Witaj na Classic-Zone.pl
Dziś jest

Mod IP Status Protokół Połącz
4Fun / BF2 Mod - - S/NS
Only DD2 - - S/NS
COD Mod - - S/NS
Zombie Mod - - S/NS
TeamSpeak 3 - - TS 3

Sponsorzy
Hosting serwerów - Pukawka.pl Hosting WWW - Mintshost.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Guzik
04-02-13, 14:16
Propozycje aby na ZM grało więcej ludzi i nie tylko
Autor Wiadomość
MONTE


Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 99
Piwa: 11/29
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 27-12-12, 12:10   Propozycje aby na ZM grało więcej ludzi i nie tylko

Witam, mam parę pomysłów mianowicie :

Zombie:
Usuwamy : Vip zombie, skaczący zombie i termowidzący zombie., ale zostawiamy te 5 co są aktualnie.

Mapy:
Wytypowałem 4 spoko mapki:

1.zm_ice_attack3
2.zm_aztec2012
3.zm_2day_2
4.zm_fortuna_final

Ale też tak co tydzień można wgrywać następne 5 nowych mapek itd.


Propozycja 3:
Jeśli np zabije human -> zombie, to gdy znowu serwer nas odradza to żeby zamieniał nas w humana a nie zombie .

Propozycja 4:
-Oczywiście zombie vip nie ma.
Za zakup vipa otrzymujemy:
1.Dodatkową kamizelkę za początek rundy 110-150
2.Dodatkowe hp za zaraźenie (oczywiście dodajem nam hp obojetnie jakiego zombie wybierzemy z tych 5 ).
3.Zwiększony dmg.(x2)
4.Dostęp do extra itemów ( Nad tym trzeba pomyśleć co dodać )
5.Wiadomość na ekranie, gdy łączy się z serwerem.
6.Podwójny skok.

Tak wyglądają moje propozycje. Wypowiadać się bo trzeba ratować serwa. Pomyślcie nad tymi itemami. Pozdrawiam
_________________
E kolo skręć sobie lolo!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-12-12, 14:13   

a Ja wole tak jak jest... z tego co widze wymyślone zostały jedynie rzeczy które umilają grę ViP'owi... nam potrzeba narazie graczy dla których jest tu chyba 0 korzyści :P

Po 1. Więcej klas zombie... ViP Zombie trochę zmniejszyć HP bo zauważyłem że gdy wbija do gracza matka zombie vip to ma 8k HP , jest szybsza od Człowieka i ma 2 skoki... jeszcze ta szybkość pozwala Zombie Vipowi zrobić longjumpa nawet w kampie... = 0 szans prawie.

Po 2. Mam również ciekawą propozycje aby Dodać parę mapek typu ESCAPE :] Zmieniło by to trochę gre i jej monotonność , bo wciąż tylko sie kampi i strzela z laserami ^^

Po 3. Lepsze nuty jakieś po wygraniu rundy itp. =)

Tyle chyba z mojej strony ^^
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
olbinho



Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 105
Piwa: 6/6
Skąd: Tychy
Wysłany: 27-12-12, 16:02   

Nie, nie nie panie nyah, Nic nie jest w porządku ! Pan tutaj wspomina o Vip''ie ja bym dodał jakiś konkurs specialnie na ZM, za najwięcej nabitych godzin nagroda, Zombie VIP = Out !, możliwość większego nabijania ap dla Vip''a, klasy premium ( Na zawsze ),
4.Dostęp do extra itemów ( Nad tym trzeba pomyśleć co dodać ) Taak, to jest świetne kolejny porządny admin jeżeli będzie więcej ludzi którzy choć troszeczkę pomyślą ! Zombie, Tak ten mod może się wybić nie zmieniajcie slotów to był pierwszy serwer Classic-Zone i to jest naszą wizytówką ten serwer to jest prawdziwa twierdza sieci, nie można tego zaniedbać.
Po 3. Lepsze nuty jakieś po wygraniu rundy itp. =) <krzyk> Nuty są świetne poprostu ludzie zaniedbują ten serwer powstał 4fun każdy zapomniał nie widuje prawie wcale adminów jedynie na miano Prawdziwego, spokojnego i zawsze wyrozumiałego na serwerze admina zasługuje FD^God Dlaczego on ? On świetnie zgrywa się z zespołem i jak macie wybierać opiekuna serwera to Admin FD Musi nim zostać.
Proszę państwa ta sytuacja która zaczyna się na ZM to zbliża się do tragedii, musimy zacząć działać bo będzie cały czas gorzej.
Mam również ciekawą propozycje aby Dodać parę mapek typu ESCAPE Zmieniło by to trochę gre i jej monotonność , bo wciąż tylko sie kampi i strzela z laserami co do tego Neutral reszta rzeczy nie warta jest modyfikacji serwera.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-12-12, 16:18   

olbinho , wdzięczny będe jak dodasz czyjeś słowa w cytat bo czasem trudno odróżnić :)

