To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Classic-Zone.pl
U nas poczujesz prawdziwy klimat Counter-Strike'a.

Poradniki - [COD MOD] Jak zmniejszyc widocznośc dla klasy.

Kawior - 24-06-13, 23:49
Temat postu: [COD MOD] Jak zmniejszyc widocznośc dla klasy.
W tym poradniku pokaze jak zmniejszyc widocznośc dla klasy :

1.ZMIANA WIDOCZNOSCI



Tworzymy przykladowa klase :

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

Pod standardowymi bibliotekami:

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];


Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}



Tam gdzie jest napisane :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


A dokładniej :
Kod:

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

Zmieniamy widocznośc edytując liczbę 255 zmieniamy widocznosc klasy (od 1 do 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)




2. ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU



Tworzymy przykladowa klase :

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


I pod :

Kod:


#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];


Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Oraz :
Kod:

public client_PreThink(id)
{
                if(!ma_klase[id])
                                return;
                         
                if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else
                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


I tutaj :
Kod:

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else


Zmieniamy widocznośc na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)


3.ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA


Tworzymy przykladowa klase :

Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

Pod tym :

Kod:


#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];


Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Oraz :
Kod:

public client_PreThink(id)
{
                if(!ma_klase[id])
                                return;
                         
                new button = get_user_button(id);
                if(button & IN_DUCK)

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else
                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


I tutaj :
Kod:

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else


Zmieniamy widocznośc kucając edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)




4.ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU lub innej broni


Tworzymy przykladowa klase :

Kod:


#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
         
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


Pod tym :
Kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>


Dodajemy :
Kod:

#include <engine>
new bool:ma_klase[33];



Na samym końcu pluginu dodajemy :
Kod:

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
         
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Oraz :
Kod:

public client_PreThink(id)
{
                if(!ma_klase[id])
                                return;
                         
                new button = get_user_button(id);
                if(button & IN_DUCK)
                if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) //zamiast  CSW_KNIFE wpisujemy dowolna bron na ktorej ma byc niewidzialnosc

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else
                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


I tutaj :
Kod:

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else

Zmieniamy widocznośc kucając na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group