To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Classic-Zone.pl
U nas poczujesz prawdziwy klimat Counter-Strike'a.

Propozycje - [ZM] Propozycje & Bugi - część 2

Delmus - 01-01-14, 23:06
Temat postu: [ZM] Propozycje & Bugi - część 2
Witam, chcę podsumować to co pisaliście w stworzonym przez Was temacie: http://classic-zone.pl/viewtopic.php?t=14129
Lecz dla porządku od razu zakładam kolejny by było bardziej przejście i też jakby nowy etap prac rozpocząć. Wpierw wspomniana kwestia czemu bez rozgłosu było te otwarcie kilka dni temu. Szczerze to myślałem, że serwer gorzej się zachowa na start, może crashe, więc bugów itp. i nie chciałem by większe grono osób było narażone na takie pierwsze spotkanie z serwerem, ale jak się okazało nie było źle. Z tego powodu też nie był ZM na liście /serwery na COD i BF2+4FUN, to już się zmieniło.

Nowości / Naprawione bugi:
    - Assassin nie świeci się już, kryje się w mroku... :D

    - Ludzie przez siebie mogą przechodzić i prześwitują gdy są obok siebie

    - Zmieniono trochę wartości: HP i speed w klasach, długość i moc flary, dmg granatnika i jeszcze w innych rzeczach, o których pisaliście. Jak coś jeszcze chcielibyście zmienić to przed napisanie sprawdźcie czy faktycznie jest tak jak ostatnio widzieliście.

    - Dodano LaserMiny z menu pod komendą /lm , pod trójką jest autobindowanie na klawisz I i O: planotwanie/zdejmowanie lasermin. Pod dwójką instrukcja bindowania, a pod jedynką kupowanie.

    - Tak się prezentuje obecna lista map:
    (przedtem były mieszane z ESL, bo wcześniej była taka propozycja i nie wydawała się głupia, bo niedawno na chwilowym otwarciu serwera miło się grało, ale teraz byliście zdecydowani na zm_*** )

      zm_ojciec
      zm_poland
      zm_westwood
      zm_vip_pyramids
      zm_vendetta
      zm_max_payne
      zm_ice_attack3
      zm_dusts
      zm_cris
      zm_aztec_kamp
      zm_effect
      zm_fun_world_2
      zm_caca
      zm_ice_attack
      zm_poison2
      zm_energy_neon
      zm_dust_winter


Jeszcze to w roli wyjaśnienia:
    - "Brak obrażeń u zombie przy zamrożeniu ich lodowym granatem" - To jest moje umyślne działanie, nie bug. Jak gram z tą opcją to jest dla mnie taki moment na głęboki wdech, przeładowanie i dalej sieczka. Też ukłon w stronę zombie, by nie były nieustannie sponiewierane. Mam nadzieję, że macie podobne odczucia lub będziecie mieli :D .

    - "Brak odpychania przy zadawaniu obrażeń klasie zombie mumia " - Mumia niczym takim się nie wyróżnia. Być może była ona pierwszym zombie lub trwała "Furia Zombie" - wtedy odrzutu prawie brak.


Propozycje i zmiany:
Które będą najprawdopodobniej wdrożone
    - Klasa VIP zombie (Reszta już jest: http://sklep.classic-zone.pl/#przywileje_vipa )

    - Przekazywanie AP

    - Coś więcej do Extra Items wpadnie.

    - Prosty system leveli, bez żadnych stron A4 opisu.

    - Muzyczki w trakcie trwania rundy (niekoniecznie)

    - Tryby granatów (niekoniecznie)

    - Mapy jak fajne zaproponujecie

    - Muzyki na roundsound wypadałoby dołożyć, proponujcie proszę, lecz w tym samym klimacie co obecne.


Które się najprawdopodobniej nie pojawią:

    - Misje

    - Bossy (Alien, Oberon itp.)

