Propozycje - Propozycje pluginów.
iMßa - 18-06-12, 14:41 Temat postu: Propozycje pluginów. Tu wpisujemy propozycje pluginów.
iMßa - 06-07-12, 10:25
http://amxx.pl/topic/49906-vip-plugin-34/
CO WY NA TO?:>
Kawior - 06-07-12, 12:16
Bardzo dobry plugin sam go uzywalem kiedy mialem serwer ty7lko trzeba wylaczyc to menu broni bo np. na aim_crazyjump wybierze sobie krowe+deagle i juz nikt nie ma szans
proponuje dodaćten plugin http://amxx.pl/topic/11477-colored-smokenades/
sa to kolorowe smoke mialem to na swoim bf2 gracza sie bardzo podobalo
`LoLeQ - 06-07-12, 12:21
Można zrobić, że nie będzie można wybrać krowy na mapie aim_crazyjump i po kłopocie. Ale znając życie n00bki i tak będą jej używać.
Nielegalny Sort - 08-07-12, 23:00
Kolorowe granaty to bezsens. Tylko zaśmieci to serwer.
Nie wiem czy jest, ale jak nie ma to można by to wgrać - http://amxx.pl/topic/3945...-team-balancer/
`KoX - 10-07-12, 12:57
Tomasz,
PTB jest
$zef. - 10-07-12, 14:43
Kod: | #include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"
new bool: costam=true
new hejcz[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE && CSW_KNIFE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1
}
}
}
public runda() set_task(15.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "15 sekund minelo !")
}
}
}
public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
} |
na mapach fy/aim plugin na pewno się sprawdzi ! Już nikt nie będzie płakał, że ktoś rzuca he na resp zaraz po rozpoczęciu rundy.
KLATKER - 03-08-12, 10:16
http://amxx.pl/topic/48552-asysta-przy-zabiciu/.
Bardzo by sie przydal
MNA - 13-09-12, 18:08
$zef. napisał/a: | Kod: | #include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"
new bool: costam=true
new hejcz[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE && CSW_KNIFE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1
}
}
}
public runda() set_task(15.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "15 sekund minelo !")
}
}
}
public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
} |
na mapach fy/aim plugin na pewno się sprawdzi ! Już nikt nie będzie płakał, że ktoś rzuca he na resp zaraz po rozpoczęciu rundy. |
Tego HE da się zbugować, nie chcę tutaj pisać jak, bo pewnie pojawi się więcej "bugowanych he"
susaspawel - 13-09-12, 19:33
Może plugin na asysty bo bardzo uciążliwe dla mnie jest to ze ja np. zabiorę komuś 120 hp a drugi gracz zabije go zabierając mu 23hp
Asysty by się przydały
x__X - 13-09-12, 19:38
nom ja tez jestem za asystami
susaspawel - 13-09-12, 20:04
Nom fajnie by buło jak by Delma je wgrał
Delmus - 13-09-12, 21:08
Nie będzie żadnych asyst, według mnie to jest słaby pomysł. Zbyt bardzo odróżniało by to system zabójstw od standardowego, do którego wszyscy się przyzwyczaili. Również gracze nie mieliby się już o co wyzywać .
ViruS - 20-09-12, 19:42
http://amxx.pl/topic/18710-wymuszanie-interpu-001/
Moim zdaniem przydałby się ten plugin , ponieważ serwer automatycznie nie zmienia interpu , co może być uciążliwe na mapach awp_ oraz innych .
Itachi - 04-10-12, 22:53
Jestem za pomysłem PTB i interpem...
Delmus - 04-10-12, 23:20
PTB i wymuszenie interpu jest na serwerach.
Ogranicz się w pisaniu niepotrzebnych postów na forum.
Taka Sytuacja.^^ - 22-10-12, 13:49
Chcialbym zaproponowac plugin tzw "lucka"bo ktos usunal poprzedni temat który zakładałem
http://www.youtube.com/wa...seiceypg&fmt=18
jak widac na filmiku cziter widzi postać w ścianie lucka widzi tylko admin który został zabity lub siedzi na *SPECTY* najlepiej zrobic bind pod klawiszem "R"
Liink do Pluginu http://amxx.pl/topic/1629...n-antywallhack/
Zielony - 26-10-12, 19:14
Mam propozycje z pluginami :
-chodzenie z paką przy podkładaniu jej na bs
-mozliwosc położenia jej na skrzynce itp jej(paki)
-latarka
Dziekuje za przeczytanie pozdrawia Zielonkawy Ludek
Shejk - 26-10-12, 19:24
Co do chodzenia z paką po BS w trakcie podkładanie to nie jest zły pomysł.