Cytat:
Prawdziwego, spokojnego i zawsze wyrozumiałego na serwerze admina zasługuje FD^God Dlaczego on ? On świetnie zgrywa się z zespołem i jak macie wybierać opiekuna serwera to Admin FD Musi nim zostać.
Jak mamy wybierać opiekuna serwera skoro tylko FD^GoD jest widywany na serwerze spośród całego zespołu od dwóch miesięcy widuje tylko jego... Czas również pomyśleć nad nowym składem administracji pozostawiając bez zmian jedynie FD^GoD'a i monte.

Szczerze mówiąc co do ViP'a to ciebie też za bardzo na serwerze nie widuje i nie zdziwiłbym się gdybyś też miał ViP'a i teraz go poprostu bronił... :P

Muzyka może i jest świetna ale czas trochę zmienić klimat na taki ala Zombie lub coś co przynajmniej przypomina Muzyke na zombie mod , trzeba dać coś co będzie grozą wiało na każdym kroku , tak aby gracz poczuł gdzie się znajduje i co tu może spotkać. A Wy zamiast myśleć o korzyściach dla Graczy aby ich zyskać na serwer , myślicie co zrobić aby ViP miał jak najlepiej...

PS.: Dzięki za tego "Pana" :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
natsu.



Wiek: 29
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 417
Piwa: 58/1
Skąd: Bytom
Wysłany: 27-12-12, 18:40   

Gralem juz kiedys na mapkach typu escape i musze przyznac, ze sa swietne - tzn zalezy od wykonania, ale gralem na bodajze 3-4 i kazda byla swietna. Duze urozmaicenie od standardowych mapek i nie wiem czy ja sie po prostu tak bardzo wczuwalem, ale taka ucieczka przed zombie dodaje troche adrenaliny i naprawde gra na mapkach escape baardzo sie rozni od gry na zwyklych mapkach. Nie pomyslcie tez, ze po paru biegach sie nudzi, nie, taki run co chwile jest zajebisty, zawsze jest inny i ten final, gdy wsiadamy do heli juz.. ahh :D

Polecam i odnosnie tej kwestii jestem bardzo tak, bylbym sklonny nawet zaczac grac na tym serwerze. Gwarantuje wam, ze na pewno znajdzie sie grupka osob, ktora od razu by zaludniala serwer, gdy tylko by zauwazyla, ze na serwerze jest mapka escape. No chyba, ze sie nie znaja. :d
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Droper



Wiek: 30
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 338
Piwa: 20/7
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 27-12-12, 19:19   

Propozycje 3 uważam za wielki minus wystarczy ze jakiś zombie będzie czekał przy respwan.
Za minus uważam też usunięcie VIP Zombie z powodów ekonomicznych.
Reszta na Tak
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FD^GoD
Streetworkout<3


Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 2246
Piwa: 254/240
Skąd: Gdansk
Wysłany: 27-12-12, 19:30   

Jeżeli chodzi o dodanie tych map to jestem jak najbardziej na tak.
1.zm_ice_attack3
2.zm_aztec2012
3.zm_2day_2
4.zm_fortuna_final
5.zm_escape
Nowe mapy mają wpływ na ilość graczy na serwerze takie jest moje zdanie. Co do usuwania Vip zombie to nie zbyt mi się to podoba, ponieważ gracz Vip powinien się wyróżniać, co skutkuje przyciąganiem uwagi innych graczy, którzy później go kupują.
Co do dźwięków to przydałoby się parę nowych może nie za dużo, żeby za bardzo nie obciążać serwera. Nowe itemy no tak, tylko też z umiarem. Przede wszystkim chodzi o ilość graczy na serwerze, więc na ile kto może niech postara się o reklamowanie serwera.
Jakoś nie za bardzo podoba mi się usuwanie innych klas zombie niech zostanie tak jak jest. W przypadku respu ludzi zamiast zombie to jakoś to czarno widzę, im więcej zombie tym lepsza zabawa, taka jest moja opinia.

