To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Classic-Zone.pl
U nas poczujesz prawdziwy klimat Counter-Strike'a.

Propozycje - Zombie 4 Darkness [CSO] propozycja zmiany moda

abuhazaa - 08-06-14, 13:21
Temat postu: Zombie 4 Darkness [CSO] propozycja zmiany moda
Witam
Od dłuższego czasu jak każdy wie zombie mod stoi pusty. Była reklama na wiaderku nic, było wielkie reklamowanie i nadal pusto. Chciałbym temu zaradzić i proponuje wgrać całkiem nowego zombie moda tutaj zamieszczę cały opis ( trochę tego będzie ale myślę że warto :D )

Jak będzie wyglądać rozgrywka

1. Będzie to 3 minutowa runda z czego 2/3 rundy to dzień a reszta to noc.

a) Dzień będzie trwał od początku rundy aż do 1 minuty 50 sek potem nastąpi noc i będzie trwał do 50 sekundy rundy czasami 40 sek.

b) W dzień ludzie będą mocniejsi i zombi będą umierać. W 2 części dnia czyli po przetrwaniu nocy zaraz po rozjaśnieniu się słońca zombi będą na 5 sekund wolno chodzić ( można powiedzieć że oślepi ich blask słońca :D ) i ludzie otrzymają pełny zapas amunicji do każdej swojej broni.

c) Kiedy wybije 1 minuta 50 sek czasu rundy następuje noc podczas nocy zombi szybciej regeneruje się hp i jest nieśmiertelne. Nieśmiertelność polega na tym że po spadku hp zombie do 1 hp zombie zasypia w miejscu i czeka 5 sekund aż będzie gotowe znowu do walki.

Pasek zdolności i moc

1. Chodzi tu oto że zombie jak i ludzie mają swój pasek który po naładowaniu daje różne zdolności i moce. Pasek ładuje się sam w przypadku dnia szybciej u ludzi w przypadku nocy
szybciej u zombie.

a) Jeśli pasek człowieka się naładuje będzie miał zdolność pod przyciskiem T ta zdolność to
tryb koncentracji będzie polegała na tym że człowiek po uaktywnieniu jej będzie miał no recoil i większe dmg.

b) W przypadku zombie jeśli pasek się naładuje będzie miał dość ciekawe zdolności ale to niżej.

Klasy zombie i ich zdolności

1. Regular zombie

a) Pierwsza zdolność jaką posiada regular zombie jest wchodzenie po ścianach ( PPM)
każde jedne machnięcie ręką dzięki którym wejdziemy po ścianie spowoduje zabranie 10 % naszego paska czyli przy pełnym naładowaniu możemy wejść na jakiś hard dach :D

b) Druga umiejętność jest taka że po naciśnięciu 2 razy "W" jest wstanie szybciej biec przez
pewien czas tu tak samo odpowiada pasek zdolności. Minusem jest to że jeśli szybciej biegniemy przyjmujemy większe dmg na siebie.

2. Light Zombie

a) Pierwszą zdolnością Light zombie jest bardzo wysoki i daleki skok który pomaga dostać się na wysokie balkony, dachy, mosty. Aktywacja przyciskiem PPM. Zużycie paska mocy na jeden skok to 60 %.

b) Druga umiejętność tej klasy jest niewidzialność aktywujemy ją klikając 2 razy "W" z tego co pamiętam zużywa 7 % mocy paska na sekundę. Już nie pamiętam ale jakoś tak było :D

3. Heavy zombie

a) Pierwsza jego zdolność jest niski skok w górę a następnie z ogromną mocą spada na ziemie odrzucając od siebie pobliskich ludzi, standardowo przycisk [PPM]. Przydatne do zrzucania ludzi z dachów podestów i rozbijania grup ludzi. Aha tutaj też nie pamiętam ale ileś tam zużywa mocy :D

b) Druga zdolność jest taka "bariera" która chroni częściowo od dmg. Po prostu ma zmniejszone zadawane dmg. Tutaj klikamy 2 razy "W" aby aktywować moc. Tu też nie pamiętam ile paska mocy zabiera na sekundę :D

Broń i inne dla ludzi

To może zacznę od ekwipunku:

Broń główna:
Tutaj nastąpi szereg zmian niż w zombie plague na pewno będą podstawowe bronie ale
najprawdopodobniej wystąpi też:

1. Jansu-7
2. Chainsaw
3. Plasmagun
4. Barlog 11
5. Skull 5
6. M95
7. Gatling
8. Janus 5
9. Cannon
10. Sfsniper
11. Speargun
Dalej z głównych nie mogę przeczytać bo jakieś dziwne nazwy w tych plikach :D

