|
|
|
|
Kawior
Wiek: 28 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 1215 Piwa: 199/75 Skąd: Opatkowice
|
Wysłany: 14-03-13, 17:26
|
|
|
Droper, ja nic z rusherem nie moge zrobic |
|
_________________
|
|
|
|
|
Droper
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 338 Piwa: 20/7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 14-03-13, 17:31
|
|
|
Matix_96, jak to jest możliwe ze klasa normal bije na głowę premki i vip'y to jest przesada nie dość że premki stale są osłabiane to normal cieszą się wielką popularnością komu więc opłaca się wydawać kasę na serwer??????????? |
|
_________________
|
|
|
|
|
Francuz
Nick w grze: Francuz
Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2012 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-03-13, 18:12
|
|
|
Jeżeli można dodać komandosowi Zamiast normalny Deagle100% dmg dać Deagle 140% dmg + usp/glock no i ewentualnie dual elite. Byłbym wdzięczny bardzo, rozpatrzcie to pozytywnie, niewiele to zmieni grę a poprawi komandosa troszeczkę, to naprawdę niewielka zmiana, nikt nie będzie narzekać. |
|
_________________
|
|
|
|
|
|