Ps. Dzięki olbinho,że potrafisz docenić czyjś wkład na serwerze :]
_________________
Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-12-12, 20:07   

Popieram wypowiedź natsu. Mapy Escape dodają dużo adrenaliny i emocji przy ucieczkach :D Do tego miałem serwer Escape 32 slotowy to ciągle był pełny , teraz gdy dojdą być może mapyki escape , może to sprawić że zejdą się gracze z tamtego serwera(już wyłączony tamten). Najlepsze są momenty kiedy zamyka sie drzwi i zombie muszą iść na około , ale nie chodzi konkretnie o to :D Ludzie muszą czekać na wszystkich ocalałych , i wyczekać moment kiedy zamkną te drzwi za ostatnim człowiekiem którego ściga horda zainfekowanych bestii :D

http://gamebanana.com/cs/maps/cats/6422 - Do wyboru do koloru... Szczególnie polecam mapki z Serii Jurassic Park :] Są to świetne mapy gdzie trzeba uważać na zombie jak i na dinozaury , np mapa zm_thelostworld_redux - super moment kiedy trzeba przejść przez krzaki więdząc że w każdym momencie można wejść na Velociraptora :P Mapy Escape to Super sprawa :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
olbinho



Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 105
Piwa: 6/6
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-12-12, 12:56   

Tak, to jest prawda ŻADEN admin oprócz FD God''a oraz Monte nie wchodzi na serwer.
Czasami zagrałoby się ale nie ma graczy <blee> , więc regorma musi być.
Jednak możemy zostać przy nawet tej reformie na Mapy Escape, lecz kto wie czy to wiele da. Jak narazie ja jestem za wszelkimi reformami ustalonymi wcześniej za wgraniem map, lecz wszelkie inne propozycje są naprawdę zbędnie nie potrzeba niepotrzebnych pluginów na serwer.

Kod:
Ps. Dzięki olbinho,że potrafisz docenić czyjś wkład na serwerze


Niestety taka jest prawda bo kogo mam chwalić jak nie ciebie i Monte ? Innych adminów ? Proszę przestań to już dochodzi do upadku serwera, inni admini ZM chcą tylko kolorek na forum widać ich raz na rok naprawdę MUSIMY COŚ ZROBIĆ Z ZM !.
Ja nie mogę pozwolić żeby pierwszy serwer CLassic''a odłożył się i został odrzucony wszyscy się cieszycie nowym 4Fun''em ale może pomyślicie też o ZM ?
Proponuję również odrzucić adminów którzy nie potrafią adminować na serwerze, oraz zwiększyć rekrutację na adminów.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 02-01-13, 20:09   

Przeglądałem 15 ZM i zaledwie w jednym było przenikanie ludzi przez siebie. Niektórzy mówią, że to jest minus bo jest za łatwo - może i tak ale przynajmniej się nie denerwujesz. Chcę wbić do pierwszej lepszej kampy, ale nie mogę bo dwóch graczy weszło do niej i mine rozstawiło - oczywiście zaczęli wyzywać mnie, żebym poszedł gdzieś indziej. Opiszę kolejne wydarzenie z serwerów. Zaś na innym serwerze, w sklepie było zaledwie 5 przedmiotów do kupienia - wyszedłem odrazu. Wchodzę na kolejny serwer, zacząłem jako pierwszy zombie - nikogo nie umiałem złapac, co mnie bardzo zaskoczyło. Okazało się, że jest full ammo, goście z pompą stoją koło mnie i nie dają mi się ruszyć + granat zamrażający (impact). Spodobało mi się połączenie CoDa + ZM - Masz do wyboru kilka postaci - minus na niektórych serwerach był taki, że zaczynałeś z pistoletem, niby wszystko ok, ale za zabicie zombie dostawałeś exp...
Nie znam się na tworzeniu/modyfikacji, ale fajna byłaby postać coś w stylu Ninja - szybkie chodzenie, skoki. Miałaby Złotego DGL, oraz jakieś noże. Musiałaby mieć trochę armora, aby walić ze sztyletów w zombie <cwaniak> . Dobra trochę z tematu odbiegłem :F. Denerwował mnie też "worek", gdyż doświadczeni gracze zamykali zombiaki, podsadzali się, dawali worek na siebie i używali M-->4. Ten serwer bardzo mi się podoba, lecz graczy nie ma. Zgadzam się z innymi, że trzeba byłoby dodawać nowe mapy - zm_inf, zm_ice_attack3 lub jakieś inne nowości. Ciekawe czy to ktoś przeczyta xD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
andysixxx



Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 28
Piwa: 1/1
Skąd: pl
Wysłany: 02-01-13, 20:12   

