Gry - Guild Wars 2 - Podstawowe Informacje
Majin Buu - 01-09-12, 00:12 Temat postu: Guild Wars 2 - Podstawowe Informacje
Guild Wars 2 to gra MMO, która nie wymaga uiszczania comiesięcznego abonamentu. Twórcy przygotowali wielki, otwarty świat fantasy Tyria, który – wspólnie z tysiącami innych użytkowników – przemierzamy wedle własnego uznania, wykonując zadania związane z głównym wątkiem fabularnym, misje poboczne bądź też walcząc z innymi użytkownikami w specjalnym trybie PvP.
Rasy
Człowiek • Charr • Asura • Sylvari • Norn
Profesje
Wojownik • Strażnik • Łowca • Inżynier • Złodziej
Nekromanta • Mesmer • Elementalista
Rzemiosło
Zbrojmistrz • Płatnerz • Kucharz • Jubiler
Krawiec • Łowczy • Artefaktor • Rymarz
Miasta
Divinity’s Reach • Czarna Cytadela
Rata Sum • Gaj • Hoelbrak • Lwie Wrota
Kontynenty
Kintaj • Elona • Tyria
Krainy
Kryta • Askalon • Orr
Rasy :
Asura
Alchemagiczni wynalazcy być może są niskiego wzrostu, są jednak intelektualnymi gigantami. Wśród asurów, ten, który przetrwa jest nie silny, a sprytniejszy. Przedstawiciele innych ras wierzą, że powinni rządzić z racji swej mocy i siły, ale zwodzą samych siebie. W odpowiednim czasie wszyscy będą służyć asurom.
Popielec
Rasa popielców została wykuta w bezlitosnym tyglu wojny. To wiedzą wszscy. Wojna określa ich, a dążenie do panowania pcha ciągle naprzód. Słaby i głupi nie mają miejsca wśród popielców. Zwycięstwo jest najistotniejsze i musi zostać osiągnięte bez względu na środki i za wszelką cenę.
Człowiek
Ludzie utracili swoją ojczyznę, ich bezpieczeństwa oraz dawną świetność. Nawet ich bogowie się wycofali. A jednak, duch ludzki pozostaje niezachwiany. Ci dzielni obrońcy Kryty nadal walczą z całej siły.
Norn
Rasa myśliwych poniosła wielką klęskę, gdy Lodowy Smok wygnał ich z zimnej ojczyzny. Mimo to nie oddali straconej bitwy – jakkolwiek wyniszczenie tłumi ich entuzjazm do życia i polowań. Wiedzą, że tylko ostateczny zwycięzca osiąga legendarne nagrody.
Sylvari
Sylvari nie rodzą się. Budzą się pod Bladodrzewem z wiedzą uzyskaną w Śnie. Te szlachetne istoty podróżują szukając przygód i wyzwań. Walczą, aby zrównoważyć ciekawość z obowiązkiem, zapał z rycerskością i wojowniczość z honorem. Magia i tajemnice splatając się kształtują przyszłość tej rasy, która pojawiła się tak niedawno.
Klasy/Profesje Postaci :
Strażnik
Strażnicy specjalizują się w magii ochronnej i defensywnej. Głębokie poczucie lojalności wobec swoich sojuszników napędza ich pasję i moc. Przeciwko wrogom doskonale posługują się wieloma rodzajami broni.
Wojownik
Wojownicy są mistrzami walki. Polegają na szybkości, sile, wytrzymałości i swych ciężkich zbrojach. Są uniwersalni w walce i korzystają z możliwości tak ofensywnych, jak i defensywnych. Inspirują sojuszników i demoralizują wrogów.
Awanturnicy
Awanturnicy noszą średnie zbroje.
Inżynier
Inżynierowie są technologicznymi i alchemicznymi mistrzami. Wykorzystują oni wieżyczki, granaty, eliksiry i wiele innych wspaniałych urządzeń i mikstur, by pokonać wrogów.
Łowca
Łowcy to biegli łucznicy. Opierają się na bystrym oku, pewnej ręce i mocy natury, by dopaść swe cele. Ich lojalne zwierzęta, które łowcy oswajają i szkolą, rozpraszają przeciwników, by łowca mógł uderzyć bezpiecznie z daleka.
Złodziej
Złodzieje biegli w sztuce skradania. Wykorzystują zaskoczenie i cień, by dostać się blisko swych wrogów i są śmiertelnie niebezpieczni w walce jeden na jednego. Posiadają umiejętność zakładania pułapek i pojawiania sie w najbardziej niespodziewanych miejscach.
Uczeni
Uczeni mogą nosić lekką zbroję.
Elementalista
Elementaliści wykorzystują naturalne siły Tyrii. Ich moce niszczenia pochodzą z wykorzystania z czterech żywiołów tworzących świat. Zaklinają powietrze, ogień, ziemię, lub wodę by pokonać wrogów.
Mesmer
Mesmerowie są mistrzami mirażu. Władają magią mentalną, która zaskakuje, kontroluje lub budzi emocje w ich wrogach. Machnięciem dłoni mogą zniszczyć swoje iluzje, by przysporzyć jeszcze większych efektów specjalnych.
Nekromanta
Nekromanci są mistrzami mrocznych sztuk. Przyzywają martwych by dla nich walczyli, kanalizują energię krwi i wydzierają dusze swoich wrogów. Nekromanci czerpią siły życiowe i wykorzystują je do wzmocnienia lub leczenia siebie i innych.
Źródło : guildwars2.com.pl
|
|
|