To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Classic-Zone.pl
U nas poczujesz prawdziwy klimat Counter-Strike'a.

Sprawy Ogólne - Otwarcie nowego serwera ZOMBIE CSO MOD.

FD^GoD - 22-03-13, 20:27
Temat postu: Otwarcie nowego serwera ZOMBIE CSO MOD.
Trochę muszę z przykrością stwierdzić ,że za bardzo się pośpieszyliśmy z otwarciem serwera CSO. Ale powoli przeprowadzane są dalsze zmiany i testy zobaczymy , co będzie dalej jak na razie jestem optymistycznego zdania ,ponieważ serwer był zapełniony. Dopiero później zabrakło graczy nie wiem ,czy było to związane z dzisiejszym dniem i meczem polski z ukrainą, czy po prostu brak czegoś lub nadmiar. Dlatego piszcie swoje opinie na ten temat odnoszące się zmian mających na celu usprawnienia grywalności.
Guzik - 22-03-13, 20:44

Dostałem parę odpowiedzi wcześniej więc tak:
- Teraz jest ciemniej.
- Dodałem mapy zm_
- Ludzie mają mniejszą grawitacje by mogli doskoczyć do różnych wysokich kamp.
- Bronie mają większy KnockBack dzięki czemu ludzie mogą łatwo zepchnąć zombie z kamp.

natsu. - 22-03-13, 20:48

Powód tego fenomenu, jaki dziś mieliśmy przyjemność zobaczyć po godzinie szesnastej spowodowany był całkiem dobrą reklamą z waszej strony oraz samym faktem, że serwer będzie w końcu otwarty. To było głównym mechanizmem, który spowodował, że przeciętny Janek Kowalski pomyślał, ze może wejdzie. Nawet taki Janek, który zazwyczaj na ZM nie gra.

Ale przyszli, pograli i poszli. Co było do przewidzenia, bo większość Janków przyszła zobaczyć jak wygląda serwer i tyle. tak po prostu z ciekawości.
Niektórzy poszli też z drażniących ich powodów, dla mnie były to takie:
- Była zdecydowanie zbyt duża przewaga pomiędzy vipem, a zwykłym graczem - bez vipa gdy nie zdążyłem znaleźć kampy, na której mógłbym zagrzać tyłek w ciągu tych 20 sekund, mogłem być pewien, że zostanę zombie. Ponieważ dobór map był tak niesamowity i tak bardzo przepełniał moje serce ciepłem i radością - już tłumaczę, drabinki i wszelkie skrzynki itp. zbyt wysoko by na nie wskoczyć, bieganie na ziemi to wymóg, chyba, że kogoś uratuje, jak wskoczy na samochód. Oprócz tego zagmatwane mapy, gdzie nie było wiadomo co i jak, setki kamp bez wejścia, transformery jakieś, potrzebna by była współpraca z jakiś ośmiu zombiaków, żeby zrobić wieżyczkę i dorwać go, ale na serwerze tyle zombie nawet nie było.
Na mapach było również za jasno, żadnej grozy, horroru. Ktoś kombinuje, szuka jakiegoś miejsca do schowania się, znalazł niesamowitą kampę, jest do niej wejście, ale ciężkie dla zombiaków, musi się ich dwóch podsadzić żeby wejść, wszystko zapowiada się świetn-a nie, chuj. Przyleciał vip z drugiej strony ze swoim sv_gravity 20 i go ubił. Wtf.
Moim zdaniem serwery z vipem nie mają szans na rozwój. Albo będą zasilane przez krótki czas przez 12 latków, którzy będą chcieli w końcu byc kimś, albo będą puste, bo kto chce grać z typem, który dorwie nas, gdziekolwiek byśmy się nie ukryli?
Serwer również lagował i często były crashe. Rozmawialiśmy na TS3 i można było co parę minut się dosłyszeć pytań "Też macie takie lagi?" "Serwer padł?" "Co jest? Ścięło mi się". Być może to też miało jakiś wpływ na decyzję graczy pod tytułem "Idę stąd".