    - Klasy (a przynajmniej nie tyle ile piszecie i nie tak złożone)


To chyba tyle, tematy które poruszyłem ja i Wy proszę dalej nie ciągnąć, jeśli nie ma takiej potrzeby.
Serwer nie wstyd już pokazać, więc swoimi sposobami jutro koło południa dam lekki rozgłos by pozyskać graczy. Was też proszę byście powiedzieli swoim znajomkom i sami też grywali mniej lub więcej, póki serwer nie pozyska stałych adoratorów :D . Dziękuję za zainteresowanie tematem i propozycje, o które dalej proszę, lecz tylko przemyślane ;) .

nyah - 02-01-14, 16:12

Moje propozycje itemów:
http://amxx.pl/topic/62639-ion-cannon/ - Ion Cannon - Nadajnik który jest celem potężnego promienia w satelicie , niszczy wszystko w ustalonym zasięgu - Koszt od 100 do 150 AP.
http://amxx.pl/topic/91717-infection-storm/ - Infection Storm - Burza zsyłająca na ziemię kilka piorunów które po trafieniu mogą zarazić człowieka - Koszt 50 AP
http://amxx.pl/topic/27203-antidote-laser/ - Antidote Laser - Laser dzięki któremu można jednym celnym strzałem zamienić Zombie spowrotem w człowieka(ilość strzałów można ustawić) - Koszt 30 AP
http://amxx.pl/topic/1716...nitrogen-galil/ - Nitrogen Galil - Galil który zamraża zombie gdy go trafisz - Koszt tak jak podano 40 AP

Chyba tyle na razie z mojej strony :)

abuhazaa - 02-01-14, 20:28

OO to ja mam cos do sklepu humanka:
Legendarna Pip bomba. Po rzuceniu przyciąga zm do siebie zadaje ok 700 hp ( chyba) koszt 15 ap.
Electro Mp5- zwykla mp5 z elektrycznym kopem ( kiedyś już było na serwerze)

nyah - 02-01-14, 21:43

Po 1. Pipe Bomba* - Rurobomba :) Legendarna owszem , bo był to item z Left4Dead2 który ultradźwiękami przyciągał hordę zombie :D odwzorowany z tej gry do CS 1.6 działa tak samo :D
Po 2. Elektro MP5 może być ale podaj linki ^^
Po 3. Ile to miałoby kosztować?

FD^GoD - 03-01-14, 19:35

I co z tym granatnikiem, bo ciągle zabija przy szalonym zombie czasami? I jak dla mnie to lepsze byłoby, aby to hp przy zamrażaniu zombiego było zabierane tak było kiedyś i nikt nie narzekał. Jeszcze zapomniałeś Delmuś o tych skrzynkach, co wypadałyby po jakimś czasie w danych częściach mapy z różnymi broniami i ekwipunkiem.
FabeK - 03-01-14, 21:23

możecie jeszcze wgrać takie mapy
-zm_inferno
-zm_happycamp
-zm_desert

nyah - 03-01-14, 23:08

Jakieś linki do tych mapek?
FD^GoD - 03-01-14, 23:18

FabeK napisał/a:
możecie jeszcze wgrać takie mapy
-zm_inferno
-zm_happycamp
-zm_desert



zm_inferno odpada na zombie plague nawet na samym cso było ciężko pomimo takiego arsenału. Zostaje tylko zm_desert i zm_happycamp myślę, że te dwie się nadadzą na pewno zm_happycamp tutaj link http://www.google.pl/url?...58187178,d.Yms,
zm_desert: http://css.gamebanana.com/maps/63230,
zm_inferno: http://maps.cs-bg.info/maps/cs/596/

nyah - 04-01-14, 11:04

Skoro zm_inferno odpada to po co link dałeś?:D
FD^GoD - 04-01-14, 11:58

nyah, że tak napisałem to nie znaczy, że innym ma się nie podobać i może lubią uciekać na mapie bez dobrych kamp ;p .
abuhazaa - 04-01-14, 13:13

Kolejną moją propozycją jest Tz. Pomoc od Boga czyli:
Jeśli zostanie 1 human i zostanie 20 sek do końca rundy dostaje pomoc od Boga w formie nieskończoności ammo podkreślam to też dlatego ponieważ gdy jest 20 sek do końca zombi dostaje furii czyli jest nie odpychalne i trudno się trochę przebić jak zostałeś sam a idzie 5 zm z furią...