Zdecydowanym plusem tego serwera jest zbalansowana rozgrywka między ludźmi a zombie. Wiadomo, człowiek ma trochę łatwiej bo taka jest zasada, ale nie do przesady. Na innym serwerze ZM na jakim bywam właściwie zombie to straszne popychadło, wszyscy wychodzą na polowanie i infekcja się w ogóle nie rozprzestrzenia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-01-13, 20:31   

Co do przepychadła to chyba nie grałeś na Biohazard :D Tam jeden strzał z Pompy wyrzuca zombie tak , że może zrobić okrążenie w okół mapy ^^ Można by trochę przerobić ten nasz serwer ^^

-Powiedzmy EXP dla ludzi , od SMG bo z pistoletami 0 szans
-Mapy Escape/Zwykłe(z Kampami)
-Fajne itemy dla ViP za spore sumy powiedzmy:
Minigun - 150 AP - Szybki + DMG
Piła łańcuchowa - 100 AP - DMG - 2-4 Hity i zabijasz zombie.
Nitrogen Galil - 175 AP - DMG + Zamrażające pociski
ViP ma dużo więc dla niego to chyba nie problem z takimi cenami :D Itemy są mocne bo miałem okazje nimi grać i naprawde robią wrażenie
-Więcej itemów dla ludzi z kategorii BRONIE. Czasem z Grubym zombie matka który ma 14 k hp lub inną matka nie ma szans w pojedynke... przyda się coś za duża sumke które załatwi sprawe :D
- Więcej klas Zombie
- Klasy dla ludzi(Każdy inna umiejętność)

To chyba tyle z mojej strony ^^
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Astonek
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 02-01-13, 20:50   

Właśnie wbiłem na Biohazard :F. Na serwerze nie ma nic do kupienia xd oraz tak jak mówiłeś, zombiaki latają jak się w nie strzela. Jestem za tym co mówi nyah, zmiana i dodanie zombiaka (VIP zombie nie powinien opierać się na HP, tylko na jakiś nietypowych bonusach - rzucanie ogniem, furia (przez kilka sekund ma zombie madness), na start 75 armora oraz inne rzeczy dla VIPa. W zamian można kupić za 10 AP +50 pancerza. Brak armora jest bolesny dla niektórych osób, które lubią na pałę z krową chodzić <cwaniak> . Można dodać jakiś plugin, który zapobiega kampieniu na zombie. Dodanie klas dla ludzi jest teraz bardzo popularne. Tak samo jak mod War3FT, który dodaje kilka klas postaci. Mimo, że są różne bonusy to trzeba umieć grać. Wracając do tych klas na ZM. Każda postać miałaby jakiś bonus, lecz nabijanie expa nie mogłoby głównie opierać się na zabijaniu. Np. za zdobycie x Ap dostaję się x expa.
Niestety bez dodatków graczy się nie zdobędzie :<
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
nyah
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-01-13, 21:35   

Astonek masz piwko , podsunąłeś mi świetny pomysł , a konkretnie:

Achievmenty/Misje

Misje i Questy różnego typu jak np. Zabij 15 Zombie z noża - 25 ap
Hunter Killed - Zabij nemesisa z noza - 30 ap
Zombie Slayer - Zabij 500 zombie - 100 ap

I każdy Quest losował by się od nowa aby nie zmarnować wszystkich Questów i nie mieć już okazji zdobyć parę AP :)

Moge takie Questy wymyślić jeśli pomysł zostanie zaakceptowany :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
natsu.



Wiek: 29
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 417
Piwa: 58/1
Skąd: Bytom
Wysłany: 02-01-13, 21:41   

nyah napisał/a:
Co do przepychadła to chyba nie grałeś na Biohazard :D Tam jeden strzał z Pompy wyrzuca zombie tak , że może zrobić okrążenie w okół mapy ^^ Można by trochę przerobić ten nasz serwer ^^

-Powiedzmy EXP dla ludzi , od SMG bo z pistoletami 0 szans
-Mapy Escape/Zwykłe(z Kampami)
-Fajne itemy dla ViP za spore sumy powiedzmy:
Minigun - 150 AP - Szybki + DMG
Piła łańcuchowa - 100 AP - DMG - 2-4 Hity i zabijasz zombie.
Nitrogen Galil - 175 AP - DMG + Zamrażające pociski
ViP ma dużo więc dla niego to chyba nie problem z takimi cenami :D Itemy są mocne bo miałem okazje nimi grać i naprawde robią wrażenie
-Więcej itemów dla ludzi z kategorii BRONIE. Czasem z Grubym zombie matka który ma 14 k hp lub inną matka nie ma szans w pojedynke... przyda się coś za duża sumke które załatwi sprawe :D
- Więcej klas Zombie
- Klasy dla ludzi(Każdy inna umiejętność)

To chyba tyle z mojej strony ^^


Chyba troche przesadzasz. Z pompy wokol mapy 1 okrazenie? Zgodze sie - ale gdy zombie jest na sporej wysokosci na spadochronie i dostanie z pompy, to wetdy nawet 2 okrazenia moze zrobic, zalezy jeszcze jaka mapa. Jesli to tylko wyolbrzymienie to niepotrzebne.