Co do możliwości położenia jej na skrzynce to już gorszy co innego można by ją przykleić do skrzynki.
Latarka odpada laguje serwer.
Ludek - 01-11-12, 05:48
Dałem propozycje z tą paka na serwie
z chodzeniem podkładając i kładzenie np na skrzynkach
Zrobilibyście ja ?
Pozdrawiam Zielonkawy Ludek
Nielegalny Sort - 01-11-12, 09:31
Ja jestem za Lucia Hallucination. Jeżeli uruchomimy plugin komendą to adminowi jak i graczowi który ma wh, pojawia się postać której tak na prawdę niema. Przydało by się to bo nawet nie wiecie ilu zaufanych graczy którzy grają tu długo ciśnie na wh Miałem admina na jednym takim serwerze na którym to było właśnie wgrane i bardzo to pomagało jak nie jesteśmy do końca pewni
Kod: | Liink do Pluginu http://amxx.pl/topic/1629...n-antywallhack/ |
Ludek - 02-11-12, 07:05
Moją kolejna propozycja jest zrobienie rundy rozgrzewkowej z kołem losu na bronie i
dodanie odznaki :
Odznaka za zabójstwo w rozgrzewce /rundzie rozgrzewkowej/pierwszej rundzie
za zdobycie tej odznaki można było by chodzić szybciej kucając
myślę że było by to fajne
ParowKa. - 02-11-12, 10:40
była wspominka już o rozgrzewkach na serwerze.
i jak widać do dzisiaj nie przeszło aczkolwiek przydałoby się 150 sekund solidnej rozgrzewki przed grą ;P
na tak .
Delmus - 03-11-12, 16:56
Rozgrzewki nie będzie.
Za to została wgrana 2 sekundowa ochrona na początku rundy, aby uniemożliwić bicie z respa. Również na COD zostało to wgrane, ale w innym celu- aby nie zostać zranionym przez kogoś, kto strzelił rakietę na respa przeciwnika pod koniec rundy, która doleci w nowej.
Tarantino ;* - 09-11-12, 15:18
Proponuje wgrać fajny plugin są trzy opcje granata i możemy podkładać go jako mine
Jak będzie trzeba to podam link do tego pluginu
Delmus - 10-11-12, 01:30
Na bf2 z pewnością takie coś nie wejdzie, możesz wejść na ZM to zobaczyć .
Batmann - 30-11-12, 15:37
http://amxx.pl/topic/97892-kontakt-do-adminow/
http://amxx.pl/topic/9646...zi-inna-wersja/
ode mnie cos takiego
Z KlaSa - 02-12-12, 16:58
przsypomniałem sobie
amx_bancfg żeby tępić neonowców
Power Line - 02-12-12, 18:20
Proponuje plugin w którym po zabiciu gracza pozostają granaty które miał zabity gracz
MeGusta - 29-12-12, 17:49
Dodajcie też plugin, który ogranicza granaty na runde.
Linku nie mogłem znaleść.
Szalony Miś - 24-01-13, 20:18
Możecie zmienić opcję respawnu w czasie trwania rundy? Pewnie wielu w Was przytrafiło się przejść na respo wroga. Wtem respi się ktoś nowy i dzięki ochronce na początek rundy zabija nas. Możecie zmienić opcję respawnu w czasie rundy, ewentualnie niech ochrona działa na początek rundy, a nie po wejściu do gry.
Harsay - 25-01-13, 10:57
Cytat: | Możecie zmienić opcję respawnu w czasie trwania rundy? |
Jak Delmus zechce to niech weźmie mój plugin ochrony respa z serwera 4FUN, działa tak jak opisałeś.
Delmus - 25-01-13, 23:47
Mandarynkaa napisał/a: | ewentualnie niech ochrona działa na początek rundy, a nie po wejściu do gry. |
Gracze, którzy dołączają na serwer mogą być tylko respieni na początku rundy, a to jest jakieś do 15-20sek po starcie rundy. Jeżeli na mapkach fy już jesteś na respie w taki czas to właśnie po to jest ta ochrona by noworespieni gracze nie byli zabijani jak bydło tylko mieli czas chociaż się odwrócić.
|
|
|