Sprawy Ogólne - Zombie CSO
Guzik - 15-05-13, 08:27 Temat postu: Zombie CSO
Witam, dało się zauważyć że paczka Vivy tylko przysporzyła nam kłopotów. Graczy ubywa, adminom nawet nie chcę się pilnować serwera (nie ochrzaniam ich, bo samemu nie chce mi się wchodzić na zm), spowodowane jest to licznymi bugami na serwerze. Zaczęliśmy mieć dość tych bugów i postanowiłem z FD zrobić coś samemu (w końcu naszą rolą jest by próbować ratować zm), to będzie paczka już bardziej przypominająca CSO. Nie będzie tam zadowalającego Alien Bossa i innych fajnych pluginów, ale będzie fajny klimat i sądzę że ludziom się spodoba. Postaram się teraz zamieścić mały opis.
Ogólnie:
- Niektóre klasy mają swoje własne dźwięki bólu i śmierci (Bólu - dźwięk który wydają gdy otrzymają obrażenia, śmierci - dźwięk który wydają gdy umierają). Niektóre dlatego że do reszty niestety nie ma własnych dźwięków i są 2 typowe z CSO.
- Każda klasa ma swój model łapek z bombą + u każdej działają dźwięki wyjmowania, rzucania bomby.
- Na serwerze jest system ewolucji który co jedno zabicie zombie zmniejsza nam recoil + zwiększa dmg. U zombie jest podobnie ale tylko w HP. Na serwerze jest UltimateSounds (headshot itp.) + napisy w HUD.
- Odliczanie do infekcji.
- Klimatyczne dźwięki infekcji z CSO.
- Menu jest przerobione, są tylko 4 punkty:
Klasy Zombie - żeby wybrać klasę zombie.
Kup broń - jakby ktoś zapomniał wybrać broni.
Dołącz do spectator - dołącza się do spectator.
Admin menu - menu admina.
- Wszystkie mody niemile widziane w CSO zostały wyłączone (to już nie zp, nie zobaczycie tutaj nemesisa, survivora itp.)
- Sklep też został wyłączony, tak jak w typowym CSO w cs 1.6.
- SupplyBox - tylko w nich będzie można znaleźć bronie, bronie będą wyczepiste jak dla mnie.
- Napalm Nade i Frost Nade zostały zamienione na HE i Flash (mały problem z HE ale podejrzewam że uda nam się go naprawić).
- MAPY - tutaj nie będzie map z kampami, będą mapy klimatyczne (jak wszystko) do CSO, i będzie trzeba umieść znaleźć dobrą kampe i nauczyć się grać na takich mapach.
2. Klasy Zombie:
1. Normal Zombie - [G]Sprint (szybki bieg)
2. Light Zombie - [G]Invisible (niewidzialność)
3. Voodoo Zombie - [G]Heal (ulecza siebie i innych zombie o 2000 hp)
4. Heavy Zombie - [G]Trap (pułapka na ludzi)
5. Psycho Zombie - [G]Smoke (dym)
6. Deimos - [G]Drop Human Weapon (wyrzuca ludziom broń)
7. Banshee - [G]Bats (nietoperze przyciągające ludzi)
3. Bronie w SupplyBox:
XM8 Basic
K1ASE
SVD
MP7A1
Leader F2000
Skull-5
Watergun
Rock Guitar
M200
VSK-94
Salamander
4. KnifesMenu (FAZA TESTOWA):
(Zaznaczam że jest to faza testowa, na razie nie zauważono bugów, może ich nie ma. )
1. Axe
2. Strong
3. Combat
4. Hammer
To nie wszystko, będzie jeszcze dość dużo rzeczy, ale na razie ich nie zrobiliśmy więc nie chcę pisać że coś działa a potem okaże się że jednak nie działa.
Dziki Dzikson - 15-05-13, 10:38
No i to mi się podoba . Myślę, że będzie to "unikatowy" ZM i będzie on codziennie full . A co do mapek to z wielką chęcią mogę coś wykrzesać.
Needy :D - 15-05-13, 13:47
Guzik fajny pomysł wszyscy z COD-MOD by się przenieśli na ten serwer SUPER.
Guzik - 15-05-13, 13:56
Snipe, wolałbym żeby grali na wszystkich serwerach. Oba serwery będą super, zm gdy go skończymy a COD po resecie.
nyah - 15-05-13, 14:04
Nie ma Banshee i Stampera(Chyba że to ten Heavy Zombie) ! XD
A co do moda to super , w końcu zobaczycie co to jest prawdziwy CSO i prawdziwy Survival.