Jesli chodzi o Twoja pierwsza propozycje, to rozumiem ze masz na mysli cos w rodzaju GunGame. Na poczatku wydaje sie to okej, ale skoro gracze maja przetrwac z smg, to pomysl co bedzie jak dostana w rece m4/ak ? Wedlug mnie odpada, za to kazda bron powinna byc zrownowazona - Kiedys np. gralem na serwerze, gdzie wiele ludzi wybieralo P90, bo po wyrownaniu lepiej sie tym gralo niz m4/ak. Wymnozyc ilosc naboi razy dmg tak, aby kazda bron miala mniej wiecej podobny - oczywiscie w przypadku takich broni jak awp/shotguny podejsc do tego troche inaczej, by te bronie nie staly sie nieprzydatne.

Itemy dla VIPow - VIP mialby miec Miniguna albo nitrogen galile? To moze jeszcze jetpack i wyrzutnie rakiet... Predzej cos w stylu bonus w zdobywaniu AP (np. 1,5 do 2,5 razy wiecej - gdy zwykly gracz za zadany dmg dostalby 2 ap, to VIP dostanie 3-4) i ewentualnie jakas jedna nieco lepsza bron, a nie od razu jakies gadzety z ktorymi sam by cala plage zwalczyl.

Nie ma szans w pojedynke z Gruba Matka? I doskonale! Przeciez na serwerze powinna byc wspolpraca i kampienie w co najmniej dwie osoby, tworzenei grup w kampach siegajacych nawet pol tuzina osob. Gra 1vs1 z zombiakiem powinna byc zbalansowana tak, by tylko naprawde ogarniety ct majacy jeszcze farta mogl jakos ugrac, zeby w minimum dwie osoby dalo sie cos ugrac - ale wygrana wciaz nie byla pewna. Co to za gra, gdzie CT wygra z zombiakiem? Po co w takim razie kampy? ;x

- Po co wiecej klas zombie, wystarczy ich kilka, ale zeby byly zbalansowane i porzadne, a nie zombie z widelcem, zombie z sandalami, zombie z sombrero.

Nie gram na waszym zm poniewaz zazwyczaj wychodzi tak, ze albo nie mam czasu, albo checi na zm i wole pograc na 4fun/bf2 albo jest malo graczy, ale prosze nie traktowac tego postu jako spam - Zajrzalem na serwer, zeby zorientowac sie w klasach i mapach.

Na serwerze sa 32 mapy. Proponuje zrobic porzadna rewizje mapek i zmienic ich ilosc do 16 - spokojnie wystarczy. Zaloze sie, ze jest wiele niegranych mapek. Graczom/adminom serwera podrzucam liste, zeby nie musieli specjalnie wchodzic na serwer i kopiowac/przepisywac:

zm_dusts
zm_effect
zm_vip_pyramids
zm_energy_neon
zm_aztec_kamp
zm_max_payne
zm_nuke_kamp
zm_ojciec
zm_poland
zm_westwood
zm_crazy_house
zm_cp_mill_kamp
zm_street_new
zm_ice_attack
zm_happy_camp
zm_ikesa
zm_vendetta
zm_edad_house_new
zm_cris
zm_caca
zm_going
zm_battle_ground2
zm_toxic_house2
zm_assault_city
zm_emu
zm_bang
zm_fun_world_2
zm_houses
zm_sand_new
zm_school
zm_dust_world
zm_nightcamp


Oprocz drastycznego odchudzenia map, mozna tez dorzucic nowe. Od paru dni trwa tutaj dyskusja o mapkach Escape. Jeszcze raz napisze, ze sa to mapy, ktore bardzo ozywia serwer, beda dodawaly duzo nowosci i gra na serwerze nie bedzie juz tylko chowaniem sie do kamyp i siedzeniu w niej przez kilka minut. Bedzie tez frajda z uciekania przed zombie - w tym celu jednak trzeba bedzie na takich mapkach zablokowac klasy, przynajmniej niektore, dajace przewage - szybkosc, niewidzialnosc itd.