FD^GoD - 04-01-14, 19:20

abuhazaa, Również się z tobą zgadzam przydałoby się albo lekko zwiększone dmg albo unlimited ammo, czy tam jakaś inna broń na czas trwania tej furii.
FabeK - 05-01-14, 11:59

Jestem za :P
FD^GoD - 05-01-14, 14:22

Na zombie strasznie denerwuje żółty napis na dole hud, bo jest strasznie nisko i słabo widoczny. Proponowałbym podnieść go nieco wyżej i zmienić kolor na biały lub zielony. Chodzi mi dokładnie o ten hud, który pokazuje armor, hp, ap itp.
nyah - 05-01-14, 15:16

Co do hud to się zgadzam , najlepiej dać zwykły biały kolor. Co do furii , to są też inne wyjścia:
1. Usunąć furie zombie
2. Osłabić furie zombie i nie dodawać nic dla ludzi(usunąć brak odrzutu np.)
3. W 20 sekund mało zombie zrobi więc lepiej dać dłuższy czas i tak jak mówiono wyżej , dla ludzi dać Nieskończoną amunicje , 1.25x większe DMG i zwiększona szybkość ;D

abuhazaa - 05-01-14, 16:48

Bezlik spokojnie starczy nie trzeba większego dmg bo np. siedzi sobie koleś w kampie i ma auto lame i co bedzie napierdzielał jak oszalały i tak jak mówiłem pozostańmy tylko przy bezliku.
nyah - 05-01-14, 17:00

Bezlik to masz na CoD'zie :P tu mamy Nieskończoną Amunicje ! xD
FD^GoD - 05-01-14, 19:40

Furia jest fajnym elementem na zombie tylko wymaga właśnie tej drobnej poprawki i będzie już wówczas wszystko ok. Może zamiast unlimited ammo dodać po prostu tą lepszą broń podczas trwania furii. Od siebie proponowałbym również jakieś noże do dodania pod komendę /knife trochę by to mogło urozmaicić rozgrywkę, aby po długim czasie gry nie nudził się jeden i ten sam nóż w rękach.
nyah - 05-01-14, 22:17

Odradzam z tą lepszą bronią , każdy kto przetrwa będzie ją miał na następną rundę - Armageddon. Co do noży to ciekawy pomysł , można by dodać za 15 AP Baseballa który ma większe DMG i odpycha zombie przy uderzeniu :D
abuhazaa - 06-01-14, 09:37

Walić jakiegoś Baseballa za więcej ap dać piłę łańcuchową. A zestaw noży po prostu dać do wyboru.
Gruszka - 06-01-14, 10:59

Przepraszam, że tu pisze ale może mi ktoś podać nazwy modeli zombie - bo widze tylko ręce :P
abuhazaa - 06-01-14, 14:11

Kurcze tak myślałem i myślałem czego tu brakuje vipowi bo jakoś tak i się domyśliłem dla vipa brakuje +30% zadawanego dmg. Moim zdaniem to powinno być zamiast Ethereal dla survivor.