Chciałbym jeszcze jak możesz ujrzeć listę broni dostępnych dla ludzi
Guzik - 15-05-13, 14:15
Pisałem że nie skończyłem wszystkiego. Stamper i Banshee wgram na 100% ale jeszcze tego nie zrobiłem.
Co do broni to niektóre będą może i nie znane ale są one w CSO i dlatego je wgrywam. Wymienię kilka z pamięci:
Dual Deagle / Dual NightHawk nie wiem jaka nazwa jest prawdziwa, Milkor M32 MGL, M134ex, Skull-1, Cart Red, Salamander, postaram się M79, Double Barrel, Guitar, XM8, WaterGun, SCAR, F2000, CV-47 (ak long) itp..
abuhazaa - 15-05-13, 14:37
Szkoda mi aliena i tych broni z tej paczki Vivy już zdążyłem się przyzwyczaić ale cóż trzeba brnąć dalej ku lepszemu.
nyah - 15-05-13, 16:17
Po długim czasie męczenie cię mógłbyś dodać VSK-94
Co do broni to mam zastrzeżenia co do M79 i Milkor ( Za mocne)
FD^GoD - 16-05-13, 12:45
Eh trochę jak teraz pomyślę to mam taką obawę, że brak sklepu będzie równy brakiem graczy na serwerze, albo ciągłym płaczem:D No i jak dla mnie za mało tych klas zombie powinno być 10.
nyah - 16-05-13, 16:21
Bez sklepu też da się grać... Poza tym Supply Box rekompensuję nam brak sklep bo można tam będzie znaleść ciekawe bronie + ciekawe itemki
FD^GoD - 16-05-13, 16:29
nyah, komu będzie chciało się biegać po mapie , oni woleliby sklep , bank ap , rangi jakieś, i kampy jakieś porządne , gdzie można by było podłożyć minki.
Guzik - 16-05-13, 17:07
To my chyba robimy CSO a nie ZP..
Poza tym, nie spodoba im się to trudno, mam nadzieję że przyjdą nowi.
nyah - 16-05-13, 17:28
Połowa CSO jest takiego typu co robi guzik i graczy mają...
FD^GoD - 16-05-13, 17:31
nyah, ty najpierw kup Steam, a później bierz się za psychologię graczy , bo dobrze wiem jak będzie...
nyah - 16-05-13, 17:37
Widać , to nie od Steama zależy akurat :P
FD^GoD - 16-05-13, 20:50
Nie wiem dla mnie najważniejsze to to żeby w końcu ktoś zaczął grac na tym serwerze, bo jak ja nie zaglądałem ostatnio na serwer z guzikiem to nikogo nie ma. Jak tylko wejdziemy pojawia się te 5 osób ,ale to za mało. Bez graczy nici z tego będą.
Guzik - 17-05-13, 19:27
Aktualizacja, w paczce znajdzie się też KnifesMenu (więcej info w głównym poście).
nyah - 17-05-13, 19:39
Guzik wypisz mi jakie te noże tam się znajdą a ja ci powiem wtedy jakie obrażenia dla jakiego noża dać
Guzik - 17-05-13, 19:44
Axe
Nata Knife (Strong)
Combat
Hammer (chyba zmienie, bo nie ma ustawiania szybkości i dziwnie to wygląda jak się z niego bije).
nyah - 17-05-13, 20:28
W Nawiasach podałem rekompensaty za mniejsze DMG z Tych broni.
Axe - 300 DMG(Zwiększona szybkość gracza z 250 do 265)
Nata Knife - 450 DMG
Combat - 250 DMG(Nie słychać kroków)
Hammer - 400 DMG
Guzik - 17-05-13, 21:20
To jest knifesmenu a nie perki z coda.
DMG ustawia się w typie "2.0" "4.0" itp.
W każdym nożu mam możliwość ustawienia: Grawitacje, Szybkość, Damage i Knockback.
nyah - 20-05-13, 20:11
Guzik napisał/a: | To jest knifesmenu a nie perki z coda.
DMG ustawia się w typie "2.0" "4.0" itp.
W każdym nożu mam możliwość ustawienia: Grawitacje, Szybkość, Damage i Knockback. |
Axe - DMG: 2.0 SPD: 250 GRV: 850 KB: 15 %
Combat - DMG: 1.5 SPD: 270 GRV: 800 KB: 25 %
Nata Knife - DMG: 1.2 SPD: 250 GRV: 700 KB: 35 %
Hammer - DMG: 2.5 SPD: 240 GRV: 850 KB: 75 %
|
|
|