Co do map, podam tez takie, ktorych nie ma na gamebanana - jako, ze Ci starsi pamietaja o wipe, ktory byl kiedys w sekcji CS 1.6.
- zm_south_escape_b2 - klasyk, swietna mapa;
- zm_jurassic_park - pierwsza i najlepsza;
- zm_escapetrain - zazwyczaj zwiewamy do helikoptera, tutaj do pociagu. Sa tez reaktory, ktore zombie musi zniszczyc by przedostac sie przez brame;
- zm_boatescape - nastepny klasyk;
- ze_egypt - rowniez dobra.

Same klasy tez sa troche dziwne. Wydaje mi sie, ze takie klasy jak Termowidzacy zombie, Duch zombie sa w ogole nieprzydatne. Skoczny ze zmniejszona grawitacja/dodatkowym skokiem w powietrzu, Gruby zombie majace wiecej zycia cena predkosci, oraz Szybki zombie - odwrotnosc Grubego. Do tego Klasyczny i to wszystko, ewentualnie jakis inny o ile sie znajdzie dobry pomysl.

Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-01-13, 21:58   

Niezła rozpiska nie powiem :D Ale co do klas zombie to dobrze by było gdyby znalazła się klasa taka która mogłaby wyciągnać tych ludzi z kampy :D Dlatego może dojść zombie Przyciągający jezykiem lub taki co Wymiotuje na ludzi oślepiając ich a po śmierci w danej odległości wybucha zarażając/zabijając ludzi (Wzoruje się na Left4Dead2 ) :D , Ducha zombie też bym się pozbył i pomyślał nad lepszymi i straszniejszymi modelami :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 02-01-13, 22:27   

Jeżeli chodzi o rewizję map to się zgadzam, bo gram na ZM tydzień i dzisiaj mi się dwie mapy ładowały co było bardzo dziwne. Duch zombie - przykład - Lolitka - bierze go żeby załapać fragi, lecz się nie wbija nigdzie bo ma za mało hp. Termowizyjny zombi mi się nie podoba zbytnio gdyż ułatwia rozgrywkę. Tak samo nie podoba mi się na niektórych serwerach zombie, który przyciąga... Według mnie: 5 podstawowych zombie:
-zbalansowany
-szybki
-skoczek
-gruby
- dodać jakiegoś

+ 2 VIP (unikat)
- mało hp lecz fajny bonus.

Jeżeli chodzi o levelowanie broni to jestem przeciw, bo tak jak mówił natsu. ludzie potrafią przeżyć z UZI, a co dopiero będzie z AK/M4. Głównie chodzi o to, że wybierasz klase. Każda postać będzie mieć jakiś bonus. Maksymalnie można mieć z 20 lvl.
Szturmowiec - 1 hp co level, +1,5 pancerza co poziom, zwiększona szybkość ruchu. Żeby nie było za różowo - zablokowana autokampa.
Rambo (xD) - coś w stylu napakowanego koksa - 2 hp co lvl, +2 arm. co level, zmniejszyć prędkość ruchu.
Chodzi coś w tym stylu. Jednak nie wiadomo kto zrobi takiego hmm plugina, jeżeli tak się to nazywa.




zm_dusts http://gamebanana.com/maps/156775
zm_effect http://gamebanana.com/maps/152458
zm_vip_pyramids http://gamebanana.com/cs/maps/164276 (mapa bez sensu, każdy wbija do jednej kampy, do której potem nikt wejść nie umie)
zm_energy_neon http://gamebanana.com/maps/145900
zm_aztec_kamp raczej wiecie jak wygląda
zm_max_payne - nie wiem co to ...
zm_nuke_kamp - http://cs-elaxy.pl/upload...867a40ce472.jpg
zm_ojciec - chyba każdy zna :)
zm_poland http://t1.gstatic.com/ima...IQlnUatO9xzgrc_
zm_westwood - raczej znacie
zm_crazy_house - http://my-gs.info/?do=mapdetail&id=618
zm_cp_mill_kamp - http://static2.cs-bg.net/...l_mill_kamp.jpg yyyyyyyy ?
zm_street_new http://zombie-mod.ru/uplo...street_new1.jpg (mapa lipna jak dla mnie)


resztę zrobię jutro :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-01-13, 17:12   

Co do Zombie to proponuje tak
-Zbalansowany - Zbalansowany
-Szybki - Szybki , Mało HP
-Skoczny - Mała Grawitacja , zbalansowany
-Gruby - Dużo HP , Wolny
-Leaper - Zbalansowany + co 10 sekund Longjump
-Licker - Premium Klasa do kupienia powiedzmy za 3 zł. w sklepie - Super wygląd(mam pro model) , Bardzo Szybki , 2x Skoki
-ViP Zombie - Taki jak jest może być ;D tylko mniej hp.