Pistolety:
1. Barlog-1
2. Dual infinity [ Nie wiem czy sama wersja czy razem z finałowa]
3. Waterpistol

Noże:
1. Skull axe
2. Dual katanad
3. Dragon sword

Granaty:
He - zwykłe he
Flash - tutaj działa to tak że jak rzucimy flash on odpycha pobliskie zombie
Smoke - Tutaj nie wiem jakie on ma działanie

Zdolność:
Human będąc blisko zombiaka może go kopnąć przyciskiem "E" spowoduje to dalekie odepchniecie zombiaka.

Inne

- Dźwięki zostały wymienione na te z zombie darkness.
- System dmg u ludzi czyli jak zadajesz obrażenia dla zombie to twoje dmg wzrasta
- Mapki będą tylko z cso czyli nie będzie kampienia w kwadratowej kampie ( wyjątek cs_assault

Myślę że to wszystko liczę na waszą wypowiedz :)

PS. Mam tą paczkę na kompie więc gdy delma się zgodzi po prostu mu ją dam lub dam link więc bez zbędnych pytań czy masz paczkę :)

TiGeR - 08-06-14, 14:25

Nom ten mod zapowiada się ciekawie :D jestem za wgraniem go
-_-.Tiesto.-_- - 08-06-14, 14:36

No ba że tak ;)
budyniowy - 08-06-14, 14:57

ZM i tak świeci pustkami więc czemu by nie spróbować? Oglądałem to na yt i zapowiada się dobrze :)
abuhazaa - 08-06-14, 19:13

http://www.youtube.com/watch?v=2AdlsV6SvTw
W tym linku jest pokazane jak wygląda ten mod oczywiście twórcą jest Dias Pendrago

Netia - 08-06-14, 20:42

Przyznam że fajne :)
Taka Sytuacja.^^ - 09-06-14, 08:31

i tak zombiak pusty paczka zajebista :P
MONTE - 09-06-14, 09:57

no paczka jest zajebista nie ma na co czekać ;)
Taka Sytuacja.^^ - 10-06-14, 14:56

w temacie pojawi sie potem ip serwera na ktorym testujemy paczke i delmus bedziesz mial pewnosc ze dziala all albo bedziesz wiedzial co nie dziala
TarQeN - 10-06-14, 18:28

bardzo ładnie o.0 jestem pod wrażeniem
abuhazaa - 12-06-14, 13:38

Ok mam wyniki z pierwszego testowania paczki są takie. Podzielę to na co nie działa i działa :D

Działa:

- Bronie główne ( janus, barlog itp)
- Dźwięki z zombie darkeness
- Modele i zdolności zombie

Nie działa:

- Tutaj jest tak że cała wklejona paczka nie działa powód brak sma więc tak jakby podstawy nie ma reszta działa :D

Ale ogólnie byłem przygotowany na taką sytuacje :D i mam pewien pomysł.

Nasz obecny zombie plague przerobimy na zombie darkeness. Będzie to wyglądało tak.

-Wyłączy się sklep całkowicie.

-Obecne granaty zamieni się na te podstawowe z cso czyli He flash i smoke

-Doda się broń z paczki Darkeness

-Doda się zombie z paczki i dźwięki też z paczki

Oczywiście ostateczny głos do delmy należy a z mojej strony to tyle ;)

Taka Sytuacja.^^ - 12-06-14, 14:39

a mowilem ze plugi nie beda dzialac bez sma xD
abuhazaa - 13-06-14, 13:59

Cała nie ale broń dźwięki i modele działają można zp przerobić na zombie darkeness :)
h0w?! - 13-06-14, 22:12

TiGeR napisał/a:
Nom ten mod zapowiada się ciekawie :D jestem za wgraniem go


Ja jestem tego samego zdania co TiGeR ;)

abuhazaa - 26-06-14, 13:37

Hmmm dziś pytałem Diasa ile kosztuje jego cała paczka z sma i pomocą w razie komplikacji wszystko to za niewielką cenę 32 $... chyba już lepiej samemu po części poskładać własnego moda.
Guzik - 29-06-14, 14:57

Bardzo ciekawe, i ja bym się skusił zagrać na takim modzie. ^^ Dla mnie to zbytnio się niczym nie różni od innych, jedyne co mnie tak kręci w tym to ten kopniak.. To jest to co ożywi niektóre aspekty gry na zm. :>


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group