FD^GoD - 22-03-13, 21:07

Masz w tym trochę racji natsu., mi osobiście również nie podobają się te mapy na których trzeba uciekać, ale już zostały wgrane mapy jak i ciemność. Co ,do vipów mam podobne zdanie jednak taki jest wymóg Delmusia i na to nic nie poradzę. To tak samo jak na bf2 biegają z wszystkimi odznakami i kryją się niewidzialnością z nożami już wiele osób na to zwracało uwagę niektórzy zostali przy tym zdaniu , natomiast reszta poszła na inne serwery. To tak już z tym jest bez vipów nie również możliwości rozwoju serwera w znaczeniu finansowym. Jedyne , co można zrobić to osłabić grawitację dla tej klasy zombie i to by było na tyle już bez zbędnych bzdur. Dzięki tym 12 latkom na bf2 ,czy tam cod mod grają ludzie. Do zombie ma się to trochę inaczej ,bo wielu dzisiaj nie potrafiło nawet zmienić klasy zombie.
natsu. - 22-03-13, 21:13

Zauważ, że kupno odznak to tylko jedna z opcji ich zdobycia, można również grać i dzięki temu je zdobyć. Z vipem jest inaczej, bo nie ma innej opcji jak go kupić. Porównywać VIPa do Odznak można by było wtedy, gdyby dało się je tylko kupić, lub gdyby ewentualnie Podstawowy i Weteran były do nabicia, a reszta do kupienia. Ale nawet takiego shotguna można nabić ręcznie - to jest ten mały, a jednoczesnie ogromny detal, który odróżnia Odznaki od vipa. Kolejną rzeczą jest fakt, że odznaki jednak nie dają aż takich bonusów jak vip. :)
FD^GoD - 22-03-13, 21:25

Eh ,co ja mogę poradzić od tego vipa wolałbym właśnie coś takiego jak na bf2, ale nie wiem czy Delma by się na to zgodził.
nyah - 22-03-13, 21:42

Co do ViP'a to się zgodzę , co ja bym poprawił:
-Więcej broni w menu.
-SupplyBoxy na każdej mapie (Mogę się zająć rozłożeniem tego na mapach)
-Boss Mniej Armora i mniej HP


Co do BF2 to można by dodać system odznak tyle że przerobić go na bardziej ZOMBIAKOWY xD tzn. Zamiast Brąz , Srebro i Złoto za najwięcej zabić dać Czyściciel Zombie , Pogromca Zombie , Zombie Slayer , Odznaki zostawić - dać do menu broni przynajmniej jeden typ każdej broni + Dać wymagania na odznakę w postaci ilości strzelonych hs'ów czy zabić z noża.

PS.: ViP'a też ogarnąć trzeba na prawdę bo jako zombie z dwoma skokami to ludzie na kampach w wysokości za dużych szans nie mają.

iMßa - 22-03-13, 21:49

Jak dla mnie ,serwer mnie na kolana nie powalił (jak gra Polaków dzisiaj), mimo że jest to podobno unikalna paczka CSO. Brakuje też banku AP ,bossa też nie widziałem i nie było się gdzie schowac. Nie rozpisałem się ,ale jak coś sobie przypomne to dodam.
Guzik - 22-03-13, 22:17

Mapy ZM wgrane, będzie gdzie kampić. Boss był, banku AP nie będzie (jeszcze pomyślimy, ale raczej nie), bo doszliśmy do wniosku że to nie ma sensu że na każdej mapie masz już podane na tacy. Lepiej samemu nabić, wtedy jest jakaś chęć by zapracować. A nie wchodzisz i już wszystko gotowe.


SupplyBox będzie na każdej mapie.
HP Alien Color Boss'a zostało zmniejszone do 30.000
PS: Teraz VIP ma 2 skoki tylko na człowieku, na zm już nie.

FD^GoD - 22-03-13, 22:20

nyah, Bronie będą zakupione wkrótce na razie niech się serwer rozkręci. A co do banku ap to się jeszcze zobaczy bo dzięki temu gracze lubią grać.
MeGusta - 23-03-13, 09:20

Guzik przesadziłeś z tą ciemnością, wgl nic nie widać zrób widniej.
iMßa - 23-03-13, 09:21

Cały czas przy zmianie mapy sa crashe i trzeba grac na tej samej.. <facepalm> <facepalm> <facepalm> <facepalm>
natsu. - 23-03-13, 11:21

MeGusta, po to jest ciemno, żebyś używał latarki - po to ona jest. Do tego można kupić flary, w końcu dwie rzeczy mają jakąś przydatność, bo wczoraj póki było jasno to większość graczy (w tym ja XD) ciepali flarami w zombie w nadziei, że może chociaż do tego się przydadzą.