Klasy dla ludzi jakie mogłyby być na serwerze :D

Jessy James - Auto-Pompa , Dual Elites , 2x Granat Zamrażający - 100 hp , 30 armor
John Rambo - AK47 , USP , 2x Molotov - 125 hp , 20 armor
Max Payne - M4A1 , USP , 1x Zamrażający , 1x Molotov - 110 HP , 80 armor
Jack Taylor - Autokampa TT , Glock , 3x Flary - 90 hp , 75 armor
Clint Eastwood - Deagle 2x DMG? :D - 100 hp , 90 armor
Klasa premium - Alice - Dual MP5(60 ammo) , Dual Elites , Zestaw Granatów - 150 hp , 150 armor
Klasa VIP - Executioner - Shotgun 1.5x DMG , 150 hp , 200 armor

Jeżeli EXP miałby być to tak jak na CoD dla wybranej przez gracza klasy :D i tylko dla tej klasy. Inna klasa - inny level.

Umiejętności do rozwijania:

Inteligencja - Więcej obrażeń z Pistoletów - co 1 dodany punkt o 3 DMG do góry
Odporność na T-Virus - Więcej Armora - co 1 dodany punkt o 5 do góry
Wytrzymałość - Więcej HP - co 1 dodany punkt o 2 do góry
Zwinność - Szybkość - co 1 dodany punkt o 5 do góry
Zręczność - Mniejsza grawitacja - Co 1 dodany punkt o 10 w dół

Co do Poziomu max to proponuje 20 - 30 ale z bardzo ciężkim expem ponieważ na 100 czy 200 lvlu można mieć taką grawitacje że zombie nie ma szans.

To są moje propozycje jeśli mowa o Klasach i Doświadczeniu na serwerze :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Astonek
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 03-01-13, 18:10   

Dobry pomysł z tymi umiejętnościami, ale można zmniejszyć trochę bonus. Każda klasa miałaby do wyboru inne bronie oraz inne bonusty :)
_________________
http://steamcommunity.com...61198037222106/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-01-13, 18:21   

To jest to ! Co byś powiedział aby Każda klasa miała do wyboru 2-4 bronie danego typu ?

Np. John Rambo - AK47 , Galil , Famas , SG-552 Commando , Aug
albo Jack Taylor - Autokampa TT lub Autokampa CT + Glock , p228 lub Fiveseven

To mogłoby nawet podziałać
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
andysixxx



Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 28
Piwa: 1/1
Skąd: pl
Wysłany: 03-01-13, 18:24   

natsu. napisał/a:
Same klasy tez sa troche dziwne. Wydaje mi sie, ze takie klasy jak Termowidzacy zombie, Duch zombie sa w ogole nieprzydatne.


Czy ja wiem... termo ma swego rodzaju WH, w niektórych campach się to przydaje. Natomiast duchem natomiast ja gram ciągle, mimo niskiego hp. Czasem trzeba zużyć więcej ap aniżeli by się chciało ale oh well... Jeżeli jest się pierwszym zombiem to z automatu klikasz alt i możesz ładnie działać (:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 03-01-13, 18:49   

No tak, ale 50% graczy grający duchem kampi potem ze względu na małą ilość hp. Musimy poczekać na wypowiedź administratora co sądzi o stworzeniu klas.
_________________
http://steamcommunity.com...61198037222106/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-01-13, 19:18   

Myślę , że jeśli Administratorowi zależy na rozwijaniu serwera to zgodzi się na wszystko co może się przydać , jednak zapewne będzie musiał zrobić to ktoś za niego bo on sam nie ma zbyt wiele czasu jak to Administrator :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Guzik



Wiek: 26
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 504
Piwa: 95/57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-13, 19:29   

nyah - mimo że za tobą nie przepadam, podoba mi się twój tok myślenia. :)
Jak coś to możecie sobie przejrzeć ten temat: http://classic-zone.pl/viewtopic.php?t=1948
Tam też jest dużo fajnych rzeczy...
A co do twoich klas, podobają mi się, ale jedyne co mi się nie podoba to to że każda ma swoją broń. Lepiej by było że gracze mogą sobie wybierać bronie. :)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FD^GoD
Streetworkout<3