EWENTUALNIE survivor powinien mieć Miniguna zamiast Ethereal.

nyah - 06-01-14, 14:38

Błędy/Poprawki:

-Survivor kiedy jest atakowany przez zombie ma spowolnienie , jak się nie myle to Pain Shocka... proszę to wyłączyć bo survek nie może kampić w tym trybie i nie ma szans.
-Survivor w przypadku ViP'a może mieć Ethereal , jeśli przeżyje to ta broń mu zostaję , Proszę to zmienić lub usunać z wyboru.

budyniowy - 06-01-14, 14:51

Fajnie by było gdyby do sklepu został dodany norecoil to przydaje się przy lm'ach bo często samemu można zniszczyc lm'a i jest trochę słabo
FD^GoD - 06-01-14, 19:40

Znowu jeżeli chodzi o Nemezisa to również jest za bardzo zatrzymywany przez naboje proponowałbym trochę to zmniejszyć, bo nawet przy małej ilości graczy jest go łatwo zniszczyć.
nyah - 10-01-14, 22:13

w Assassinie również lepiej było gdy panowały egipskie ciemności zamiast tej mgły , miał większe szanse...
FabeK - 12-01-14, 13:10

Jeszcze można byłoby dodać, że jak zginiesz (zoombie) daje ci 3-5 ap.
FD^GoD - 12-01-14, 16:40

FabeK napisał/a:
Jeszcze można byłoby dodać, że jak zginiesz (zoombie) daje ci 3-5 ap.

No i może frytki do tego :D . Wystarczy zwiększyć ilość dodawanego ap przy zadawanych obrażenich zombies.

nyah - 12-01-14, 17:12

A ja bym nie ruszał... grałem krótko i już mam full ap i rozdaje pod koniec map nadmiar nowym graczom , zwiększył bym limit do 500+
abuhazaa - 13-01-14, 14:40

Do 400 i było by git malinka <okok>
kuba123214 - 16-01-14, 17:18

Ja to się za bardzo nie znam ale dodał bym dokupywanie HP
-dla zombie 500, 1000 za określoną ilość AP
-dla humanów 50, 100 za określoną ilość AP
Oczywiście możliwe by to było tylko na zwykłej rundzie, tj. niedozwolone na Assainie, Nemessisie, Sniper modzie itd.

FabeK - 19-01-14, 13:31

To byłoby dobre ;P
nyah - 19-01-14, 13:37

No trochę tego że tak powiem się nazbierało:

Sklep:
-Zwiększyć cenę przedmiotu Szalony Zombie z obecnej ceny do 25 lub ograniczyć użycie na rundę( Jest nadużywane nawet do 5 razy przez 1 osobę).
-Dodać dla Zombie HP do kupienia , proponuję 500 HP za cenę 10 AP ponieważ 1000 HP to zdecydowanie za dużo. można też dać 1000 HP ale ograniczyć do 2 razy na rundę.
-Dodać dla Ludzi przedmiot No-Recoil i kupowanie 50 HP 2 razy na rundę.
-Zaokrąglić cenę Laserminy do 10 AP


Rozgrywka:
-Zwiększyć wytrzymałość Laserminy , obecnie jest na 3-4 uderzenia z PPM , proponuje dać co najmniej 6.
-Wyłączyć Painshock( Spowolnienie przy obrażeniach ) Survivorowi oraz Zmniejszyć tego Painshocka o połowę w przypadku Nemesisa.
-Poprawić bronie które można nabyć w sklepie dla ludzi. Chodzi mi tutaj o sprawę o której dowiedziałem się od budynia , konkretnie to po nabyciu takiej broni ze sklepu gdy atakujemy Zombie AP nabija się bardzo wolno.


Ogólnie to tyle z mojej strony , proszę o jak najszybsze działanie w związku z tą sprawą gdyż te błędy są jednymi z kilku powodów pustek na serwerze. Prosiłbym również rozpatrzyć pozytywnie przynajmniej część propozycji dodanych przez osoby wyżej.

Dziękuje i Pozdrawiam. :] :] :]

abuhazaa - 19-01-14, 13:58

To ja jeszcze coś powiem:
1. Gdy się kupuje bazooke to podmienia się ona za broń główną a nie za nóż proszę to naprawić.

nyah - 20-01-14, 20:56

Nóż też jest potrzebny , jeśli już to niech ta Bazooka jest koło naszego Primary Weapon(M4 , AK itp. ) jako drugi Primary.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group