Jeśli naprawdę nic nie widzisz to masz źle skalibrowany monitor albo pada na niego światło słoneczne.. Owszem jest ciemno, ale widać wystarczająco.

nyah - 23-03-13, 15:52

Akurat co do ciemności to jest dobrze... Jak nie wiesz to najmroczniejsze potwory wychodzą właśnie w ciemnościach :D Latarka podkręca klimat... na Silent Hill Modzie była totalna ciemność nie widziałeś nawet mapy tylko tekstury... zapalasz latarkę i idzie do ciebie grubas z tasakiem :D Jeszcze proszę o naprawienie buga z ręką... Wnerwia to zmienianie z lewej ręki na prawą co rundę.
FD^GoD - 25-03-13, 11:38

Nikt z nas nie przypuszczał ,że zakupiony silnik cso mod będzie miał w sobie tyle błędów i stąd te ciągłe crashe. Problem ze zmianą ręki na lewą został już rozwiązany. To jak i problem ciemności przy bosie , teraz na mapach panuje średnia ciemność poza mapą z bosem. Zostały dodane dwie nowe bronie Barlog oraz Cart. Na serwerze działa już bank ap zachowujący je do maksymalnej ilości 500. Dodaliśmy parę itemów do sklepu na razie tylko kilka jak i parę map zombie z dobrymi kampami.
nyah - 25-03-13, 16:13

Ja dodałbym więcej broni typu Skull oraz więcej pistoletów , 3 to trochę za mało , musi być wybór mniej więcej taki jak na Zombie Plague :)
S-E-B-O - 25-03-13, 16:18

No nareszcie coś się zmieniło. <okok> Bo te mapy gdzie prawie nie bwyło kamp to wkurzały. ;)
FD^GoD - 25-03-13, 17:35

nyah, przecież pisałem , że będziemy jeszcze kupować paczkę z broniami z 3 pistolety i może jeszcze 2 bronie szturmowe.
nyah - 27-03-13, 20:28

Właściwie to można by wgrać taką dużą paczkę broni z CSO i zrobić w menu broni podział na SMG( np. Dual HPK) , Shotguny( np. Sawn-Off Shotgun) , Karabiny Szturmowe( np. SCAR) , Karabiny Snajperskie( np. Skull-5), Karabiny Maszynowe(M134-EX).
a potem Wybór pistoletu czyli te co my mamy + nowe jakieś.

Guzik - 27-03-13, 20:34

nyah napisał/a:
Właściwie to można by wgrać taką dużą paczkę broni z CSO i zrobić w menu broni podział na SMG( np. Dual HPK) , Shotguny( np. Sawn-Off Shotgun) , Karabiny Szturmowe( np. SCAR) , Karabiny Snajperskie( np. Skull-5), Karabiny Maszynowe(M134-EX).
a potem Wybór pistoletu czyli te co my mamy + nowe jakieś.


Skończ proszę z marzeniami. Jak na razie szukamy kodu który pozwoli wgrać nam więcej pluginów (teraz już wiesz czemu crashe. Za dużo modeli/dźwięków, silnik HLDS ma możliwość wgrania max. 512..)

FD^GoD - 27-03-13, 20:42

Guzik, Dokładnie przekroczony limit modeli silnika HLDS to nie są żarty przez to mapy nie chcą się wczytać tak jak i pluginy. Na razie trzeba poczekać na podniesienie limitu silnika , pracę nad tym trwają na stronie aliedmoders.
nyah - 28-03-13, 08:29

Właściwie to i tak już połowa map nie działa... :)
FD^GoD - 28-03-13, 16:36

Mapy działają , tylko długo się wczytują , co niektóre, gdyż tak jak wcześniej wspominałem załadowanie sporej ilości modeli na nową mapę przez silnik HLDS trochę zajmuję.
FD^GoD - 30-03-13, 22:04

Nowe mapy zostały wgrane i stopniowo będzie ich coraz więcej.

//Zamykam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group