Nick w grze: FD^GoD
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 2246
Piwa: 254/240
Skąd: Gdansk
Wysłany: 03-01-13, 19:41   

Dokładnie mi też bardziej podoba się kiedy gracze sami mogą wybrać broń na początku rundy. Klasy są fajne i z pewnością przyciągnęłyby na serwer wielu graczy. Tylko nie może być tego zbyt wiele, aby za bardzo nie obciążać serwera, a to co zaproponowałeś w zupełności by wystarczyło na zaspokojenie potrzeb każdego gracza. Teraz musimy poczekać, czy Delmusiowi coś z tego się spodoba i czy doda to na serwer.
_________________
Gość Zobacz najnowsze filmy:
Najnowsze ACE z M4A1 click
Najnowsze Fragmovie click
ACE 1 VS 6 click
AWP MEGA ACE click


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 03-01-13, 19:45   

Broń można wybierać, ale zazwyczaj jest też Sniper, który ma AWP - (bije 2x więcej co zwykła czy nawet więcej) i gdyby biegał z AK to dziwnie by wyglądało. Fajna byłaby postać która miałaby tylko złotego deagla, zwiększona szybkość oraz skoki :D .
_________________
http://steamcommunity.com...61198037222106/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-01-13, 19:48   

Co do wybierania sobie broni , to nie mówię że są złe , ale klasy i ich własne bronie przynajmniej by się wyróżniały i uczyły graczy współpracy wobec zagrożenia , dziwnie trochę wygląda gdy wszyscy biegają z M4 i AK jest to trochę monotonne i przydałoby się to zmienić nie uważacie ? :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 03-01-13, 19:52   

Zgadzam się, ale nie może być tak, że najpierw biegasz z USP a dopiero na 40 lvl dostajesz AK. Można zrobić zestawy broni, które się odblokowują. Na 10 lvl - AK + DGL lub M4 + DGL. Każda postać by musiała mieć inny zestaw.
_________________
http://steamcommunity.com...61198037222106/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-01-13, 20:39   

Tak , ale jeśli już Zestawy co ileś leveli dostawać to z danej kategorii aby nie pomieszały się :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 03-01-13, 20:43   

Każda klasa ma inne zestawy broni. Podobnie było na jakimś serwie.
_________________
http://steamcommunity.com...61198037222106/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-01-13, 20:45   

To zniszczy grę bo np. Snajper by dostał na 20 lvlu AK i USP :P Troszkę bez sensu :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 03-01-13, 20:48   

To piszę że każda klasa ma inne zestawy broni :P

Klasa x na 10 lvl ma np. Mp5 + USP
To klasa y na 10 lvl ma np. Scout + Dgl o to chodzi :F

Ale nie może być dużej różnicy. Mianowicie: 5 lvl UZI, 60 lvl - AK.

Jeśli chodzi o tworzenie pluginów to wszystko znajduje się na stronie http://amxx.pl/index/
Tam nawet robią pluginy, ostatnio ktoś prosił o stworzenie klas i mu zrobili :>

http://amxx.pl/topic/91860-addonhuman-classes/ - coś takiego, tylko swojego zrobić :D , każda postać coś dostaje lub co level bonusy powiększają się.
Ostatnio zmieniony przez Astonek 04-01-13, 21:39, w całości zmieniany 6 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nyah
Living Legend =)



Nick w grze: nyah
Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 457
Piwa: 52/7
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-01-13, 20:50   

Ehh mogłeś to inaczej zinterpretować bo źle cię zrozumiałem :D ale ok :P

Może zastanowić się nad ulepszeniami broni tak jak na zombie hell? Dual M4 lub Rewolwer czy coś takiego ;D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Astonek



Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 40
Piwa: 1/6
Skąd: dadad
Wysłany: 04-01-13, 21:41   

Jak ma serwer funkcjonować skoro wielu graczy blokuje przejście do człowieka w celu ochrony swojego kolegi ? Sam tak robię, bo mnie denerwują osoby, które bloczą np. Lolek chroni FD GoDa. Kolejną rzeczą jaka mnie wkurza to kampienie zombie. Gościu pisze " ZM CELE", a ja pisze "wbijam, jak Lolek wbije", odpowiedź "on nie musi bo to VIP" co to kur wa ma być za przeproszeniem ? Graczy traci się także przez to, kilku moich kolegów tu nie gra bo ich to wkur..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
andysixxx



Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 28
Piwa: 1/1
Skąd: pl
Wysłany: 04-01-13, 23:13   

Astonek napisał/a:
"on nie musi bo to VIP"


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Styl stworzony przez Style-SMS


Do góry